OKOLJE PIRAN IMA NOVO PODOBO: S spremembo logotipa bi radi izbrisali spomin na slabo poslovanje (FOTO)

Piran

Javno komunalno podjetje Okolje Piran bo v leto 2020 vstopilo z novo celostno podobo. S spremembo logotipa in celostne grafične podobe želijo svojim uporabnikom približati nabor dejavnosti podjetja ter premakniti obstoječe razmišljanje o podjetju kot zgolj gospodarskem subjektu, ki opravlja komunalne storitve.

Direktor Okolja Piran Gašpar Gašpar Mišič na današnji novinarski konferenci 

Z novo podobo naj bi tako spremenili dojemanje javnega podjetja kot pomembnega javnega servisa, od katerega sta odvisna počutje in kakovost bivanja tako občanov kot obiskovalcev.

Poleg tega se zaposleni z obstoječim logotipom ne poistovetijo, medtem ko ga zunanja javnost dojema kot zastarelega, statičnega in brezizraznega. Namesto razvojne naravnanosti pri uporabnikih ohranja spomin na preteklo slabo poslovanje, so v Okolju Piran navedli razloge za spremembo zunanje podobe.

Pri tem so navdih za novo celostno grafično podobo črpali iz fieškega jezera, ki ima obliko srca. Nov logotip je sestavljen iz simbola, ki ga tvorita dve srci, modro in zeleno. Odseva zdrav in okolju prijazen življenjski slog in je prispodoba složnosti in enotnosti med človekom in naravo, kar je tesno povezano s ključno dejavnostjo podjetja. Simbolizira tudi soodvisnost, povezanost in harmoničnost dvojezične skupnosti. Kratek in jedrnat moto "zvesti naravi" dopolnjuje vizualno podobo, obenem pa odseva vizijo in vrednote, ki usmerjajo delovanje podjetja.

Fieško jezero oblike srca je bilo inspiracija za nov logotip.

Kot so še napovedali v Okolju Piran, je sprememba celostne podobe le eden izmed številnih ukrepov, s katerimi bodo javnost v letu 2020 opozarjali na skupno dolžnost ohranjanja zdravega življenjskega prostora in spodbujali k premišljeni okoljski aktivnosti, ki je pomembna za čisto in uspešno prihodnost vseh. "Okolje smo namreč vsi občani in občanke, ne le zaposleni na Okolju Piran," so še zapisali.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Tiramola  |  11 .12. 2019 ob  14: 26
???? Mimi....... Ima prav. Zadnje čase se vse več privatnikov
vrti okoli komunale. Hišni kooperant obvlada že dve komunali.
Občani želijo specifikacije stroškov.
Verjetno ne zastonj.
Koliko stane ta transparentnost?
Genio želimo si več informacij.
Lepa burja.......
Ratman |  11 .12. 2019 ob  07: 32
A to je GGM sam narisal? Ker nikjer nisem zasledil nobenega razpisa...
kokodek |  10 .12. 2019 ob  08: 17
@mimi, novinarje zanima glupa novica in ne resnica. po moje ima mišić firmo, ki se ji plačuje za te glupe spremembe imena in logotipe. sicer pa ne vem, kaj se non stop lepi na javna podjetja, ko se ima za zelo uspešnega privatnika jQuery1123012686263845580914_1575961844993??!!!!!!
Alozi |  09 .12. 2019 ob  22: 08
20
Kolikor jaz vem je Okolje Piran javno podjetje in spada pod Občino Piran. Zanima me, glede na to, da je to šlo iz davkoplačevalskega denarja kakšen znesek je podjetje plačalo za izdelavo tega skropucala. In kdo je to izbiral? A komisija? Kdo je bil v komisiji? A je bil javni razpis za to? Novinarji a bi se lahko o tem pozanimali? Ali se vam to ne zdi pomembno?
Istrijan |  09 .12. 2019 ob  21: 27
Celostna podoba novega logotipa je zaradi svoje polne obarvanosti prav dušeča.
Če primerjamo s šetrto sliko je to še kako vidno.
Dosti lepši bi bil logotip kakor na četrti sliki. Srce, ki je obrobljeno v danih barvah ter vmes praznina oz belina.

Slednje bi lahko simboliziralo tudi beli list, nov začetek zavit v vse dobro (srce).

Ampak kaj pa jaz vem. Nisem jaz tisti, ki je plačan mastne denarje za razmišljat o tem.
kokodek |  09 .12. 2019 ob  17: 28
11
ko smo v kopru dobili marjetico, smo se takoj počutili bolj čiste
Tiramola  |  09 .12. 2019 ob  16: 24
12
A podoba srčkov.
Tako je letos okrašena občina za novoletne praznike, povsod SRČKI na kandelabrih. Prav pedersko.
Ljudje in zaljubljenčki pravijo da je to VALENTINOVO.
Gasparij ne pozabi da ne delamo vsi tam na komunali. Vi čistite.
Eni pa delamo v trgovini, banki,črpalki, gostinjstvu....in tako dalje. Svetniki imate na široko odprte oči,denar beži.
Bay
Tom |  09 .12. 2019 ob  16: 23
13
Kakšno nakladanje! In da bil logo vsaj nekaj posebnega... Logo in slogan - beda.

GGM je očitno z mislimi in duhom še vedno v Marjetici.