SOF: "In zmagovalci so ..."

Piran

Sinoči se je s podelitvijo nagrad na Benardinu zaključil 23. Slovenski oglaševalski festival, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica. Predavanja številnih vrhunskih domačih in tujih strokovnjakov s področja marketinga ter oglaševanja so pritegnila kar 900 udeležencev. Osrednja tema festivala so bila nove razmere in nova razmerja na marketinškem in oglaševalskem trgu, na sinočnji zaključni prireditvi pa so podelili nagrade najboljšim kreativnim delom in projektom minulega leta.

Nagrado Oglaševalska osebnost za leto 2013 je prejel Matevž Medja, direktor in partner agencije Gigodesign, nagrado za oglaševalca lanskega leta, ki jo je prevzela Eva Aljančič, pa družba Si.mobil, d. d.

Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del festivala prijavili 392 del, kar je sicer nekoliko manj kot lani, vendar pa je bilo letos več celostnih oglaševalskih akcij, digitalnih oglaševalskih akcij, radijskih oglasov in del v tekmovalnih skupinah Mediji, Ustvarjene in oznamčene vsebine ter Neposredno trženje.

Agencija leta je postala agencija Pristop, Znamka leta pa znamka Orto. Veliko nagrado za najboljša dela v posameznih tekmovalnih skupinah so prejela:

- v skupini Film TV oglas ORTO dokumentarec (oglaševalec: Si.mobil, agencija Luna\TBWA);

- v skupini Tiskani oglasi oglas Odiseja (oglaševalec: Renault Nissan Slovenija, agencija Publicis);

- v skupini Zunanje oglaševanje oglasi Cankar, Prešeren in Kosovel (oglaševalec: Mladinski svet Slovenije, agencija Publicis);

- v skupini Neposredno trženje delo Ribolovec (oglaševalec: Vinarstvo Edi Simčič, agencija Grey Ljubljana);

- v skupini Korporativna oglasna sredstva celostna grafična podoba BSA (oglaševalec: Društvo ustvarjalcev sodobne slovenske kulture, agencija Pristop);

Oglaševalska osebnost za leto 2013 je postal Matevž Medja, nagrado za oglaševalca lanskega leta pa je v imenu družbe Si.mobil, d. d. prejela Eva Aljančič.

- v skupini Digitalno komuniciranje Umekism (oglaševalec: FM Musick, agencija VBG);

- v skupini Radijski oglasi oglas Mango Riva (oglaševalec: Citroen Slovenija, agencija: Formitas BBDO);

- v skupini Inovativne rešitve rešitev Preglejte svojo streho iz zraka (oglaševalec: Bramac, agencija: Pristop);

- v skupini Celostne oglaševalske akcije akcija Enkratno je stvari uporabljati večkratno (oglaševalec: Snaga javno podjetje, agencija Mayer McCann);

- v kategoriji Ustvarjene in oznamčene vsebine Enkratno je stvari uporabljati večkratno (oglaševalec: Snaga javno podjetje, agencija Mayer McCann);

- v kategoriji Digitalne oglaševalske akcije akcija Itak Ven (oglaševalec: Telekom Slovenije, agencija Pristop);

- v kategoriji Mediji akcija Iz kolesarskih stez na maraton (oglaševalec: KD Rog in BTC City, agencija: Saatchi &Saatchi)

Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov je prejela hiša Pakt Media, priznanje za najboljšo produkcijsko hišo radijskih oglasov pa produkcijska hiša 100, d. o. o.

Deli novico: