KAJ PONUDITI GOSTU: V hotelih iščejo udobje, zunaj dobro ribo

Istra

Zadnja leta se gostje odločajo v zadnjem hipu, kje in kako bodo preživeli praznike. V hotelih želijo udobje, potem gredo radi po svoje – na izlet in kaj dobrega lokalnega pojesti. Hotelirji si med decembrskimi prazniki obetajo dobro zasedenost. Po pričakovanjih bodo med njimi prevladovali domači gosti, kar polovica, sledijo Avstrijci, Italijani, Nemci in Rusi.

Kot ugotavljajo turistični delavci, se zadnja leta večina rezervacij v decembru zgodi v zadnjem hipu. Zato je natančnejše število gostov, ki bodo novoletne praznike preživeli na Obali, težko predvideti. Letos so v hotelih občine Piran že presegli milijon nočitev, kar je dva odstotka več kot lani. Lani so za novo leto so zabeležili 54.000 nočitev, kar je 17 odstotkov več kot leto poprej.

Povpraševanje je, največ domačih gostov 

V hotelih Bernardin pričakujejo polno zasedene kapacitete, saj je povpraševanje za čas božiča in novega leta kar 30 odstotkov boljše kot lani. Pričakujejo največ turistov iz Avstrije in Italije in pa domačih gostov. "Gostje pričakujejo praznično vzdušje s tematskimi večerjami. Nekateri za silvestrovo pričakujejo izbran meni in praznovanje ob dobri glasbi. Druge goste pritegnejo praznovanja na odprtem, predvsem po polnoči," pravijo v družbi Hoteli Bernardin.

Gostje ostanejo od dva do štiri dni 

Dobro zasedenost si obetajo tudi v Aquapark Hotelu Žusterna. "Večje povpraševanje beležimo tik pred počitniškimi dnevi. Gostje se v povprečju odločajo za krajša bivanja od dva do štiri dni," pojasnjujejo v Termah Čatež, ki so lastnice hotela. Njihova praznična ponudba je povezana z vodnimi dejavnostmi, od vodne aerobike, iger brez meja na bazenu, dejavnosti za otroke.  

Klasika: kje pojesti dobro ribo? 

Turistično informacijske centre na Obali obišče različen nabor gostov. "Največ sprašujejo po izletih, kaj si lahko ogledajo na destinaciji. Kot največji atrakciji ponujamo Piran in soline, potem pa se prilagajamo glede na to, ali gost kraj že pozna ali je pri nas prvič," pojasnjuje Lea Šuligoj iz Turističnega združenja Portorož. V zadnjem času, na primer, gostje veliko povprašujejo po kolesarskih in pohodniških poteh v Istri. "In seveda klasično vprašanje, kam gredo lahko pojest dobro ribo," razlaga Šuligojeva.

Za razliko od poletnega časa tudi TIC centre v zimskem času na Obali obišče od 35 do 40 odstotkov domačih gostov. Sledijo Avstrijci, Italijani, Nemci in Rusi. Poleti je več Francozov, Čehov, Poljakov in Nizozemcev.

Deli novico:

@pirannnn |  04 .12. 2015 ob  14: 37
-1
Torej po tvoje Piran nima zgodovinskih znamenitosti, ki so lahko turistom zanimive...no pa ti povej kaj je lahko zanimivo turistom na obali... Mogoče je pa Markovec atrakcija za turiste ali popotova rezidenca v Bošamarinu?
pirannnnnn |  04 .12. 2015 ob  12: 22
-5
kot atrakcijo ponujajo piran in soline-hahahahahaha ,,,,,,,naj mi nekdo pove 1 zanimivo stvar v piranu za tujega gosta-razen lokalnih narkomanov?
statistike |  04 .12. 2015 ob  12: 10
v hotelu poznamo zelo dobro in to je NO COMMENT
TIC |  04 .12. 2015 ob  11: 51
zakaj se ljudje v obcini pritozujejo ceprav nam gre tako dobro. le poglejte statistiko oz. vprasajte leo
Ponovno se sprašujem |  04 .12. 2015 ob  09: 40
Ko nam hoteli predstavljajo statistiko, nam definitivno lažejo. Kako lahko letos pričakujejo 30 procentov nočitev več kot lani, če so imeli tako lani kot vsako leto prej vedno 100 procentno zasedenost.
A mi bi lahko kdo odgovoril na to vprašanje, da se moje obzorje razširi? Sicer pa, če so hoteli tako dobro zasedeni, zakaj so vsi v rdečih številkah?!? Marsikaj tukaj ne štima! Marsikaj.
ZAkaj vedno samo statistika zasedenosti? |  04 .12. 2015 ob  09: 08
Naj že enkrat razkrijejo tudi prihodke na gosta.. - tako povprešno plačilo nočitve kot tudi povprečno porabo izven hotela..
Uspeh je št. gostovx(povp. pl. nočitve povp. poraba zunaj) - stroški..

Večina se zapolnjuje s kuponi kar samo podaljšuje nerentabilnost poslovanja hotelov.. Treba prelomit s tem in se dvignit na višji nivo tako, da se pobere kaj več in da si lahko vsi to razdelijo ... Dvignit nivo storitve, dobro zapakirat in skupno tržit na ciljnih trgih..