Vladimir Luxuria je bolj resnična od televizije

Scena

Italijanska transseksualka Vladimir Luxuria, zmagovalka zelo gledanega resničnostnega šova L'Isola dei famosi (Otok slavnih), je včeraj na sedež koprske Skupnosti Italijanov privabila veliko množico radovednežev. Na koncu šova ni bilo, ostala pa je resničnost ženske, ki se je rodila kot moški. Bila je tudi igralka, aktivistka, poslanka ... in prostitutka. 

 

 

Vladimir Luxuria je v razburkanem življenju našla čas tudi za pisanje knjig. Včeraj je predstavila svojo četrto knjigo in drugi roman. L'italia migliore (Boljša Italija) govori o slavi in sreči, ki jo vsak dan spremljamo na televizijskih ekranih. Ker je Luxuria zaslovela ravno s pomočjo televizije, ima s tega sveta bogate izkušnje. Prisotne je zabavala z zakulisnimi zgodbicami  znanih in manj znanih deklet, ki so za par minut slave pripravljene storiti marsikaj. "Slava in denar prideta lahko zelo hitro, a to lahko traja le določen čas", je poglavje o slavi in sreči zaključila Luxuria, ki se je izkazala tudi kot zelo pozorna opazovalka sodobne družbe. 

V Moskvi so jo obmetavali z jajci 

Spregovorila je o svojem aktivističnem delu, med drugim je organizirala prvo Parado ponosa v Italiji, na gostovanju na podobni prireditvi v Moskvi pa so jo stare ženice obmetale z jajci. Za pravice zapostavljenih se bori še danes. "Parade ponosa so potrebne tam, kjer so pravice gejev, lezbijk in transseksualcev ogrožene. V Angliji, ki je te ljudi že sprejela, pa so se parade spremenile v velik posel", je bila kritična Luxuria. 

S prisotnimi je podelila tudi bolj intimne trenutke. Od trenutka, ko je kot najstnik začutil klic ženske, do reakcije sester in staršev, ki so jo zaradi tega prezirali. "Na koncu so me sprejeli takšno, kot sem, in sedaj sem postala pravi družinski poglavar, ki mora vedeti vse, kar se v naši družini dogaja". 

Na koncu se je obregnila še ob izjavo lastnika znamke testenin Barilla, ki je pred časom izjavil, da njihovi izdelki niso namenjeni istospolno usmerjenim ljudem. "Oprostite, ampak človek je navaden kreten! Kako lahko nek podjetnik poziva potrošnike, naj ne kupujejo njegovih izdelkov?!" se je čudila in se pošalila, da bi tudi sama lahko reklamirala "ustrezno trdoto" špagetov.