Čarterski poleti: Portorož odslej letalsko povezan z južno Italijo

Piran

Portorož bo z majem dobil nove letalske povezave. Čarterski poleti bodo v četrtek in nedeljo tri italijanska mesta (Salerno, Catania in Rim) povezovali s Portorožem. Gre za naložbo zasebnega italijanskega podjetja, ki se je zavezalo, da bo linijo vzdrževalo vsaj prihodnjih pet let. 

Italijanski tour operator CTM Travelair bo vsako leto za omenjeno povezavo vložil 3,7 milijona evrov. Letala Fokker grške družbe Minoan Air, ki lahko hkrati pripeljejo do 50 potnikov, bodo portoroški aerodrom povezovala z letališči v Catanii, Salernu in z rimskim letališčem Fiumicino. V Portorožu bo ob četrtkih in nedeljah pristalo trikrat dnevno, povezava pa bo aktivna vse leto.

Antonio Gervassio

Direktor družbe CTM Travelair Antonio Gervassio računa na to, da bodo povratne vozovnice stale med 230 in 300 evrov. "Na voljo bodo samo za čarterske polete, se pravi, da v prvi fazi ne bo mogoče kupiti samo vozovnic, ampak bodo te v paketu s hotelom. To velja tako za slovenske goste, ki se bodo odpravili v Italijo, kot tudi za italijanske, ki se bodo odpravili v Slovenijo."

Omenjena družba sicer računa, da bo letališče v Portorožu v kratkem pridobilo dovoljenja za podaljšanje steze, kar pomeni, da bi lahko pristala letala z do 100 potniki. Šele v tej fazi bo zanje linija lahko rentabilna. "Delamo na dolgi rok, mi verjamemo v projekt, upam, da vanj verjamejo tudi v Sloveniji," je še dejal Gervassio.

Robert Krajnc

V Portorožu bi morali vzletno-pristajalno stezo podaljšati za vsaj 200 metrov, tako bi dobili 1400 metrov dolgo stezo. "Upamo, da bo država pohitela pri pripravi državnega prostorskega načrta, da se bo letališče lahko čim hitreje razvilo. Res je, da smo na meji s krajinskim parkom Sečoveljske soline, a z njimi odlično sodelujemo, poleg tega širitev ne bi posegala v sam park, ampak bi bila izvedena znotraj obstoječih meja letališča," je pojasnil direktor Aerodroma Portorož Robert Krajnc.

Na predstavitvi novih letalskih linij je bil prisoten tudi Bojan Babič, državni sekretar na Ministrstvu za infrastrukturo in prostor, ki je dejal, da prinaša dobre novice. "V celoti podpiramo prizadevanja Aerodroma Portorož za razvoj turizma. V pripravi je tudi prostorski načrt, ki določa območje razvoja letališča."

Bojan Babič

Aerodrom Portorož v novo linijo direktno ne bodo vlagali, mesečno pa bodo zaradi te od 25 do 30 tisoč evrov višji stroški obratovanja.

Podoben apel kot Krajnc je podal tudi piranski župan Peter Bossman, ki v državi vidi veliko razvojno oviro, saj se številni projekti zataknejo prav v uradni Ljubljani. "Mi živimo od turizma, razvoj pa je zaradi predolgih postopkov nemogoče. Predstavljajte si, da bi imeli podaljšano letališko stezo. Na ta DPN čakamo predolgo. Pripeljali bi lahko več turistov. Prav tako imamo težave z izgradnjo golf igrišča," je dejal župan, ki vseeno verjame, da bo nova linija pripeljala še več italijanskih gostov v Portorož oziroma na Slovensko obalo.

Peter Bossman

Nova linija je sicer namenjena predvsem prihodu italijanskih gostov v Slovenijo. Gervassio ocenjuje, da jug Italije slabo pozna slovensko Obalo, za to so krive tudi dosedanje slabe prometne povezave. Svojo priložnost bodo sicer poiskale tudi slovenske turistične agencije, ki bodo s posebnimi paketi poskušale goste peljati na obalo južne Italije. 

Deli novico:

Paperino |  03 .04. 2014 ob  20: 45
Ha,me zanima če na Siciliji ponujajo končno destinacijo kao Portorose in Obala slovena...mah-butalci.
nestojte |  02 .04. 2014 ob  20: 12
golfa mešat zraven, par kilometrov od letališča obstaja že golf igrišče, v sečovljah bomo raje sejali radić, pa še tega nam bojo tepetali forešti...
pepi |  01 .04. 2014 ob  23: 11
menim da bi bila za občino in občane pirana rentabilna in zelo dobrodošla linija PORTOROŽ GANA brez povratne vozovnice
Cessna |  01 .04. 2014 ob  22: 12
Dobra ideja, pozitivna volja Kranjca, ki nima nobene pomoči od države in se resnično z dušo trudi za Aerodrom. Nasprotno je eden od predhodnikov Vlačič imel vso podporo in odprto denarnico države, naredil pa ni nič razen škode in nazadnjaštva, seveda pa fino zaslužil in ustvaril minuse, ne bo treb ugibat, bil je iz prave partije.

Problem pa je v tem, da je že po sebi linija draga in nekonkurenčna, bundling (vezanje aviona in hotela) pa bo zadevo še bolj podražil in jo naredil manj zanimivo, ker ima lahko potnik čisto druge interese, kot so dnevni turizem ali lastna izbira sobe. Sicer pa Srečno, rabili boste srečo, sploh, ko so zraven te rdeče sprdačine, ki si že delajo predvolilno reklamo.
strup |  01 .04. 2014 ob  21: 13
Manion air ima 4 propelerske fokkerje, povprecna starost flote je 23,4 let. Niti pod razno se ne vsedem gor. Trst, ryanair,nova letala in pol ceneje
foker |  01 .04. 2014 ob  19: 14
bravo za lepo novico.v teh tezkih casih je vsaka nova pridobitev za obalo ki bo povecala stevilo tujih gostov dobrodosla.mogoce bodo tudi v ljubljani koncno uslisali da obala potrebuje drugi tir pa mocno luko, golf, letalisce...vse to bi dalo nova delovna mesta ne pa da se vse kopici in vlaga le v ljubljano. cestitke vsem akterjem tudi za pogum...
Primorc |  01 .04. 2014 ob  17: 17
Upam, da ni prvoaprilska ;)
šverc komerc |  01 .04. 2014 ob  16: 19
-3
uvoz svezih kalamarov iz juga ;) gostinski lobi, kajpak ;)