GRADNJA IZVLEČNEGA TIRA ZAENKRAT PO PLANU: Bosta dve leti dovolj?

Koper

V sklopu projekta izvlečnega tira so do zdaj med drugim izvedli nadomestno dostopno pot ob železniški progi in predobremenilni nasip za novo progo, v izvajanju pa je tudi nasip za novo progo, so pojasnili na direkciji za infrastrukturo. Časovnica izgradnje, ki je predvidena za drugo polovico leta 2018, in skupna vrednost del ostajata nespremenjeni.

V okviru junija podpisane pogodbe za izvedbo gradbenih del sanacije ozkega grla na železniški progi Divača-Koper so zaenkrat izvedli nadomestno dostopno pot ob železniški progi in predobremenilni nasip za novo progo, prav tako so delno prestavili SVTK kable ter pripravili levo stran obstoječe proge za postavitev nove linije SVTK kablov. V izvajanju pa je nasip za novo progo, prav tako poteka urejanje vodnih kanalov, prepust in pripravljalna dela za izvedbo pilotov za most čez Rižano, so za STA navedli na Direkciji RS za infrastrukturo.

Izvajalec, konzorcij družb Kolektor Koling, CGP in CPG, do zdaj ni naletel na nobene posebnosti. Časovnica izgradnje in skupna vrednost del tako za zdaj ostajata nespremenjeni, so še zagotovili na direkciji.

Vrednost pogodbe za izvedbo gradbenih del, ki so se začela julija, sicer znaša 5,9 milijona evrov, dela pa bodo predvidoma zaključena v drugi polovici leta 2018.

Sanacija ozkega grla na železniški progi Koper-Divača zajema izgradnjo krajšega odseka drugega tira na delu med tovorno postajo Koper in območjem elektronapajalne postaje Dekani v dolžini 1,2 kilometra. Z izgradnjo t.i. izvlečnega tira bo omogočeno fleksibilnejše vodenje prometa vlakov in večja zmogljivost obstoječe železniške proge.

Za financiranje projekta je že pridobljena odločba za sofinanciranje z evropskimi sredstvi v okviru t.i. CEF nacionalne ovojnice v vrednosti 20,56 milijona evrov.

Deli novico:

Halo |  30 .11. 2016 ob  21: 00
Nobenega komentarja