Pogodbo so tako prekinili oziroma je niso podaljšali, voda pa teče v grlo zato, ker so bile velikim svetovnim ladjarjem podane nekatere obljube o tem, kdaj bodo dela zaključena in kdaj bodo lahko prve maksi kontejnerske ladje priplule v koprsko pristanišče.
Luka Koper že išče nove izvajalce za poglabljanje
Koper
Pogodbo so tako prekinili oziroma je niso podaljšali, voda pa teče v grlo zato, ker so bile velikim svetovnim ladjarjem podane nekatere obljube o tem, kdaj bodo dela zaključena in kdaj bodo lahko prve maksi kontejnerske ladje priplule v koprsko pristanišče.
Projekt poglabljanja morskega dna ob kontejnerski obali koprskega pristanišča je ključnega pomena za nadaljnji razvoj in rast kontejnerskega prometa, saj poslovne stranke oziroma ladjarji napovedujejo za jesen letošnjega leta začetek prihoda večjih kontejnerskih ladij z ugrezom nad 13 metrov.
"Uprava družbe ugotavlja, da v pogodbenem roku, do katerega bi moralo italijansko podjetje zaključiti poglabljanje, izvajalec ni opravil niti desetine predvidenega dela (ocena na podlagi meritev). Glede na neupravičeno in drastično zamudo pri izvajanju poglabljanja in glede na številne težave, ki jih je imel izvajalec v fazi same priprave na poglabljanje in tudi v nadaljevanju, menimo, da obstaja preveliko tveganje pri nadaljevanju pogodbenega odnosa z izbranim izvajalcem," so nedavno zapisali v Luki Koper.
Zato so pohiteli z izvedbo javnega razpisa, ki je bil objavljen v petek, trajal pa bo dva tedna. "V kolikor ne bo zapletov, računamo, da bo poglobitev izvedena najkasneje do konca avgusta," so nam pojasnili v Luki Koper, kar pomeni, da bi s septembrom že lahko začeli sprejemati večje kontejnerske ladje.
Kako bodo uredili odnos z italijanskim izvajalcev del oziroma koliko plačila bo ta prejel, če sploh kaj, zaenkrat v Luki še ne vedo, več naj bi bilo znano potem, ko bodo Italijani predali delo novemu izvajalcu.
Je šlo za namerno zaroto?
Čeprav Luka Koper sedaj gasi požar in lovi obljubljene roke glede poglobitve prvega bazena, je vse več špekulacij o tem, da naj bi Costruziono Xodo generali namerno zavlačevali z izvedbo del. To naj bi bila voda na mlin predvsem bližnjemu tržaškemu pristanišču.
SEJ SE TEPEJO ZA DOBRA PODJETJA SLABA PA OSTANEJO DA SE LAHKO TAJKUNI KRADEJO NAPREJ