V Portorožu se začenja tradicionalni Zlati boben

Piran

V Portorožu se je začel tradicionalni, že 21. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben. Letošnji program se osredotoča na temo Kreativnost, vsebina in sreča, do vključno petka pa bo festival ponudil največji pregled kreativnega oglaševanja 37 držav t.i. nove Evrope.

Kreativnost ostaja v osrčju festivala Zlati boben, saj biti kreativen ni lahko delo. Kljub temu pa to danes ni dovolj. Na eni strani vidimo in doživljamo nenehne inovacije in nove tehnologije, vendar so le-te brez namena in vsebine manj pomembne in zanimive. Na drugi strani pa ljudje kot potrošniki pričakujejo in želijo zanimive, pomembne in zabavne vsebine, ki bodo vodile v akcijo in reakcijo. Skupaj s čustvi, pravim čutom in izkušnjami to postaja vodilo do uspeha in ustvarjanja sreče za tiste, ki upravljajo s komunikacijami, kliente in ne nazadnje tudi potrošnike, so zapisali organizatorji iz Slovenske oglaševalske zbornice.

Glavne zvezde letošnjega kongresnega programa bodo brazilski kreativni in umetniški direktorji Roberto Vilhena, Eiji Kozaka, Ricardo Wolff in Pedro Rosa.

Poleg strokovnih sklopov številni dogodki in natečaji

Poleg strokovnih sklopov bo Zlati boben letos ponovno pripravil številne dogodke in natečaje za mlade do 30. leta. Festival bodo v petek sklenili z zaključno podelitvijo nagrad najboljšim kreativcem.

Že popoldne bo na vrsti projekcija prvih prijavljenih del. Letos je 1220 del prijavilo 30 agencijskih mrež in 291 agencij iz 24 držav.

Festival Zlati boben je nastal leta 1994, z leti pa se je uveljavil kot eden največjih, pomembnih in vidnih letnih oglaševalskih dogodkov. V 20 letih je Zlati boben privabil več kot 26.000 strokovnjakov iz več kot 40 držav po svetu, za prestižne nagrade Zlatega bobna pa se je potegovalo več kot 36.000 prijavljenih del.

Deli novico: