DRUGI TIR SE PREMIKA: Vlada bo ustanovila posebno projektno podjetje

Koper

Vlada je danes sklenila, da se ustanovi posebno projektno podjetje za izgradnjo in upravljanje drugega železniškega tira med Divačo in Koprom ter novih pretovornih zmogljivosti v Luki Koper. Prek dokapitalizacije bi nato lastniški vstop v podjetje ponudili zasebnim vlagateljem in zalednim državam, Slovenija pa bi imela manjšinski delež.

Pravno podlago bo dal poseben zakon, ki bo v vladni obravnavi predvidoma marca, DZ pa bi ga lahko sprejel maja, je na novinarski konferenci po seji vlade v Ljubljani povedal minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.

Vlada je tudi sklenila, naj se do konca junija analizirajo možnosti za poenostavitve in pocenitev projekta, predvsem z vidika potniškega prometa na novem tiru in predvidene hitrosti vožnje. Končna rešitev bo znana po teh analizah, je povedal minister.

Deli novico:

predlog  |  09 .01. 2016 ob  00: 11
Vodstvo podjetja naj bo iz TEŠ 6 , gradbeni izvajalec naj bo isti kot pri predoru Markovec kredit naj sofinancira DUTB ... če pa slučajno zmanjka kakšen € pa se vzame iz proračuna namenjeno za zdravstvo , upokojencem ali policiji .....
V sodelovanju s srednjo Evropo |  08 .01. 2016 ob  11: 39
Vključevanje zasebnih podjetij v take projekte in javno-zasebno partnerstvo po slovensko (beri balkansko) je praktično enako kot korupcija. Ni nobene logike, da bi zasebnike vključil v take infrastrukturne projekte - je predrago, ni rentabilno, če postanejo koncesionarji te proge bo pa itak na koncu tako drag prevoz, da bo to slabo vplivalo na luko.

Je pa po mojem mnenju vredno raziskat opcijo sodelovanja drugih srednjeevropskih držav, za katere je naša luka ravno tako okno v svet. Ta projekt ima velik pomen tudi za Avstrijo, Slovaško, Madžarsko - ki naj skupaj s Slovenijo investirajo v izgradnjo. Plus, mogoče bodo domači lopovi težje kradli, če jih bodo gledale še kake druge države.
Pero |  08 .01. 2016 ob  10: 36
In naše okno v svet (Luka Koper) dobiva konkurenco, ki ji jo bo ustvarila njena ustanoviteljica in lastnica večinskega deleža. Cilj je lahko le eden - krasti kot pri TEŠ 6.
Toni |  08 .01. 2016 ob  09: 33
Postajamo podbni Italijanom: oni imajo tudi že kakšnih deset let podjetje za izgradnjo mostu čez ožino do Sicilije, ki ga verjetno nikoli ne bo. In v tej firmi se samo pasejo strankarski uradniki, ki prekladajo projekte z enega kupa na drugi kup. E io pago....!
waits |  08 .01. 2016 ob  08: 21
Če imamo podjetje Južni tok brez plinovod, lahko imamo tudi podjetje Drugi tir brez železnice...
mona |  08 .01. 2016 ob  08: 05
Infrastrukturni projekt ne more biti rentabilen. Rentabilno je vse okoli njega, t.i. multiplikativni učinki. Ne razumem zakaj bi nek privatnik ali podjetje imel interes vlagati v nek infrastrukturni projekt, če ni rentabilen?!

studentski servis |  08 .01. 2016 ob  06: 51
katerikoli v sloveniji bi imel boljso resitev
ta vlada s tem ministrom je svoje opravila
vsi doktoprski nazivi so fasada prevar
I soliti stronzi |  08 .01. 2016 ob  00: 37
-3
Vražji stronzi de merda, NEHAJTE !
Ma kaj pomeni to projektno podjetje ?
Vsak mona ve, da če ni denarja, ni drugega tira in konec.
Sedaj pa ste si izmislili neko projektno skupino za ponovno mešanje merde 2. tira.
Že 10 (!) let je vsem jasno, da ta tir nima nobene prihodnosti.
Ma še največje mone smo mi navadni državljani, ki pasivno gledamo ta neskončni DRAGI cirkus.
Gašperšič |  07 .01. 2016 ob  22: 57
Je bodoči vd direktorja Komunale Koper
borut |  07 .01. 2016 ob  21: 40
koliko bi prisparali denarja ce bi drugi ter sel nravnos iz verda proti brezovici in ne skozi borrovnico saj naredi ogromi ovinek zgub casa in energije dalša pot v 20 letih je to velik izkopiček izgube naredite kot treba ne pa okol riti v varzet vozit
Safet |  07 .01. 2016 ob  21: 17
-1
Ajde g.Gašperšiče idemo da gradimo treći pomol, samo što će biti sa naš Ankaran?
Juhica SDH |  07 .01. 2016 ob  20: 58
Koprčan! Tebi se pa opravičujem za zadnjič, ker sem te poslal v megleno Ljubljano, bi te pa mogel v sončni Koper. Brez zamere, ha, ha, zdaj vidim da si naš domačin.
1