Vse več uporabnikov pri gledanju televizije uporablja funkcijo časovni zamik in tako kadarkoli pogledajo željeno nadaljevanko ali film. To pa hkrati pomeni, da velika večina oglase preprosto prevrti naprej, kar prinaša nov izziv za oglaševalce.
TV OGLASI SO PRETEKLOST: Zdaj jih lahko prevrtimo
Slovenija
Ste tudi vi med tistimi, ki ob gledanju televizije uporabljate funkcijo časovni zamik? Ta je v Slovenijo prišla pred petimi leti in v tem času postala ena izmed najbolj priljubljenih. Kar 85 odstokov Amisovih naročnikov jo ima in 80 odstokov Telekomovih naročnikov, piše Žurnal24.
Oglase lahko prevrtimo
A pri tem se poraja vprašanje, kako gledelce pripraviti do tega, da pri tem ne bodo preskakovali oglasov. Pri fuknciji časovni zamik, ko gledalec pogleda televizijsko vsebino za nazaj, namreč oglasni blok lahko preprosto prevrtimo naprej.
Nove reklame
Časovni zamik sicer povsem ne izniči funkcije oglasov, vsekakor pa gre za izziv za oglaševalce. Klasične reklame so zato nekje že zamenjale reklame kar v ozadju filma, nadaljevanke ali oddaje. Nekateri pa svoje oglase krajšajo in jim dodajo odštevalnik časa, da gledalec ve, da bo oglas trajal le še nekaj sekund. Pa je to uspešno?
tako da bo kmalu to tudi pri nas...