Leta 2002 naj bi Luka Koper družbi SŽ – Vleka in tehnika prodala lokomotive v vrednosti nekaj manj kot 3000 evrov, hčerinska družba Slovenskih železnic pa jih je nato opremila in leta 2009 prodala za 300.000 evrov v Bosno in Hercegovino.
Luška razprodaja: lokomotive prodali za slabe tri tisočake
Koper
Prejšnji teden so v povezavi z domnevnim spornim poslom SŽ – Vleke in tehnike kriminalisti Nacionalnega preiskovalnega urada (NPU) izvedli pet hišnih preiskav stanovanjskih in poslovnih prostorov, iskali pa so dokaze za kaznivi dejanji zlorabe položaja ali zaupanja pri gospodarski dejavnosti. Kot nam je pojasnil Drago Menegalija, predstavnik policije za odnose z javnostmi za področje kriminalitete, je primer še zmeraj v predkazenskem postopku. "Po opravljenih hišnih preiskavah se postopek nadaljuje s pregledom in analizo zaseženih predmetov ter drugimi operativnimi ukrepi," je dodal Menegalija.
"Danes so na centralnih delavnicah preiskovali posle s prodajo rabljenih lokomotiv, ki so bile kupljene pri Luki Koper in prodane naprej v BiH. Iz podatkov, ki jih ima poslovodstvo na voljo, posli niso bili sporni, Slovenske železnice so v tem poslu zaslužile," pa je za časnik Finance v četrtek pojasnil generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes in dodal, da so dokumentacijo v zvezi s tem policiji in tožilstvu predložili že pred približno letom in pol.
Iz Luke Koper lokomotive po ceni 3000 evrov
Šlo naj bi za posel iz leta 2002, ko so železnice od Luke Koper, ki jo je takrat vodil Bruno Korelič, po ceni nekaj manj od 3000 evrov kupile lokomotive, jih opremile in leta 2009 prodale naprej za 300.000 evrov. Po poročanju Financ naj bi bili na delu posredniki, ti pa naj bi pridobili okoli 700.000 evrov protipravne premoženjske koristi.
Lahka pa lahko ponovno postane naša, le strah za to izpeljati je potrebno dati na stranski tir.