Banka Koper, najprepoznavnejša in dolga leta cenjena banka na Obali, med svojimi komitenti sproža vse več nezadovoljstva. Čepravi sami zanikajo izgubo komitentov in vse več pritožb, je že glede na zapise na njihovem Facebook profilu jasno, da številni menjujejo banko, predvsem zaradi nezadovoljstva s storitvami.
Kot smo januarja že poročali v članku "Pod jelko komitentom podražitve, o katerih ne želijo govoriti", je velik plaz kritik in nezadovoljstva sprožila odločitev banke, da podraži nekatere svoje storitve (tudi za 100 odstotkov), obrestno mero za pozitivna sredstva na računu pa zniža iz 0,05 na 0,01 odstotka. Ta je sicer po mnenju vodstva banke primerljiva s konkurenco.
Prav omenjeno znižanje je še vedno deležno številnih kritik, ki jih nezadovoljni komitenti izražajo kar na Facebook strani banke. Veliko je tudi pritožb zaradi nedavno zaprte poslovalnice v Portorožu, kar je po ugotovitvah številnih komitentov izjemno povečalo gnečo v Luciji.
V Banki razlagajo, da je razlogov za zaprtje poslovalnice v Portorožu več, med njimi je zagotovo tudi ta, da se v današnjih gospodarskih razmerah morajo še posebej obnašati skrbno in gospodarno. Poslovalnica v Portorožu naj ne bi več ustrezala novim merilom, zato so celotno poslovanje preselili na eno samo lokacijo, v prenovljene poslovne prostore v Luciji. Razlog za povečano gnečo pa naj bi bil v dobrih storitvah. "V poslovalnici Lucija zaznavamo večji obisk zlasti s strani upokojencev, ker smo zanje pred meseci pripravili posebej ugodno ponudbo plačevanja položnic po 0,39 evra," so zapisali.
Nezadovoljstvo je zaznati tudi z odnosom banke, zato so številni napisali, da jo kot komitenti zapuščajo in bodo iskali usluge drugje.
V banki sicer (ne glede na številne zapise in izkaze nezadovoljstva) pravijo, da V Banki Koper nasprotno zaznavajo splošen porast števila komitentov, tako pravnih kot fizičnih oseb. "Dodaten dokaz za to govori podatek, da se je lani odločilo odpreti račun v Banki Koper več kot 10.000 novih komitentov," so zapisali v svojem odgovoru na naša vprašanja.