PIRANČANI PODALI SVOJA MNENJA: Želijo si dodatna parkirišča izključno za njih

Piran

Včeraj se je v piranski Apollonijevi palači zbralo skoraj sto Pirančank in Pirančanov, ki so na prvi javni razpravi o Celostni prometni strategiji Občine Piran predstavljali in si izmenjevali svoja stališča v zvezi z ureditvijo prometa v njihovem mestu.

Druga javna razprava o Celostni prometni strategiji Občine Piran bo danes, 12. oktobra, ob 18. uri na sedežu Krajevne skupnosti v Luciji.

Potem ko so se seznanili z različnimi predlogi in vizijami občank in občanov, ki jih je izdelovalec prometne strategije prejel na e-poštni predal predlagam@piran.si, so se razpravljavke in razpravljavci osredotočili predvsem na trenutne razmere v mestu in soglašali, da obstoječa ureditev ne omogoča dovolj kakovostnega življenja v mestu. Po njihovem mnenju je prav promet eden izmed ključnih dejavnikov, ki povzroča izseljevanje domačinov iz mesta, v njihove izpraznjene domove pa se vseljujejo vikendaši, ki imajo povsem drugačne potrebe od aktivnih meščanov.

Številni razpravljavci so ocenili, da bi popolna zapora starega mestnega jedra še otežila življenja mladih, ki avtomobile potrebujejo bolj, jih prisilila v selitev in tako povzročila še hitrejše staranje prebivalstva v mestu.

Ker problem piranskega prometa ni nov in ker ga občina po njihovem mnenju v preteklosti ni reševala dovolj učinkovito, dvomijo, da bo celostna prometna strategija v resnici prispevala k urejanju tega občutljivega področja. So se pa v razpravi oglasili tudi tisti, ki menijo, da je edina dolgoročna rešitev prometa v piranskem mestnem jedru popolna prepoved vožnje z avtomobili po njem, si pa pred tem želijo izgradnje novih dodatnih parkirnih mest izključno za Pirančanke in Pirančane.

Deli novico:

Mitja |  13 .10. 2016 ob  09: 48
Piran porusit in na novo zgradit mesto to Kar je ,je nic.
Karlo |  13 .10. 2016 ob  09: 30
1. Pravi Pirančani so le še redki.
2. "Vikendaši" in drugi lastniki nepremičnin, ki ne prebivajo v Piranu, plačujejo davke, kar pomeni, da tudi oni prispevajo za infrastrukturo v občini. Kdor plača, ima. Preprosto.
Lapi |  13 .10. 2016 ob  09: 26
Ljudje bi morali malo več potovati po svetu.Najlepši kraji so zaprti za promet in imajo urejeno dostavo in intervencijske poti...Če pogledam,kdo se največ buni,da ostane Piran odprt za promet..mi postane slabo.Ne boste mi prepovedali,da se s svojimi avti parkiram pred domom,čeprav sem svojo garažo predelal v apartma in s tem služim...ali pa sem socialno stanovanje,za katerega sem plačal 10kDEM..prodal za 50kEvrov...zdaj pa mi je tega denarja zmanjkalo...no kar nekaj ta najbolj glasnih bi se lahko našlo v teh stavkih..ali pa...a smo se za to boril..dobili smo stanovanje po borčevsko..in zdaj nam novodobni kapitalisti želijo prepovedati parkiranje pred domom...vstala primorska..in podobno...tudi take imamo,ki so preprodali na desetine stanovanj v Piranu foreštom,zdaj pa pametujejo,da so krivi vikendaši,da je pozimi vse mrtvo...volili ste klovne,zdaj imate pa cirkus...in to brezplačen
kr neki |  13 .10. 2016 ob  08: 48
dajte ločit vsakdanje življenje od turizma. imeti dom v piranu bo totalno nesmiselno. vikend je drugo in pijačke in dopusti. pa naj občina vse odkupi od stalnih prebivalcev pa se pejte izključno turizem pa adijo. če to dvoje ne znate ločit. to je enako kot so naši vrli urbanisti začeli s prakso zgoraj stanovanja spodaj lokali, to ne gre. oziroma to bi morale biti mirne dejavnosti, ostalo v industrijsko cono. spalno naselje in biznis ne gresta skupaj, pa sej to gledate že 40 let da ne gre. vedno ista tema.
kar tako |  13 .10. 2016 ob  08: 21
mi gre nasmeh, ko vidim vse te predloge vas pirančanov, eni ja drugi ne, eni bi to, drugi ono,..... potem pa bo na komcu zopet vse kriv župan. Vi bi zaprli promet ampak samo za druge, vi bi imeli garažno hišo ampak samo zase, vi bi radi živeli od turizma, pa turiste ne znate sprejet,.....Dejansko je tako, da bo treba mestno jedro za promet zapret ampak za vse ne samo za nepirančane in zgradit garažo, ki bo namenjena za vse ne samo za pirančane. V občinsko blagajno iz katere bi radi vzeli denar za izgradnjo garaže za pirančane, pa vplačujejo tudi ostali iz občine Piran, ki ne stanujejo v mestnem jedru, kako pa bo z njimi, kako ba bo z tistimi vikendaši, ki imajo v mestnem jedru stanovanje, tja pridejo vsake toliko eden izmed družinskih članov pa je prijavljen na tem naslovu?
Menim, da ednina rešitev je res ta, da se promet zapre za vse in da se čim bližje mestnega jedra zgradi garaža za vse ne samo za Pirančane. Potem pa je odločitev na posamezniku kaj in kako bo (ali bo živel v Piranu, ali bo turist prišel v Piran,....).
pimplc |  13 .10. 2016 ob  00: 20
tisti, ki menijo, da je edina dolgoročna rešitev prometa v piranskem mestnem jedru popolna prepoved vožnje z avtomobili... Te bi pa preselil na punto. Cim dlje od vhoda v Piran.
pimplc |  13 .10. 2016 ob  00: 16
Hmm... Sem oddal predlog... Ce hocete imeti spomenik. Pol pa ni druge kot izselit vse pirancane. Kajti v spomeniskem okolju se ne zivi... Je ekskluzivno namanjen turistom in geologom. Piran se bo prej ali slej moral razsirit. Ce hoce zazivet.
Za enkrat uzivajte v njem. Jaz sem zazivel ko sem se izselil. Bi se pa vrnil.
new york |  12 .10. 2016 ob  23: 45
a da gram zdaj jaz srat v nex york da hočem svoj parkink...a ne me basat....piranske debele riti...kaj je zoki naredil v ljubljani? to vas bo dočakalo! poglejte si zdaj ljubljano! če vam ne paše več živet v piranu, lepo prodajte svojo 200000eur vresno garsonjerco pa si kupite stavovanje v luciji...in v piran bobo prišli živet ljudje, ki bodo sprejeli njegov utrip in potrebe!
Lino |  12 .10. 2016 ob  21: 09
Popolnoma zapret promet bo težka. V Piranu se stare hiše obnavljajo (dovoz gradbenega materiala), kupiš pohištvo, pralni stroj... Vedno bo potreba po nekem prevozu.
pirančan |  12 .10. 2016 ob  19: 49
že davno ne bi smeli spustiti v tako mesto nobenega avta, to je spomenik, ki ga je treba čisto drugače izkoristit, ampak miselnost prebivalcev je problem, zelo hud
samo |  12 .10. 2016 ob  19: 46
do Rovinja stopite, živo mesto z DOMAČINI, ki razumejo, avtov pa seveda nikjer ...
Utopija |  12 .10. 2016 ob  17: 53
Dokler se ne bo zgradila vsaj ena garaža je o prometni ureditvi govorit utopija.
Podpiram zaprtje mesta za parking od avtobusne postaje dalje toda le pod pogojem, da imamo domačini svojo garažo oz. dve (odvisno od števila mest) na dveh strateških lokacijah (hitro dostopna, manj kakor 5 minut zaradi starejših ter s tem povezanimi problemi).
Brez tega se tega ne da naredit, ker tudi ČE bi se prestavilo avtomobile v trenutno garažo nebi s tem rešili nič. Pravzaprav obratno, obiskovalci nebi imeli kje parkirat, turizem bi močno upadel itd..

Seveda pa morem povdarit zgoraj napisano. Zapret za parkiranje, kar pomeni dovoljena dostava kadarkoli in kjerkoli, torej dovoljeno parkiranje do nekje 20min, pol pa v garažo (20min je dovolj za odnest domov kupljeno).
In ja, tudi javno povezavo od centra do garaž je treba uredit, tako, ki služi domačinom in ne lenim turistom (slednjim bi zračunal prevoz).
1