Mlado podjetje Coolio je razvilo platformo, ki voznikom ponuja možnost, da njihova vozila postanejo oglasni prostor in s tem vir zaslužka. Pri naročnikih Coolio stavi na večja, v Sloveniji že nekoliko bolj prepoznavna podjetja.
DNEVNO PREVOZIŠ VELIKO KILOMETROV? Morda lahko tudi zaslužiš
Slovenija
"Na idejo sva prišla že pred leti, ko sva ugotovila, da vsak od naju vsak dan naredi prek sto kilometrov. To naju je privedlo do razmišljanja o tem, kako vožnjo spremeniti v vir zaslužka," sta na predstavitvi projekta povedala ustanovitelja Coolia Luka Vončina in Matej Gostiša.
Postopek sodelovanja je enostaven. Zainteresirani vozniki se registrirajo na spletni strani podjetja. Pri prijavi navedejo znamko, model in barvo vozila, ter navedejo oceno števila vsakodnevno prevoženih kilometrov. Vozilo z nalepljenimi oglasi opremijo v partnerski delavnici, v kateri po koncu kampanje nalepke tudi odstranijo.
Na drugi strani se naročnik oglasne kampanje dogovori z Cooliom glede svojih želja, tako glede modela in barve vozil kot tudi želene regije in relacije, po kateri naj bi se avtomobili prevažali. Začetni zaslužek znaša štiri cente na prevožen kilometer, poslovno sodelovanje pa bodo vozniki sklenili s Cooliom prek pogodbe o najemu avtomobila.
"Ideja sama po sebi seveda ni nova. Novost predstavlja merljivost rezultatov in digitalizacija sodelovanja. Vozilo, ki bo del kampanje, bo opremljeno z majhno sledilno napravo, ki bo beležila število prevoženih kilometrov in lokacije vožnje, od česar bo odvisen tudi zaslužek. Tega bodo vozniki lahko nadzorovali prek mobilne aplikacije, ki bo omogočala tudi vpogled v pretekle vožnje in prihodnje oglasne kampanje naročnikov," sta pojasnila ustanovitelja Coolia.