LETO 2015: Kaj je bilo letos najbolj gledano

Slovenija

Na slovenskih televizijskih postajah so bili letos po podatkih do sredine decembra najbolj gledani prenosi odmevnejših športnih dogodkov in resničnostni šovi. Visoko gledanost so dosegle tudi nekatere informativne in razvedrilne oddaje.

Sodeč po metodologiji, ki jo uporabljajo pri AGB Nielsen Media Research za TVS 1 in 2, si je prenose ogledalo preko 500.000 gledalcev, v ciljno skupino so vključene osebe, starejše od štirih let.

Največ gledalcev na televizijskih programih Televizije Slovenije do sredine decembra spremljalo prenose odmevnejših športnih dogodkov, ki se predvajajo na programu TVS 2. Prvo mesto je zasedel prenos podelitve medalj svetovnega pokala v smučarskih poletih v Planici, ki se je predvajal 22. marca. Na drugem mestu je prav tako prenos iz Planice, in sicer druga serija smučarskih poletov za svetovni pokal (22. marec), sledi prenos svetovnega prvenstva v veleslalomu za ženske v Vailu (12. februar).

Na programu TVS 1 si je največ ljudi ogledalo prenos dogodka Pesem evrovizije 2015 (23. maj), ki je letos gostoval na Dunaju, sledita Noč Modrijanov (9. januar) in dnevnoinformativna oddaja Tednik.

POP TV

Iz največje slovenske komercialne televizije Pro Plus so sporočili, da so bile prve tri najbolj gledane oddaje na POP TV med drugim tudi najbolj gledane vsebine v tem letu v državi. Na prvem mestu je resničnostni šov Slovenija ima talent (27. september). Sledita oddaji Znan obraz ima svoj glas (3. maj) in Na žaru z Ladom Bizovičarjem (20. december).

Pri tem je treba poudariti, da za svoje izračune gledanosti uporabljajo drugačno skupino, kot RTV Slovenija, in sicer so njihova ciljna skupina gledalci, stari med 18 in 54 let. Prav tako pa so raziskavo gledanosti vodili pri AGB Nielsen Media Research.

Kanal A

Na Kanalu A je največ gledalcev spremljajo prenos dirke moto GP po Španiji (8. november). Na drugem mestu je informativna oddaja Svet z dne 5. februarja, na tretjem pa oddaja V živo iz hiše Big Brother (6. marec).

Planet TV

Tudi na komercialni televiziji Antenna TV SL vodijo statistične podatke gledanosti pri AGB Nielsen, v ciljni skupini so ljudje od 18 do 54 let. Na programu Planet TV so največjo gledanost zabeležili pri resničnostni oddaji Kmetija nov začetek (11. december), sledita slovenska nadaljevanka Ena žlahtna štorija (2. november) in prenos nogometne tekme lige prvakov Bayern - Barcelona (12. maj).

Deli novico: