DARS NE PODPIRA PREKATEGORIZACIJE PREDORA MARKOVEC: Gašperšič ni pričakoval težav, a imajo pomisleke!

Slovenija

Dars je v mnenju, ki so ga oktobra posredovali ministrstvu za infrastrukturo glede možnosti prekategorizacije odseka hitre ceste Koper-Izola in s tem izločitve predora Markovec iz vinjetnega sistema, izrazil številne pomisleke, ki z njihove strani ne omogočajo podpore predlogu. Na Darsu tako zdaj skupaj z ministrstvom preučujejo druge možnosti.

Kot so za STA spomnili v Družbi za avtoceste v RS (Dars), jih je ministrstvo v septembru zaprosilo za posredovanje mnenja k načrtovani prekategorizaciji odseka hitre ceste, pri čemer je ministrstvo predlagalo spremembo vladne uredbe o kategorizaciji državnih cest, po kateri bi se pred dobrim letom dni zgrajen odsek štiripasovne hitre ceste med priključkoma Semedela in Izola, skupaj s predorom Markovec, v skupni dolžini 4,1 kilometra prekategoriziral v glavno cesto drugega reda.

Strokovne službe družbe Darsa so predlog prekategorizacije hitre ceste v glavno cesto drugega reda temeljito preučile, tako z zakonodajnega, računovodsko-davčnega, komercialnega vidika, kakor tudi z vidika upravljanja ter vzdrževanja. Kot so navedli, so bili v mnenju, ki so ga že oktobra posredovali ministrstvu, "izraženi številni pomisleki glede predloga o prekategorizacijo omenjenega odseka, ki z naše strani ne omogočajo podpore spremembi kategorizacije navedenega odseka hitre ceste".

Ministrstvo za infrastrukturo tako zdaj skupaj z njimi preučuje druge možne rešitve, so še zapisali na Darsu.

Obalne občine se vse od odprtja predora Markovec zavzemajo za njegovo izločitev iz vinjetnega sistema, saj bi edino tako omogočili razvoj vzporedne obalne ceste med Koprom in Izolo. Minister Peter Gašperšič je v začetku septembra ob obisku obalne regije povedal, da je v teku medresorska obravnava predloga uredbe o spremembi kategorizacije odseka hitre ceste skozi predor v glavno cesto, po kateri bi bilo moč voziti brez vinjet.

Kot je takrat dodal minister, naj bi čakali še na soglasje Darsa, pri čemer pa sam ni pričakoval težav. Gašperšič, ki se je tedaj pripravljal na interpelacijo v DZ, je tako napovedal, da bi prekategorizacijo omenjene ceste lahko izvedli še v septembru.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Simona |  01 .12. 2016 ob  04: 53
-1
Cesto in tunel na predlog SMC vpisati v ustavo . Tako bo naša in Kubanska ustava najbolj demokratična na svetu . Mogoče pa bi kasneje na predloge članstva etike in morale dodajali v ustavo še dodatne stvari.
Čaki malo |  30 .11. 2016 ob  22: 24
Sploh ni treba prekategorizirati ničesar, Slovenija naj samo spoštuje meddržavne pogodbe med Italijo in takratno Jugoslavijo in so še veljavne in predvidevajo da 20km od meje med državama, da je cestnina zastonj. Italijani se tega držijo in imajo več kot 20km zastonj mi imamo pa le 20 metrov zastonj. Bravo naši, vi se kar zajebavajte bodo enkrat Italijani razveljavili sporazume zaradi nespoštovanja naših, samo zavedajte se da na tiste sporazume se veže veliko vprašanj tudi glede meje... Se nam res splača?
Vauks |  30 .11. 2016 ob  21: 25
Kupiš vinjetu i čau bau
muffa |  30 .11. 2016 ob  18: 15
gašperšič se je zlagal, ker je od tega imel korist !!!!!! @dars na mars ima prav !!!!
Dars na Mars |  30 .11. 2016 ob  17: 42
Hitra cesta H5 Škofije - Izola ne more biti kategorizirana drugače kot glavna cesta drugega reda!

Ma kaj na Darsu ne znajo brati zakonodaje? Uredba o kategorizaciji državnih cest je jasna in natančna!
Kaj ima pri tem še računovodsko-davčni, komercialni vidik, ali vidik upravljanja ter vzdrževanja? Naj dodajo še estetski vidik in vidik vedeževanja. Halo?!

Če se ne strinjajo z uredbo, naj jo na ministrstvu spremenijo. Če pa jo mislijo kršiti, potem pa naj zamenjajo službo!!!