POŽAR POD NADZOROM: Čakajo le še dež

Obala

Na območju Črnega Kala je trenutno okoli 150 gasilcev, ki skupaj z dvema helikopterjema – eden je še v pripravljenosti – in letalom slovenske vojske obvladujejo požar. Ta je lokaliziran, nam je povedal vodja operative v Gasilski brigadi Koper Denis Glavina. Nadaljni potek bo odvisen tudi od vremena.

Zjutraj se je pojavilo še nekaj požarišč, ki pa si jih že pogasili. Gasilci tako zalivajo linijo in dodatno močijo teren ter nadzirajo požarišča. “Situacija je relativno mirna,” je dodal Glavina. Če bo šlo vse po načrtih, bo intervencija zaključena do večera, ponoči pa bodo gasilci izvajali požarno stražo. Prav tako jutri, ko so napovedane padavine, ki bi sitacijo še dodatno umirile.

Bodo pa gasilci pozorni tudi v prihodnje. Izvajli bodo obhode, je pojasnil Glavina, saj lahko v debeli plasti iglic pod borovci še kar nekaj časa tli.

Deli novico:

satir |  09 .08. 2016 ob  14: 45
14
ponovno kopiram moj nasvet:
najcenejši ukrep:
na konec vlakovne kompozicije se priklopi cisterno z vodo. Ob vsakem zaviranju vlaka bi avtomatsko odprla šobe in škropila pas ob železnici. mislim da bi cisterna s 30m3 vode od Črnotič do Hrastovelj bila dovolj da bi sproti pogasila iskre izpod vagonov. Glede na to da gre vsakih 20 minut vlak bi bil teren okrog proge dokaj dobro zalit in kot tak nesposoben vžiga. Cena ukrepa pa vsakokratni prevoz kompozicije od kozine do kopra podraži za par evrov, kolikor stane voda na kozini kjer bi polnili cisterne. Potrebno je samo pripravit 50 cistern, namestit šobe za špricanje in povezat avtomatiko med zaviranjem in škropljenjem.

Poceni ne?

Upam da bo kdo poprijel za to rešitev