Vlada naložila ministrstvu prijavo drugega tira na evropskih razpis

Koper

Vlada je danes na dopisni seji naložila ministrstvu za infrastrukturo, da projekt drugi tir Koper-Divača do četrtka, ko se izteče rok, prijavi na evropski razpis. Infrastrukturno ministrstvo pa bo nato moralo skupaj z gospodarskim in finančnim ministrstvom vladi predlagati možne oblike javno-zasebnega partnerstva pri projektu.

Ministrstvo za infrastrukturo bo drugi tir prijavilo na razpis razpis za nepovratna sredstva mehanizma za povezovanje Evrope (CEF). Tehnične podrobnosti prijave so predstavniki ministrstva v četrtek pretresali s strokovnjaki Evropske komisije.

Medtem ko bo Slovenija projekt drugi tir Koper - Divača prijavila na odprti razpis, bo na razpis v okviru t.i. nacionalne ovojnice prijavila še dva projekta - nadgradnjo železniške povezave Poljčane - Slovenska Bistrica in izvlečni tir iz tovorne postaje Koper.

Prijave tudi na naslednje razpise CEF

Z ostalimi projekti bo Slovenija sodelovala tudi na naslednjih razpisih CEF, vključno z zadnjim, ko bodo na voljo tudi neporabljena sredstva vseh nacionalnih ovojnic, so danes sporočili iz vladnega urada za komuniciranje.

Na današnji dopisni seji je sicer vlada ugotovila, da je izpolnjevanje zahtev standardov za evropske transportne koridorje, na katerih je tudi železniška povezava od Kopra do madžarske oz. avstrijske meje, nujna in ključna prednostna naloga vlade.

Vlada je tudi ugotovila, da realizacija gradnje drugega tira z javnofinančnimi viri zaradi nujnih drugih investicijskih projektov, ki morajo potekati vzporedno na cestni in železniški infrastrukturi, v obdobju finančne perspektive 2014-2020 z vidika konsolidacije javnih financ ni izvedljiva.

Cena 1,35 milijona evrov

Drugi tir med Koprom in Divačo, ocenjen na 1,35 milijarde evrov ocenjeni drugi tir, se bo tako poleg z evropskimi sredstvi financiral še z javno-zasebnim partnerstvom. Možne modele takšnega partnerstva bodo zdaj v skladu z zakonom o javno-zasebnem partnerstvu iskala ministrstva za infrastrukturo, za finance in za gospodarstvo.

Vsem deležnikom je vlada naložila, da se zaradi obvladovanja vseh finančnih, tehničnih in izvedbenih tveganj, povezanih s tem velikim investicijskim projektom, investicija v drugi tir v vseh fazah oziroma postopkih obravnava enotno kot zaključena nedeljiva celota. Z izvedbo projekta se ne sme začetu pred sklenitvijo javno-zasebnega partnerstva.

Deli novico:

Neodvisna Primorska |  23 .02. 2015 ob  20: 01
Dosti je smrdljivih žabarjev
Spodnje bi jim povedal moj nonič če bi ga vprašali že pred mesecem dni |  23 .02. 2015 ob  17: 47
Vlada je tudi ugotovila, da realizacija gradnje drugega tira z javnofinančnimi viri zaradi nujnih drugih investicijskih projektov, ki morajo potekati vzporedno na cestni in železniški infrastrukturi, v obdobju finančne perspektive 2014-2020 z vidika konsolidacije javnih financ ni izvedljiva.