TV OGLASI SO PRETEKLOST: Zdaj jih lahko prevrtimo

Slovenija

Vse več uporabnikov pri gledanju televizije uporablja funkcijo časovni zamik in tako kadarkoli pogledajo željeno nadaljevanko ali film. To pa hkrati pomeni, da velika večina oglase preprosto prevrti naprej, kar prinaša nov izziv za oglaševalce.

Ste tudi vi med tistimi, ki ob gledanju televizije uporabljate funkcijo časovni zamik? Ta je v Slovenijo prišla pred petimi leti in v tem času postala ena izmed najbolj priljubljenih. Kar 85 odstokov Amisovih naročnikov jo ima in 80 odstokov Telekomovih naročnikov, piše Žurnal24.

Oglase lahko prevrtimo

A pri tem se poraja vprašanje, kako gledelce pripraviti do tega, da pri tem ne bodo preskakovali oglasov. Pri fuknciji časovni zamik, ko gledalec pogleda televizijsko vsebino za nazaj, namreč oglasni blok lahko preprosto prevrtimo naprej.

Nove reklame

Časovni zamik sicer povsem ne izniči funkcije oglasov, vsekakor pa gre za izziv za oglaševalce. Klasične reklame so zato nekje že zamenjale reklame kar v ozadju filma, nadaljevanke ali oddaje. Nekateri pa svoje oglase krajšajo in jim dodajo odštevalnik časa, da gledalec ve, da bo oglas trajal le še nekaj sekund. Pa je to uspešno?

Deli novico:

Hudoba |  14 .09. 2015 ob  22: 42
Prepovedat vse reklame, pa konec! Dobra roba se sama hvali, ne potrebuje nobene reklame.
koprcan |  14 .09. 2015 ob  20: 09
JEBENI OGLASI, zato pa gledam stvari iz interneta, kkjer ni oglasov in reklam!!!
hulu |  14 .09. 2015 ob  14: 12
pri naši tv je to možno, če pa gledaš filme in serije preko hulu-ja pa lahko vrtiš naprej ampak ne reklam, tam se previjanje ustavi ali pa vrne nazaj...
tako da bo kmalu to tudi pri nas...
super stvar |  14 .09. 2015 ob  11: 08
zdaj filme gledam zanalašč z zamikom. Pa tudi, če mi kakšen prizor, oz. del teksta uide, enostavno malo prevrtiš.