V LETALSKI NESREČI UMRL USPEŠEN NEMŠKI POSLOVNEŽ: Z njim na letalu še trije Nemci in 4 miljoni evrov

Kronika

Pristojne službe bodo danes nadaljevale s preiskavo nesreče enomotornega športnega letala, ki je v četrtek dopoldne strmoglavilo v bližini Predmeje nad Ajdovščino. Policija je že potrdila identiteto dveh od štirih potnikov. Gre za 73-letnika, ki je letalo pilotiral, in 38-letnega sopotnika. Vsi štirje pa naj bi bili moški in nemški državljani.

V nesreči so umrli štirje Nemci, med njimi tudi 38-letni ustanovitelj nemškega podjetja Unister, Thomas Wagner.

Nemški spletni milijonar naj bi imel pri sebi kovček poln denarja. Točnega zneska časnik Bild ne navaja, a šlo naj bi za do štiri milijone evrov. Za zdaj ni jasno, zakaj naj bi imel Wagner pri sebi toliko denarja.

V letalu sta bila poleg Wagnerja in pilota še 39- in 65-letna nemška državljana, kar je po navedbah slovenske policije razvidno iz dokumentov, ki so jih našli v letalu. Njuna uradna identiteta bo sicer potrjena, ko bo končana sodna obdukcija.

 

Po poročanju Bilda pa naj bi šlo za Wagnerjevega partnerja v podjetju Unister, 39-letnega Oliverja Schillinga, ter 65-letnega bankirja.

Nemško podjetje Unister se ukvarja z internetnimi storitvami, Wagner pa je podjetje ustanovil še kot študent pri 23 letih. V nekaj letih je podjetje zraslo v enega največjih nemških posrednikov turističnih potovanj. Multimilijonar se je v javnosti pojavljal redko, nerad je dajal tudi intervjuje.

Nove informacije preiskave

V prvi fazi preiskave zbirajo dokazni material in podatke, kot so na primer certifikati pilota, informacije o številu ur naleta, ki jih je opravil na tem letalu, informacije o vremenskih razmerah in podobno. Nato bo sledila analiza, pričakujejo pa, da bodo v desetih dneh imeli osnovne podatke, da bodo lahko objavili osnovno poročilo. Ob tem pa poteka tudi kriminalistična preiskava.

Gre za nemške državljane

Policija je že potrdila identiteto dveh od štirih potnikov. Gre za 73-letnika, ki je letalo pilotiral, in 38-letnega sopotnika. Vsi štirje pa naj bi bili moški in nemški državljani.

Razbitine bodo prepeljali na Brnik

Razbitine letala naj bi danes odpeljali s kraja nesreče. S pomočjo Slovenske vojske jih bodo najverjetneje prepeljali v hangar na Brniku.

Kot smo že pisali, je bilo letalo ameriške registracije na poti iz Benetk proti Leipzigu, ter je po podatkih policije strmoglavilo blizu regionalne ceste med naseljema Predmeja in Lokve, približno kilometer od Predmeje. Vzrok nesreče uradno še ni znan, je pa pilot pred strmoglavljenjem kontroli zračnega prometa javil težave z zaledenitvijo. Kmalu za tem so prejeli še klic na pomoč (Mayday), nato pa je letalo izginilo z radarjev.

Regijski štab civilne zaščite je kmalu po prejemu informacije, da je letalo zginilo z radarjev, poklical občan in javil, da na Predmeji gori letalo. Na kraj so napotili reševalne službe, gasilce in policijo, je v četrtek potrdil poveljnik regijskega štaba civilne zaščite za Severno Primorsko Samo Kosmač. Letalo je bilo ob prihodu reševalnih služb že popolnoma uničeno.

Letalo Piper 320, kot je v četrtek strmoglavilo pri Ajdovščini, je enomotorno propelersko športno letalo, registrirano za šest oseb. Leti lahko do višine 5000 metrov, ni pa primerno za letenje pri nizkih temperaturah, kot so bile v četrtek nad Slovenijo, je pojasnil predsednik varnostne komisije pri Letalski zvezi Slovenije Miha Repovž.

Policisti in kriminalisti z območja PU Nova Gorica so zavarovali kraj nesreče, na kraj so prišli tudi gasilci in pripadniki reševalnih služb. Policisti so o nesreči obvestili tudi preiskovalno sodnico, pristojno državno tožilstvo in preiskovalca letalskih nesreč iz službe za preiskavo letalskih nesreč in incidentov.

Deli novico:

curlo |  16 .07. 2016 ob  15: 27
ob vsem denarju@....moram te nekoliko popraviti. Tale Saratoga, ki so jo zaceli izdelovati v 70-ih letih prejsnjega stoletja ni tako slabo letalo, sploh ne. Je nekaksen podaljsek ( za 2 sedeza in motorja z cca 260 konji ) bolj znanega Wariorja. Oba so naredili v nekaj tisočih primerkih in sam sem tudi oba letel. Po mojem je krivda na pilotovi strani, ker ni preveril kam leti in kaksni so pogoji letenja na ruti. Na 3000 metrih je bilo po podatkih, ki jih imam predvcerajsnjim cca 8- 10 stopinj pod nic,o, vlaga pa 100%. Ce bi to upoteval bi upravljalec letala "udaril" heading po poletu iz Venecije na ena osem ne pa sel izzivat usodo .......in vemo kako se je na zalost koncalo.
Ob vsem denarju |  16 .07. 2016 ob  10: 35
ki ga je imel, si je za prevoz omislil eno najslabših letal kar zadeva probleme z zaledenitvijo. Nisem iz te stroke, je pa bilo kar nekaj člankov na to temo, da je iz tega vidika letalo prava katastrofa.
bublo |  15 .07. 2016 ob  16: 43
-1
bedarije.... tudi če bi res obstajal ta kovček.....nema ga više, he, he!
srka |  15 .07. 2016 ob  15: 37
Lov na zaklad štiri milijone evrov