SE OBETA NOVO REKORDNO LETO? Luka Koper zabeležila rast pretovora in prihodkov

Koper

Luka Koper je po lanskem rekordnem letu v prvem letošnjem četrtletju zabeležila 5,6 milijona ton ladijskega pretovora, kar je 11 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. V tem obdobju so ustvarili 47,96 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, kar na letni ravni predstavlja 13-odstotno rast, so danes objavili na spletni strani Ljubljanske borze.

Rast so zabeležili pri vseh blagovnih skupinah, stabilna rast pa se nadaljuje tudi pri obeh strateških tovorih - kontejnerjih in avtomobilih.

Prvo četrtletje je kljub težavam na železniškem omrežju v začetku leta postreglo tudi z več rekordi v pretovoru. Kontejnerski terminal je marca razložil in naložil 73.755 kontejnerskih enot, prek avtomobilskega terminala je v istem mesecu potovalo 70.158 avtomobilov, februarja pa so dosegli tudi največji skupni mesečni ladijski pretovor v zgodovini pristanišča. Opazno se je povečal tudi promet tovornjakov, saj je lani na območje pristanišča vstopilo skoraj 260.000 tovornjakov, kar je 15 odstotkov več kot leto prej, rast števila tovornjakov pa se nadaljuje tudi v letošnjem letu.

Analitsko svetovalna družba Drewry iz Londona je marca izdala študijo, v kateri je analizirala različne transportne poti pri prevozu kontejnerjev od Kitajske do južne Nemčije. V primerjavo so vključili sedem pristanišč z evropskega severa in juga, tudi Koper in Trst. Koper so tako na morskem kot kopenskem delu ocenili zelo dobro, zaradi najkrajšega skupnega tranzitnega časa pa so v študiji poudarili, da je Koper še posebej primeren za naročnike, ki jim je tranzitni čas ključnega pomena.

Ugoden tranzitni čas

Kot je poudaril predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matić, je "ugoden tranzitni čas tudi sicer eden od ključnih dejavnikov rasti pretovora kontejnerjev, ki je v lanskem letu zrasel za 17 odstotkov, medtem ko je 20 največjih evropskih kontejnerskih pristanišč zabeležilo povprečen padec za 2,6 odstotka".

Na področju avtomobilov pričakuje, da se bo rast v prihodnjih mesecih nadaljevala, predvsem zaradi novega posla z mercedesi, ki je stekel konec lanskega leta. "Poleg tega delamo še na novih poslih, ki bi tudi uporabljali te nove ladijske povezave, kot tudi na novih poslih za druge destinacije. Vendar moramo nujno zagotoviti dodatne skladiščne površine oz. zemljišča in pri tem pričakujemo, da bo ministrstvo za infrastrukturo opravilo svojo nalogo," je poudaril.

Deli novico:

Memory |  20 .04. 2016 ob  19: 08
Reci kolegu naj se obrne na GGM, morda mu bo on pomagal izključno iz maščevanja do Luke bande.
Pravica za vse |  20 .04. 2016 ob  11: 54
Kolega se je odločil, da bo pomagal sorodniku, ki je žrtev "takozvanega IPS sistema", ki ga je pred leti ustvarila Luka.
Zaradi nesposobnosti naših izvršilnih in sodnih mlinov, hoče pravico poiskati na evropskih sodiščih in pri raznih evropskih varuhih človekovih pravic.

Ima morda kdo kak nasvet ?
Sploh ni več tajna |  20 .04. 2016 ob  05: 34
Prilepljena posta avtorjev iz drugih portalov;



Seveda vsi radi beremo pozitivne članke, ampak tale že kar precej vleče na risanko.

Zanima me, kako je "vodič" uspel avtorju skriti najpomembnejši del te zgodbe članka. Govorimo o ljudeh. Govorimo o pravicah delavcev.Govorimo o človekovih pravicah.
Možakar iz članka, ki upravlja ogromna dvigala, ne spada v to problematiko, ker je Zaposlen v Luki.
Govorimo o tistih dušah, ki jih plačujejo vse te agencije za posredovanje delovne sile (pravijo jim celo .. podjetja ).Govorimo o podjetjih, ki znotraj Luke opravljajo delo za luko, vendar ne spadajo pod Luko. To so podizvajalci. Ali pogodbeni delavci. Nekateri jih poznajo kot IPS. In teh ljudi je ogromno. To so tile, ki v veliki meri prinesejo ta dobiček. To so tej ljudje, ki so lahko 12 ur za volanom tovornjaka ali stroja na delu v Luki. Pardon, s polurno malico.To so tisti, ki ne smejo reči "ne morem", "ne zmorem",ker bi to rekli le enkrat.
To je ta zamolčani faktor.
Ampak o tem je prepovedano pisati, ker bi pokvarili odličen "Promo" članek.
O tem se ne sme govoriti, ker bi se lahko ta imperij s SUŽNJI sesul!


Predlagam avtorju članka, da se ustavi pred vhodom v luko in malček povpraša tiste oblečene v bele delovne obleke iz avtomobilskega terminala ali pa tiste iz kontejnerskega terminala, kakšne pogodbe imajo. Tombola garantirana! Pa zraven še veliko prispevkov za rubriko črna kronika, ko se bo enkrat začela razkrivati vsa ta svinjarija o kateri vodilni nočejo govoriti. Delo na črno, plačila na roke delavcem, SP-ji, ki opravijo po 250 ur mesečno, kršenje človekovih pravic na vsakem koraku.
Maraton |  19 .04. 2016 ob  11: 04
dodatek: Vem Jaz | 17.4.2016 ob 17:19
Kar si napisal je vse res a to g. Matića in predvsem Novaka, še manj delavskega direktorja Čeparja niti pod razno ne zanima.
Predsednik se je še do pred kratkim šopiril in upiral famoznemu ministru Gašperšiču a je kar naenkrat potihnil in postal kooperativen z vlado. Predsednik je potihnil kot skrivnostni dogovor med njim in izbranci žerjavisti. Ta tajni dokument, prav zaradi svinjske kupčije niso smeli videti niti člani sindikata SŽPD, kaj šele javnost. Toliko o predsednikovi človečnosti. Žalostno je, da je predsednik eden tistih, ki je dal skozi vse faze luške zgodbe o uspehu hrbtenice. Hitro je pozabil, kako je na dnu, kjer so že dolgo delavci pogodbenikov.
G. Novak pa vedno deluje iz ozadja, kjer je lepše in udobneje, pa še neposredne odgovornosti nima. Zanima me ali je res, da je direktor Pavšič podaljšal čas upokojitve še za dve leti samo, da se lahko podpredsednik po koncu mandata usede na njegovo mesto. Sicer pa g. Novaku zamerim sprego z nekaterimi pogodbenimi delodajalci, ki resnično snujejo svojo zgodbo o uspehu ampak ne na račun znanja in sposobnosti ampak na račun prijateljskih povezav z vodilnimi v luki.
Od g. Čeparja sicer ne pričakujem veliko a se vidi, da se je hitro najedel belega kruha in ga niti malo ne zanimajo izkoriščani delavci pogodbenikov.

PS: Luka je gospodarski subjekt vreden pohvale a s takim lastnikom in luškimi izkoriščevalci se nam obeta sramota brez primere. Nikjer se delavcev ne zlorablja na tak način, kot se to počne v Luki d.d.
a kdo ve |  18 .04. 2016 ob  20: 21
kaj je z Barbaro, vidim neke razpise v Luki. Čudna so pota gospodova!
Še malo  |  18 .04. 2016 ob  13: 36
počakajte, da se objavijo rezultati poslovanja za leto 2015, pa boste videli, kako se lepo na zakonit način v Luki izkorišča delavce IPS luških podrepnikov, kako se utajuje proračunske obveznosti, kako se nekateri veselijo nesreči drugih in kako se na "zakonit" način navidezno zaposluje 1000 delavcev pri luških konjušarjih/gazdah.

Za Luko in g. predsednika Uprave ni važno, kljub temu, da ve, da je npr delavec pri IPS družbi zaposlen po 4 ure, naredi pa za svojega konjušarja 300 in več ur na mesec. Kje so davki, prispevki, inšpekcija, policija, kje ste žerjavisti delavski varuhi, kje ste oazarji, ki Paname niti na zemljevidu ne najdete. Upam, da pride neka višja sila in vas vse primerno nagradi. Samo v peklu je za vas raj, ker nimate duše.
impi |  17 .04. 2016 ob  18: 39
Še vedno nisem zasledil članka , da ostaja delitev denarja od Luške koncesije občini Ankaran in Koper v enakem razmerju kot dosedaj (odločba Ustavnega sodišča).. Regional ni želel objaviti članka na to temo. Zanimivo bi bilo vedeti zakaj. Sem pa zadovoljen za Ankaransko občino.
Vem Jaz |  17 .04. 2016 ob  17: 19
Službeno se večkrat vozim po KT v LUKI in lahko potrdim, da ti siromaki od IPS podizvajalcev nimajo ne WC-ja in niti tekoče vode.

Prikrajšani so seveda tudi za pripadajoči počitek, dodatek na ekstremne razmere ter ,.... pogodbe o zaposlitvi:)
V bistvu jim ne pripada nič !

Čas je, da se prizna kriminalna dejanja. Čas je, da odgovorni končno odgovarja. Čas je, da se popravi grozote iz preteklosti in naredi, da se nikoli več ne bi dogajale.
Kdo ve? |  17 .04. 2016 ob  09: 19
Ali kdo mogoče ve, če je res, da pogodbeni delavci na pomolu kontejnerskega terminala, nimajo niti tekoče vode?

Če je to res, potem je hvaljenje Luke z nekimi rekordi, še bolj sramotno!
Konec korupciji! |  17 .04. 2016 ob  06: 25
Brižni delavci, da so zbirali podpise proti prodaji, medtem pa to isto vodstvo s predstaviniki lastnika (vlado), kot vsi doslwj, izkoriščajo prekarne delavce, ki jim vsem pripada pogodba za nedločen čas! ka je molzna krava vodstva in politke, ne pa dragulj gospodarstva. Slovenci si je ne zaslužimo. Morali bi jo prodati Nemcem ali Nizozemcem, da bi spoznali kaj smo uničevali in imeli. Pa še izkoriščanja delovne sile, protizakonito, ne bi bilo! Jaz upam, da pride delovna inšpekcija s ursem v Luko in podobno ko pri mesarju Prunku in v Gozdnem gospodarstvu Postojna zaposli vse espeje in IPS posrednike prežene v kozji rog z drakonskimi kaznimi. Banda nečloveška, jadna ... In prav smešno je, kako se posamezni zaposleni delavci, za tistih nekaj sto evrov plače borijo na strani kapitala in ne svojega razreda. Patetično in opranoglavo. Če je inšpekcija obdelala RTV, GGP, Prunka in mnoge druge, kjer so morali tujce zaposliti za neyločoen čas ali plačati polno odpravnino, bo prej ali slwj prišla v Luko in videli boste, kako bodo delavci v luki izgubili dodatke,. Prav bo tako!
žerjavisti |  15 .04. 2016 ob  20: 50
pa v galamo .....
@delnica |  15 .04. 2016 ob  12: 31
vse to je z razlogom, da podjetje nekdo poceni kupi.
1