NOVE PREVARE PRI TELEKOMU: Uporabnike opozarjajo pred novimi možnimi zlorabami

Slovenija

Telekom Slovenije uporabnike opozarja, naj bodo pozorni na lažna elektronska sporočila, ki zahtevajo posredovanje uporabniškega imena, gesla, telefonske številke ali drugih podatkov. Poleg tega opozarjajo na poskuse zlorab dostopa do spletnega portala za upravljanje storitev poslovne VoIP-telefonije.

Pojavljati so se namreč začela elektronska sporočila, v katerih je zlorabljena identiteta blagovne znamke Telekom Slovenije, s čimer želi pošiljatelj pridobiti uporabniške podatke za storitve Telekoma Slovenije. Največji slovenski telekomunikacijski operater v obvestilu na svoji spletni strani še pojasnjuje, da kot ponudnik spletnih storitev od uporabnikov za identifikacijo nikoli ne potrebujejo gesla.

Ne odgovarjajte na sporočila in ne klikajte na povezave

Obenem uporabnike opozarjajo, da na tovrstna sporočila ne odgovarjajo in ne sledijo povezavam, navedenih v sporočilih, predvsem pa ne pošiljajo osebnih podatkov in gesel.

Za dodatne informacije in pomoč so uporabnikom na voljo na brezplačnih številkah 080 8000 in 041 700 700 ali prek e-naslova info@telekom.si.

Poleg tega v Telekomu opozarjajo, da so zaznali povečano število poskusov zlorab dostopa do spletnega portala za upravljanje storitev poslovne VoIP-telefonije (voip.telekom.si), katerega uporaba je vključena v storitvah IP Centreks, Govorni dostop, Hotelski trojček ter Poslovnih paketih.

S ciljem, da prepreči dejanske vdore in morebitno zlorabo ter posledično nastalo škodo, je Telekom Slovenije proaktivno pristopil k zagotavljanju večje varnosti omrežja in zagotovitve zaščitnih ukrepov za svoje uporabnike. V ta namen lahko Telekom Slovenije uporabnikom ponastavi gesla za dostop do VoIP-portala. Sprememba gesel ne vpliva na delovanje telefonov in telefonske storitve, onemogočena pa sta dostop do portala in uporaba programskih klientov (Orodna vrstica, Posredovalno mesto, Klicni center).

Redno spreminjajte svoja gesla

Vsem uporabnikom omenjenih storitev in portala predlagajo, da redno spreminjajo svoja gesla in skrbijo za njihovo varnost ter upoštevajo ostala navodila za ravnanje z gesli.

Če zaznajo, da je dostop do VoIP-portala onemogočen ali pa jim ne deluje več prijava v programske kliente, se lahko uporabniki obrnejo na Službo za tehnično pomoč uporabnikom na številki 080 1000.

Deli novico: