Strokovna konferenca hotelirjev tokrat namenjena kakovosti

Piran

V Portorožu poteka druga konferenca Združenja hotelirjev Slovenije, ki se tokrat osredotoča na vprašanje kategorizacije hotelov in kakovosti. Samo s kakovostjo bodo slovenski hotelirji lahko konkurirali svetovnim destinacijam in povečali dodano vrednost slovenskega turizma, meni predsednik združenja hotelirjev Gregor Jamnik.

Tema letošnje strokovne konference, ki jo organizira Turistično gostinska zbornica Slovenije pri Gospodarski zbornici Slovenije, je posvečena tujim sistemom kakovosti in slovenski nacionalni kategorizaciji, je uvodoma povzel predsednik Združenja hotelirjev Slovenije Gregor Jamnik.

Kot je poudaril, mora biti pri delu hotelirjev kakovost na prvem mestu, "kajti samo na takšen način bomo lahko konkurirali svetovnim destinacijam, povzdignili ugled slovenskega turizma, mu dodali višjo dodano vrednost in ustvarjali nova delovna mesta".

Vodja sektorja za turizem na direktoratu za turizem in internacionalizacijo Mateja Tomin Vučkovič pa je izpostavila, da so že v obstoječi strategiji razvoja slovenskega turizma posebno pozornost namenili prav spodbujanju povečanja kakovosti.

Na gospodarskem ministrstvu tako spodbujajo pridobitev znaka EU za okolje, v letošnjem letu pa pripravljajo razpis za sofinanciranje omenjenega znaka. Organizirali bodo tudi brezplačno delavnico na to temo za vse turistične ponudnike. Poleg tega ponudnike nastanitev spodbujajo k specializaciji, npr. s pridobitvijo znaka pohodniškega ali kolesarskega hotela.

Ob tem je Vučkovičeva zavrnila medijske špekulacije o "igranju z zvezdicami" in o tem, da na ministrstvu ne vidijo potrebe po spremembah. "Če bi bilo to res, potem ne bi spreminjali pravilnikov ne kategorizacijskih listov in ne bi razmišljali, kako sistem kategoriziranja urediti v prihodnje," je dodala.

"Moje mnenje je, da je kategorizacija sistem, ki mora veljati za vse nastanitvene obrate in za vse destinacije. Poudarjam še enkrat, da se s kategorizacijo ne gre igrati in se tudi ne igramo," je še navedla vodja sektorja za turizem.

Predsednik Turistično gostinske zbornice Slovenije Zdravko Počivalšek je izrazil željo, da bi vsi deležniki zmogli narediti korak naprej v prizadevanjih za kategorizacijo in pri tem upoštevali mednarodne trende v turizmu ter se poslovili "od pik in vejic, ki jih zdaj lovimo".

Med ključnimi izzivi slovenskega turizma pa je vodja sektorja za turizem na agenciji Spirit Karmen Novarlič izpostavila nacionalno turistično promocijo. Ob tem je poudarila, da bomo morali biti bolj agresivni in inovativni, denimo z novimi platformami, kot je spletno trženje.

Deli novico:

dax |  05 .06. 2014 ob  12: 01
spet bo nekdo masno zasluzu ma dej dej... kaj pa sploh ponujajo na nasi obli razen umetno nabitih cen ki sploh ni vredno tolko!!! malo cez mejo majo vse in bol cisto morje pa vse bol poceni.... ce bi meli manse cene bi vec ljudi lahko prislo. ok ce nocete hrupa v portorozu je pa dosti se prostorja za muziko in mladino naprimer fiesa bi se lahko iskoristla kot del obale za mladino je na drugi strani portoroza pa jih nebi motlo....in se dosti prostorja ki bi se dalo iskoristit za marsi kaj.!!!poglejte druge trzijo in ponujajo vse kaj se da!! pri nas pa ti dajo samo kazni in nabite cene :)!!!
Bravo |  04 .06. 2014 ob  18: 07
pa se le premika,kajti ta gost iz kakovostno plačanega dopusta v hotelu,se bo sprehodil tudi po plaži na romantičen večer in koooončno, zaradi" kakovosti" ne bo več odpadne trave, smeti, ob obali proti Luciji.Jutra bodo pa še posebej očarljiva, saj koooončno bodo do prihoda kopalcev uspeli pospraviti nesnago pločevink in steklenic z nočnih zabav.In koooončno bo" kakovost" na nivoju,ko bodo ob dvanajstih že zaprli lokale, ker kalijo nočni mir domačinom,ki živijo od turistov.In turistov od nikoder...a ni že nekam znano?
platfotme? |  04 .06. 2014 ob  17: 31
to so te fantomske agencije ki bodo zdaj hotelirjem prodajala t.i. magične platforme na podlagi katerih bodo potrojili obiske...ma va a kagar
opa |  04 .06. 2014 ob  16: 15
Kakovost raspadanja in gnilobe,lepo vas prosim vse je samo ena fasada ki je obdaja lažni blišč.
kakovost? |  04 .06. 2014 ob  15: 28
kaj se še imajo za pogovarjat o kakovosti...saj so vse razprodali! ti seminarji so odlični za nabijanje stroškov, kotizacije, požrtije, dnevnice, potni stroški...katastrofaaa