V Sloveniji nadpovprečno veliko inovativnih podjetij

Piran

Kreativnosti se ne da naučiti, jo pa lahko spodbujaš, je na današnji okrogli mizi Kreativnost brez meja v Piranu poudarila dekanja Poslovne šole Bled Danica Purg. Sogovorniki so ugotavljali, da Slovencem kreativnosti sicer ne primanjkuje, največja ovira pri realizaciji njihovih zamisli pa je strah.

Na blejski poslovni šoli so analizirali več kot 180 podjetij iz srednje in vzhodne Evrope in ugotovili, da imamo v Sloveniji nadpovprečno veliko inovativnih podjetij. Sicer pa se ne da reči, da bi v eni državi bilo več kreativnosti kot v drugi, ampak so kvečjemu boljši ali slabši pogoji za njen razvoj, je na okrogli mizi, ki je potekala v okviru Akademije aktivnega državljanstva in podjetništva v Piranu, navedla Purgova.

Po mnenju direktorja Egozero Andreja Brgleza je v Sloveniji dovolj kreativnosti, zatakne pa se pri drugem koraku, saj je za Slovence značilno, da nam zmanjkata zaupanje vase in vztrajnost.

S tem sta se strinjala tudi Purgova in direktor Tushek & Spigel Supercars GmbH Aljoša Tušek. Ta je izpostavil, da se je mogoče mnogo naučiti iz športa, zlasti pri premagovanju strahu pred primerjavo z drugimi.

Za uspeh ni dovolj le zamisel

Brglez pa je poudaril, da sama zamisel ni dovolj, temveč moraš znati izdelati načrt in se lotiti izvedbe, pri tem pa je treba znati najti tudi prave sodelavce in financerje. V današnji Sloveniji pogreša prav to, da bi tisti, ki imajo zamisel, lahko hitro in enostavno prišli do pravih informacij.

Je pa prvi mož družbe Egozero za uspešnega podjetnika izpostavil tudi pomen izkušnje "padca" oz. neuspeha. "Dokler z motorjem ne padeš, ne veš, kako hitro se z njim lahko pelješ," pa je opisal Tušek.

Za uspeh sta zelo pomembna tudi vizija in zgled, je še povedala Purgova.

Deli novico: