Mame potrjujejo: "Nepazljiva napaka v komunikaciji"

Svet

Hrvaška skupina Atlantic je izrazila obžalovanje zaradi zmede, ki bi jo lahko povzročili z oglaševalsko kampanjo "mame potrjujejo" za paštete Argeta Droge Kolinske, poroča Večernji list. Spominja, da je družba v svojih oglasih namesto fotografij avtentičnih mam uporabila fotografije, ki jih ponujajo specializirane spletne strani.

"Zavedamo se, da smo z nepazljivo napako v komunikaciji lahko pustili napačen vtis, zato se iskreno opravičujemo," so sporočili iz skupine Atlantic. Trdijo, da noben od segmentov kampanje "Mame potrjujejo" ni bil načrtovan z namenom zavajanja potrošnikov.

Na spletni strani oglaševalske kampanje so povabili "skrbne mame", naj se prijavijo za obisk tovarn, kjer naj bi se prepričale v kakovost izdelkov Argeta. Napovedali so, da bodo izbrali 18 finalistk iz šestih držav, ki jih bodo v začetku maja popeljali na ogled proizvodnega obrata. Tam naj bi posneli TV oglas in "izbrane mame spremenili v prave zvezde".

Medtem pa je Maja Petrović iz Beograda na svojemu blogu Vitki gurman ugotovila, da je skupina Atlantic v aktualnih oglasih, ki naj bi nagovarjali mame kot potencialne ključne odločevalke pri družinskih nakupih živil, uporabila fotografije spletnih ponudnikov, kot sta Shutterstock in Stock Photo, in ne resničnih mam, ki so se odzvale na povabilo Droge Kolinske.

Večernji list dodaja, da so celo fotografijo kruha s pašteto vzeli s portala Archivio Fotografico. "Vtise in mnenja mam, ki bodo obiskale tovarne v Hadžićih v BiH ali Izoli, bomo predstavili, potem ko bomo postopek končali. Odločili smo, da bomo medtem uporabljali zgolj njihove izjave, ki smo jih zbrali s pripravljalni kampanji, a ob simboličnih fotografijah in imenih, da bi se izognili favoriziranju prijavljenih udeleženk," so še pojasnili v skupini Atlantic.

V hrvaškem društvu za varstvo potrošnikov so ocenili, da obstajajo elementi zavajanja potrošnikov, če na oglasih niso fotografije resničnih mam. Dodajajo, da sicer ni veliko spornih elementov. Hrvaški sodni izvedenec za oglaševanje in tržno komuniciranje Kamilo Antolović pa meni, da gre za kršitev oglaševalskega kodeksa, ker z oglasi navajajo potrošnike na napačne sklepe. Večernji list navaja, da je edina avtentična mama v hrvaški kampanji za paštete Tatjana Mičović, sicer mama dveh otrok in dolgoletna delavka Argete.

Na poročanje STA se je odzval direktor marketinga Atlantic skupine Tomaž Arh, ki se je za "neljubo napako v komunikaciji" opravičil tako kupcem kot mamam, ki jih naslavljajo. Poudaril je, da so napako že odpravili. Potrdil je, da so kampanjo začeli z dvema mamama, Tatjano Mičović in Natašo Gaon Grujić, ki sta zaposleni v Argeti in sta povabili ostale mame iz regije, naj se jim pridružijo in skupaj preverijo kakovost paštet.

Arh je poudaril, da se je do danes odzvalo več kot 1000 mam iz cele regije. Prijave bodo zaključili prihodnji torek, 2. aprila, potem pa tudi izbrali finalistke in nato zmagovalke, ki bodo med 10. in 12. majem obiskale tovarno v Izoli. Za 20. maj načrtujejo tudi dneve odprtih vrat, ki se jih lahko udeleži vsak, ki bi si rad ogledal njihove tovarne v Izoli ali Hadžićih, je še zapisal.

Sorodne vsebine:

Kakovost paštet Argeta potrjujejo lažne mame!

Vsako sekundo se odprejo štiri Argete

Zaradi Droge Kolinske 300 milijonov evrov posojil!

Deli novico: