UPORABA STORITVE 'GOOGLE ANALITIKA': Četrta delavnica PROMO ISTRA

Koper

V operacijo PROMO ISTRA je vključenih 10 podjetniških projektov oziroma produktov, ki so se uvrstili v nadaljnjo, drugo fazo natečaja za najboljši podjetniški projekt ali produkt na območju Las Istre, ki zajema brezplačni mentorski program. Slednji jim bo omogočil optimizacijo promocije projekta oziroma produkta, vključno z izdelavo video, avdio oziroma druge oblike promocijskega materiala, z namenom izboljšanja poslovnega uspeha in prodaje. Mentorski program izvajata NGN MEDIA, d. o. o. in Tovarna sanj d. o. o., medijski agenciji z dolgoletnimi izkušnjami na področju izdelovanja in optimizacije spletnih strani ter promocijskih aktivnosti. V omenjeni mentorski program spadajo tudi izobraževalne delavnice. Do zdaj so se odvile štiri delavnice. O treh smo že poročali, danes pa si lahko preberete, kaj so se udeleženci novega naučili na četrti delavnici PROMO ISTRA, namenjeni pridobivanju znanja o uporabi storitve Google analitika.

Na četrti delavnici, ki je potekala 16. septembra, so se udeleženci seznanili s tem, kako lahko s pomočjo Google Analitike spremljajo, od kje prihajajo njihovi spletni uporabniki, koliko časa posamezni uporabnik preživi na njihovi spletni strani, kateri vir pripelje najboljše uporabniki ter kako lahko sledijo konverzijam na spletnem mestu.

Udeležencem je tako kot na vseh delavnicah do zdaj, tudi na tej svetovalo podjetje NGN Media, glavni partner projekta PROMO ISTRA, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani. Tokrat je udeležencem med drugim pojasnilo, da začetek uporabe storitve Google analitika predstavlja preprost postopek, ki je sestavljen iz dveh korakov in sicer registracije v Google Analytics račun in nastavitve Google Analytics na spletnem mestu.

Obenem so udeleženci izvedeli, da analitično poročanje temelji na dveh ključnih konceptih – dimenzije (dimensions) in meritve (measurements). Dimenzije vsebujejo informacije kot so država, lokacija, starost, spol … Meritve vključujejo število obiskovalcev, prihodke, dosežene cilje … Google Analytics ustvari vrsto privzetih poročil. Uporabniki ustvarijo lahko tudi poročila po meri, ki združujejo različne dimenzije in meritve. Ker v poročila ni mogoče združiti vseh dimenzij in metrik, ima vsaka od njih tako imenovani "obseg" - to je raven, na kateri se zbirajo njeni podatki. Različna področja uporabe so "raven uporabnika", "raven seje" in "raven zadetka". Združi se lahko samo dimenzije in meritve z istim obsegom. Tematika je bila kot doslej predstavljena še na primerih iz prakse. Več o četrti delavnici si lahko preberete TUKAJ.

 

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija