PRIMORSKI NEPREMIČNINAR KRITIČEN DO DUTB: Oglasi so zavajajoči, Koprska vrata prodaja na napačen način

Koper

Družba za upravljanje terjatev bank (DUTB) je v začetku septembra pričela z drugo fazo prodaje stanovanj v poslovno-stanovanjskem kompleksu Koprska vrata. Na voljo je še približno polovica od skupno 164 stanovanj, a, kot smo že poročali, slaba banka zavaja, da jih je preostalo le še nekaj. Kaj meni o tovrstnem načinu oglaševanja, smo govorili z izkušenim nepremičninskim posrednikom Danielom Lovšinom. 

Poslovno-stanovanjski kompleks Koprska vrata

Sporni oglasi DUTB, v katerih je slaba banka kupce zavajala, da je na voljo le še nekaj stanovanj v poslovno-stanovanjskem kompleksu Koprska vrata, ko jih je v resnici neprodanih še približno 80 od skupno 164 stanovanj, so to jesen dvignili nemalo prahu. S tem, ali je šlo v oglasih na Facebooku in jumbo plakatih za zavajanje ali ne, naj bi se ukvarjal tudi tržni inšpektor. V DUTB so prepričani, da so se v oglasih poslužili običajne marketinške poteze, ki zainteresirane "spodbuja, da si s spletnega mesta projekta čim prej pridobijo več informacij o nakupu stanovanj," so nam odgovorili v začetku meseca.

Daniel Lovšin je direktor podjetja Casabela, ki že skoraj 25 let deluje na območju Obale in njenega zaledja. Hkrati je član upravnega odbora Združenja družb za nepremičninsko posredovanje (ZDPN) in član UO Zbornice za poslovanje z nepremičninami (ZPN) pri Gospodarski zbornici Slovenije.

A nepremičninski posrednik z dolgoletnimi izkušnjami Daniel Lovšin meni, da takšno oglaševanje prodajalcu ni ravno v korist. "Poučen potrošnik že s pregledom ponudbe na uradni spletni strani ponudnika kaj hitro ugotovi, da je ponudba še pestra in da ne odraža dejanskega stanja. Razumem, da bi prodajalec čim prej rad prodal vsa stanovanja, vendar takšen način oglaševanja ni primeren, saj po mojem mišljenju zavaja potencialne kupce." Ob tem je poudaril, da v njegovem podjetju Casabela, kot člani ZPN in ZDNP, pri njihovem delu upoštevajo dobre poslovne običaje, ki izhajajo iz Kodeksa dobrih poslovnih običajev – očitno pa se jih ne poslužuje državno podjetje DUTB.

Daniel Lovšin

DUTB ubrala napačen način prodaje

Glede stanovanj v kompleksu Koprska vrata sicer meni, da so zanimiva, vendar je predvsem način njihove prodaje napačen. "Kupci na tak način, kot se prodajajo Koprska vrata, dejansko ne morejo takoj izbrati svojega stanovanja oziroma ga kupiti po načelu 'kdor prej pride, prej melje'."

"Zanimivo je to, da so sočasno v Kopru v drugem podobnem večstanovanjskem objektu, ki se nahaja na koprski vpadnici, prodali že skoraj večino stanovanj. Tam je kupec prišel na ogled, se odločil, deponiral aro ter kupil stanovanje, ki je ustrezalo njegovim željam. Brez dolgotrajnega zbiranja ponudb, višanja izhodiščnih cen in ugibanja, ali bo dobljeno stanovanje res tisto, za katerega se je kupec odločil ali pa bo le druga oziroma tretja možna izbira," je še pojasnil Lovšin.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Občan |  19 .09. 2019 ob  06: 32
Malo oglasov, samopromocije oziroma EPP?
Darko |  18 .09. 2019 ob  14: 11
DUTB prodaja na tak način ker želi zaslužiti čim več. Kaj je tu spornega?