ČAROVNIŠKI PROCES: Poskus sežiga Korana pred parlamentom

Slovenija

V Islamski skupnostni v Sloveniji so zgroženi ob ponedeljkovem poskusu sežiga Korana pred poslopjem državnega zbora, razumejo ga kot čarovniški proces, ki se je zadnjič v Sloveniji zgodil pred več stoletji. Zaskrbljeni so zaradi povečanega sovraštva do islama in muslimanov v Sloveniji in tudi zaradi molka odgovornih v državi glede tega vprašanja.

Moškemu, ki je v ponedeljek dopoldne pred državnim zborom poskušal zažgati Koran, ki naj bi bil po poročanju medijev v francoskem jeziku, so policisti dejanje preprečili. V Islamski skupnosti v Sloveniji od pristojnih organov zahtevajo, da opravijo vse potrebne postopke in takšna dejanja sankcionirajo, "saj je to v nasprotju z načeli svobodne družbe in demokracije", so zapisali v sporočilu za javnost.

Hujskanje slovenskih medijev?

Ob tem so izrazili zaskrbljenost zaradi povečanega sovraštva do islama in muslimanov v Sloveniji, "ki se s pomočjo hujskanja določenih slovenskih medijev že precej dolgo močno širi". Od odgovornih pričakujejo, da bodo sprožili postopke, ki bodo širjenje sovraštva in nestrpnosti v Sloveniji prekinili.

Poskus sežiga njihove svete knjige po njihovem prepričanju pošilja močno sporočilo, da je za ekstremizem neupravičeno obtoževati samo muslimane. Kot so navedli, so zaskrbljeni zaradi molka odgovornih v državi v zvezi s tem vprašanjem.

Deli novico:

@ golium | danes ob 10:59  |  18 .11. 2015 ob  13: 57
a ti razmišljaš kaj ko pišeš? A si dementen? Ti bi res lahko kaj podpisal, ma v SB Idrija, da ostaneš tam! Da bi rešil problem, bi zapisal omejitve z zakonom, potem ti pa je žal, da si jim omejil idelogijo svobode (kaj pa je to?) in potem še napišeš, da zakon sam po sebi ne bo dovolj. A je vse vredu s teboj? Zakaj je potrebnoi zdaj v isti koš metat vse tujce? Mogoče ti bo koristilo če boš najprej začel pometat pred svojim pragom!
golium  |  18 .11. 2015 ob  10: 59
-1
Ali nam je šele zdaj zagustilo ko gre zares v Evropi? Zdaj bi pa kar vse tujce izgnali, razen če ne podpišejo, da so Z nami v vsem kar počnemo. Totej, da bodo sami metali bombe na katerokoli Afriško oz. bližnje vzhodno državo, četudi domovino svojih očetov, ker je tako rekel nek Žid al Amerikanec?
Če bi vi to podpisali, kar verjamem da bi 50% Slovencev, ki niso vredni Slovenije in smo zaradi njih tam kjer smo, dobesedno nas imajo vsi za PAPKE, da se včasih vprašam kako je lahko to moj brat, ker jaz teh značilnosti nimam, potem bi najprej izgnal vas.
To je ena plat zgodbe, druga je zakaj se nekateri težje integrirajo in tupijo svoje v drugi državi, kar spet ne velja za vse muslimane. Kako to rešit ne vem. Verjetno z zakoni omejit določene zadeve, čeprav s tem posegaš v ideologijo svobode, ampak drugače pač ne bo šlo. Zakon sam po sebi pa ni dovolj, veliko je odvisno tudi od same družbe.
golium |  18 .11. 2015 ob  10: 52
-1
Najprej pometimo pred svojim pragom, potem pred drugim. Velja tako za njih kot za nas (ne muslimane, ateiste, kristjane, žide,...). Kaj Muslimani od nas (koga vse?) zahtevajo, da se upremo nasilju? Kaj dela Amerika in VB na bližnje vzhodu? Kaj dela tam Izrael? Če nismo proti temu, smo za nasilje. Potem se ne bunimo ampak uživamo v času nasilja ki nas čaka kajne?
Xxxx |  18 .11. 2015 ob  09: 59
Strinjam se z vsemi vami.Ali se je kdo vprasal kaj se menijo za zidovi dzamij in zakaj je koran napisan s tistimi crkami,ki jij se sami razlagajo vsak po svoje in zakaj so obredi v njihovem jeziko?(nase mase so v jezikih drzave kjer se oravljajo in sv. Pismo je prevedeno v vse svetovne jezike,koran pa ni.)
mulo |  18 .11. 2015 ob  06: 36
chi non parla aconsente
@koprčan | |  18 .11. 2015 ob  05: 42
Morda oportunistično čakajo svetovni kalifat.
Realist |  17 .11. 2015 ob  19: 34
Ne maram in ne podpiram nikakršnih izmov, naj si bo verskih, nacionalnih ali ekonomskih. Da se muslimanska skupnost v Sloveniji ne odziva, ko gre za brate po veri, me ne preseneča a me žalosti. Žalosti me vedenje, da so za svoje cilje in interese pripravljeni molče prenašati smrti tudi lastnih nedolžnih otrok, ki gredo na koncert in tam umrejo. Tako je bilo tudi v Parizu!

Dragi naši sodržavljani muslimanske veroizpovedi, vsi smo pred Bogom in Alahom enaki, samo v duši smo različni, zato ne dovolimo, da nam nestrpnost kroji usodo, da nam prihodnost namesto veselja prinese smrt, smrt naših in vaših otrok. Zavedajte se, da je smrt kogar koli previsoka in nepotrebna cena ideologij ter nikoli ni in ne bo opravičevala cilja. Dokažite, sedaj imate izjemno priložnost in se vsaj distancirajte, če že nočete javno obsoditi teh krvavih dejanj.
koprčan |  17 .11. 2015 ob  18: 44
nisem nič opazil, da so se v petek po terorističnih dejanjih in potem naslednji dan v soboto kaj oglasili in javno obsodili početje svojih bratov po veri! Nisem zasledil nobenega podatka, da se je islamska skupnost kaj udeležila pri pomoči beguncev oz. njihovih bratov po veri, tako kot npr Rdeči Križ in ostale humanitarne organizacije! Skratka nobenega niti najmanjšega odziva. Sedaj pa tako vehementen nastop islamske skupnosti v slo, ker je nekdo hotel zažgat eno "k.....o" knjigo v kateri piše, da naj sekajo glave nevernikom-nemuslimanom! Zakaj ni bilo nobenega odziva, ko se je na islamskem portalu v BiH pojavil članek z naslovom :" »Ubiti so neverniki, velika radost za muslimane«" Prav nobenega odziva ni bilo na to. Jih ni prav nič motilo! Zdaj so, pa zaskrbljeni zaradi molka odgovornih v državi v zvezi s tem vprašanjem (glede poskusa zažiga ene ku....knjige". Mi smo zaradi njih že kar nekaj časa zaskrbljeni, pa smo to tiho prenašali! Mogoče je pa v tem napaka. Spoštovani muslimani, če vam kar koli ni prav v naši krščanski Sloveniji, če niste zadovoljni z našim gostoljubljem, potem se postavite v vrsto v Šentilju in drugje saj so vam vrata v Nemčijo in druge države trenutno še odprta tudi če vam je potekel potni list ali pa osebna izkaznica!
Hudoba |  17 .11. 2015 ob  18: 37
Spoštovana islamska skupnost v Sloveniji,

V enem od preteklih komentarjev ravno omenjam, da ste v vsem tem času, ko traja begunska kriza in morija na bližnjem vzhodu, bili ves čas tiho, razen enkrat na Tv, po napadu na Charlie hebdo, pa še takrat je bil vaš odziv zelo mlačen.
Seveda razumem, da je poskus sežiga vaše svete knjige za vas žalitev. A en sam osamljeni poskus označiti za čarovniški proces, zahtevati sankcije (kakšne pa, po vašem?), obtoževati slovenske medije, da namerno hujskajo in širijo sovraštvo ne pije vode. Razen, če je za vas hujskanje proti muslimanom domači in svetovni medijski odziv, ki se zgraža nad grozodejstvi islamistov? Je za vas hujskanje upravičen strah pred hordami migrantov za katere sploh ne vemo kdo so in od kod so ter s kakšnimi nameni prihajajo k nam?
Strinjam se, da je nesmiselno za ekstremizem obtoževati samo muslimane. V ozadju teh dogodkov je vse kaj drugega kot samo ekstremizem. Tisto kar bode v oči je vaš molk, ki si ga lahko razlagamo tudi kot tihi konsenz. Kaj ste kot Islamska skupnost do sedaj storili v luči dogajanja, ki je pretreslo Evropo in tudi vašo domovino Slovenijo?
Niste se javno zavzeli za mir in obsodili dejanj vaših bratov po veri. Niste se javno ogradili in obsodili neskončne vrste zločinov, ki so jih zakrivili islamisti v imenu Alaha, vašega boga. Niste javno sodelovali pri pomoči beguncem. Niste glasno in jasno povedali, da v tem času cenite državo v kateri živite v miru, ki vam je omogočila gradnjo džamije, dala socialna stanovanja in finančno podporo.
Niti z besedico niste obsodili pobijanja kristjanov na bližnjem vzhodu, posilstev, pribijanja na križ, mučenja, prodajanja žensk in otrok v spolno suženjstvo, prisilnih porok z pripadniki Isil, etničnega čiščenja Jazidov, Alavitov, šiitov, kristjanov, uničevanja zgodovinskih spomenikov, požige cerkva, domov, vasi in ropanja v imenu Alaha in Kalifata.
Zakaj niste vstali in glasno povedali, da ste drugačni, da se distancirate od teh grozodejstev? Ste predlagali kakšno pametno rešitev? Ste obsodili grožnje z masovnim pobijanjem namenjenim vsem državam v Evropi? Ne, niste.
Je mar vzrok dejstvo, da ste veliko finančnih sredstev pridobili iz držav, ki so uradno vehabitske? Arabija, Katar? Ker te države financirajo islamiste in kalifat? Vas je strah kaj se lahko nekoč v bodočnosti zgodi z vami, če boste javno zavzeli stališče proti tako mogočnim in bogatim gospodarjem? Se bojite, da se bo finančna pipica zaprla? Znano je namreč, da bogate arabske države financirajo večino uglednih univerz in fakultet v Evropi in čez lužo. Financirajo tudi Islamske skupnosti širom Evrope.
Financirajo tudi ekstermiste v vasi Gornja Maoča v BIH, samo nekaj kilometrov od hrvaške meje. V tej vasi so vsi napisi v arabščini, živijo po šeriatu, v šoli ne govorijo v domačem jeziku. Za to prav gotovo veste, mar ne? Ste pripravljeni javno spregovoriti o morebitnih ekstremistih v Sloveniji?
Naj zaključim z besedami župana Rotterdama Aboutaleba, ki je musliman :" Če vam ni do nizozemskih vrednot, sedite na prvi avion, ki leti stran...nihče vas ne bo ustavil! Ne razumem kako se lahko normalen človek obrne proti svobodi? No, če ne marate svobode, če vam tu ni všeč zaradi humorja in časopisov, zaboga , spakirajte in odjebite!"'



jaz |  17 .11. 2015 ob  17: 16
sem bil zgrožen nad razdejanjem starodavnega mesta v Palmiri v Siriji, ki je BTW pod UNESCOvo zaščito, pa nad nasiljem nad kristijani na bližnjem vzhodu...pa ni noben se oglasil, da je to provokacija in nestrpnost...
sis |  17 .11. 2015 ob  16: 54
umirite svoje blodnje
ste tuja skupnost
ste manjsina na tujem
sami ste prisli in spostujte gostitelje
muslimani |  17 .11. 2015 ob  16: 48
imajo svojega sovraznika med seboj
pozigalci korana to niso
naj se mobilizirajo in dejansko unicijo isis
njihovo sprenevedanje je za kozlanje
1