VAS SKRBI PRAZNIČNA OSAMLJENOST? Štirje načini, s pomočjo katerih si lahko utrete pot do večjega zadovoljstva

Trendi

Glede na to, da lahko epidemija omeji praznična družabna srečanja, je možnost, da se več ljudi kot običajno počuti osamljenih, večja. Tukaj je nekaj nasvetov, kaj lahko storite, da se boste počutili manj izolirane in posledično nezadovoljne. Na te načine boste pomagali tako sebi kot drugim.

1. Pišite neznancu

Organizacija za podporo duševnemu zdravju WarriorKind to zimo povezuje osamljene posameznike in spodbuja udeležence, da delijo nekatere izzive, s katerimi so se soočili med lockdownom, in nasvete za premagovanje tesnobe, osamljenosti in tako naprej.

"Povezujemo ljudi na staromoden način in uporabljamo pisanje kot terapijo. Tako pomagamo ljudem, da tujcem govorijo o svojem duševnem zdravju in si medsebojno izmenjujejo nasvete v upanju, da se v tem procesu ustvarijo nova prijateljstva," pravi Sarah Drage, ustanoviteljica projekta WarriorKind's Contact for Christmas project.

Včasih se je boljše pogovarjati z neznano osebo, saj se bo na naše besede odzvala bolj objektivno, kar lahko privede do konstruktivnih nasvetov in sklenitve lepega prijateljstva.

2. Pokličite "novega" prijatelja

Silver Line upravlja edino zaupno telefonsko prijateljsko službo v Združenem kraljestvu. Pomaga povezati starejše ljudi, ki doživljajo osamljenost, s prostovoljci, ki so se pripravljeni odpovedati prostemu času za prijazen klepet s starejšo osebo.

"Telefon je oseben in razmeroma poceni način za ustvarjanje družbene povezave," pojasnjuje Robin Hewings, direktor kampanj, politike in raziskav v kampanji za odpravo osamljenosti.

Lahko na primer pokličete v dom starostnikov in poklepetate s starejšo gospo ali gospodom in jim tako polepšate dan. Zlasti v tem času, ko so obiski v domovih omejeni zaradi novega koronavirusa. Ljudje pogrešajo pogovore in na ta način boste naredili nekaj dobrega zanje in seveda zase.

3. Postanite prostovoljec/ka

Prostovoljstvo je zaradi pandemije omejeno in poteka drugače, vendar je še vedno veliko priložnosti za pomoč drugim. Lahko priskočite na pomoč starejši sosedi ali sosedu ali gibalno oviranim ljudem in jim dostavite hrano ali zdravila. Lahko jim tudi pomagate pri sekanju drv, kidanju, ki bo kaj kmalu postalo breme za mnoge ljudi, in pri ostalih opravilih, ki jim povzročajo težave, vi pa jih bolj kot ne z lahkoto opravite.

Verjemite, počutili se boste veliko boljše in manj ali prav nič osamljene. Naredili boste nekaj praktičnega, se hkrati povezali z ljudmi in obogatili socialne stike z osebami, ki vam bodo hvaležne.

4. Povežite se s kolegi iz službe

Delo od doma je lahko osamljeno opravilo. Če se vi in/ali vaši kolegi počutite nepovezani, se odločite na primer za skupne internetne igre, ki lahko služijo kot team building oziroma gradnja tima, s katero boste pozitivno vplivali na razvoj delovne skupine in si med seboj pomagali, da izboljšate učinkovitost skupine. Pripomogli boste k bolj optimalnemu zadovoljevanju potreb vseh članov, izboljšali delovne pogoje in se med seboj bolj povezali tako na poslovni kot osebni ravni.

Takšne igre lahko služijo kot protiutež stresu, saj so zabavne in dajejo občutek povezanosti. Čeprav vsi člani sedijo za svojim računalniškim ekranom, se na ta način lahko počutijo manj same in imajo občutek vpletenosti v družabno življenje, čeprav le virtualno.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Piero Panin |  28 .11. 2020 ob  15: 06
Pametni prijatelji in pametna zena...