KONČANA TRETJA DELAVNICA 'PROMO ISTRA': Kaj narediti, da bo oglas prinašal želene prodajne rezultate?

Koper

Končana je še tretja izobraževalna delavnica od šestih, organizirana v sklopu operacije PROMO ISTRA. Slednja zajema projektne aktivnosti, ki temeljijo na ključnih tematskih področjih in odražajo razvojne potenciale Slovenske Istre, vključujoč na primer trajnostni razvoj turizma in avtentične produkte ter okolju prijazno kmetijstvo in razvoj podeželja.

Tretja delavnica, ki je potekala 22. septembra, je bila namenjena pregledu različnih primerov spletnih mest z različnimi uporabniškimi izkušnjami. Na tej delavnici so udeleženci spoznavali, zakaj kljub postavitvi oglasa in izbiri primernih ključnih besed, včasih še vedno ne pride do želenega nakupa ponujenih izdelkov, kar se drugimi besedami imenuje slaba uporabniška izkušnja. Udeleženci so se na delavnici naučili, kako se izogniti slabi uporabniški izkušnji oziroma kako jo neprimerno izboljšati, da bo oglas prinašal želene prodajne rezultate.

Udeležencem je tudi tako kot na prvi in drugi delavnici, tudi na tej svetovalo podjetje NGN Media, glavni partner projekta PROMO ISTRA, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani. Tokrat je udeležence seznanilo o tipih spletnih mest, predstavilo definicijo dobre uporabniške izkušnje in definicijo uporabniških profilov ter taktike za izboljšanje uporabniške izkušnje, pojasnilo, kaj spada v področje uporabniške izkušnje, kako poteka načrtovanje postavitve elementov na strani in kaj se želi doseči z dobro uporabniško izkušnjo. Tematika je bila kot doslej predstavljena tudi na primerih iz prakse. Več o tem si lahko preberete TUKAJ.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija