V Portorožu se bo danes začela dvodnevna 21. Slovenska marketinška konferenca (SMK), katere osrednja tema je marketing - dirigent uresničevanja poslovnih priložnosti. Društvo za marketing Slovenije (DMS) bo v okviru konference drevi tudi razglasilo dobitnika nagrade za marketinško odličnost.
V PORTOROŽU ŽE 21. MARKETINŠKA KONFERENCA: Največji trženjski dogodek v Sloveniji
Piran
Z nagrado marketinška odličnost DMS nagrajuje podjetja oziroma organizacije, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško razmišljanje v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo podjetja. Le takšen način in odnos do dela podjetjem omogoča, da izstopajo in dosegajo svojo konkurenčno prednost, so prepričani.
Znani so finalisti za marketinško odličnost
Med finalisti so letos v kategoriji malih in srednjih podjetij Lumar, Medex in Špica International, v kategoriji velikih podjetij, ki poslujejo predvsem v poslovnem (B2B) segmentu, Adria Mobil, Krka in Renault Nissan Slovenija, v kategoriji velikih podjetij, ki glavnino poslovanja ustvarijo v poslovanju s potrošniki, pa Lidl Slovenija, Simobil in Zavarovalnica Triglav.
Konferenco bodo sicer danes začeli z večkrat nagrajenim govorcem Geoffom Rammom, nadaljevali pa s primeri dobrih marketinških praks, ki dirigirajo strategije in prihodnost podjetij.
SMK je največji trženjski dogodek v Sloveniji
SMK je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, ki ga organizira DMS skupaj s časnikom Finance. Je osrednje srečanje tržnikov in največji trženjski dogodek v Sloveniji, ki pokriva vsa področja trženja, poudarjajo organizatorji.
"Ne želimo govoriti o tem, kje zaostajamo, ampak želimo pokazati, kako se danes dobro že dela. Dati navdih za prihodnje leto," so zapisali o svoji viziji in dodali: "Dati navdih, da bomo bolj z veseljem opravljali svoje delo in dajali rešitve."