Blagovna znamka Love Istria, s katero se promovirajo istrske destinacije Koper, Izola, Ankaran in Portorož-Piran, je včeraj predstavila novo vizualno podobo. Z njo želijo doseči še večjo prepoznavnost, so sporočili iz Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper.
NA OBALI SI ŽELIJO ŠE VEČJE PREPOZNAVNOSTI DESTINACIJE: Predstavili novo vizualno podobo Love Istria (FOTO)
Koper
Direktorica Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper Mojca Vojska je napovedala, da bodo z novim logotipom postopoma nadgradili skupne promocijske materiale, nov logotip pa bo obenem izhodišče za grafično oblikovanje znaka kakovosti odlično Istra, ki ga bodo za različne proizvode in storitve vpeljali v sklopu skupnega projekta LAS Istra - gastronomski zakladi Istre in morja - Maristra.
Nov logotip bo po mnenju zunanje strokovne sodelavke Turističnega združenja Izola Luce Stančič Kodarin pripomogel k učinkovitejšemu trženju turističnih produktov in storitev, povezovanju deležnikov in spodbujanju kakovostne ponudbe. Sodelovanje je po navedbah direktorja Turističnega združenja Portorož Igorja Novele že zdaj zelo dobro, s skupnim nastopom pa bodo še močnejši in učinkovitejši.
Blagovna znamka Love Istria obstaja od leta 2017. Danes pod njo pripravljajo skupne promocijske vsebine, nastope zlasti na tujih trgih, upravljajo s kanali družbenih omrežij in sodelujejo pri drugih oblikah promocijskih aktivnosti turistične destinacije slovenska Istra. Natečaj za grafični znak destinacije so objavili konec lanskega leta, strokovna komisija pa je med 33 predlogi izbrala predlog, ki so ga zasnovali v grafičnem studiu Logologa iz Ljubljane.
Nov podjem je treba samo pozdraviti. Se pa bojim, da gradijo gradove v oblakih, saj so občinski interesi vseskozi vsaksebi. Šoldov še niso dali skupaj.
Lep primer manjkajočega regionalizma v Sloveniji.
Tudi lep primer natega istrskega podeželja, ki se mora udinjati obalnim mestecem in njihovi jari gospodi, namesto da bi gradili zasnovo turizma na podeželju.