Dan pred mednarodno konferenco o pomorski svilni poti, ki bo v organizaciji Srednjeevropske pobude in Evropske banke za obnovo in razvoj v četrtek potekala v Trstu, so v Luki Koper gostili delegacijo kitajskih državnih agencij in predstavnikov kitajskega državnega sveta. Kitajsko zanimanje za koprsko pristanišče ne pojenja, so zapisali v luki.
KITAJSKA DELEGACIJA V LUKI: Njihovo zanimanje za koprsko pristanišče ne pojenja
Koper
Delegacija je ena od številnih, ki se te dni v Evropi mudijo v okviru projekta One Road, One Belt, ki se navezuje na strateške načrte EU o razvoju sredozemskega in jadransko-baltskega transportnega koridorja. Kitajska je pripravljena sodelovati pri financiranju konkretnih projektov vzdolž teh transportnih poti, so v sporočilu za javnost zapisali v koprski luki.
Na srečanju so sodelovali predstavniki koprske pristaniške skupnosti na čelu s predsednikom sekcije pristaniških špediterjev Čedomirjem Bojanićom in predsednikom zveze pomorskih agencij Emilom Bandeljem, prisotna sta bila tudi predstavnika dveh državnih kitajskih ladjarjev, Cosco in China Shipping Container Line. "Gostom smo predstavili priložnosti, ki jih nudi naše pristanišče kot vstopna točka do evropskih trgov, saj Kitajska že nekaj let vzpostavlja svoje transportne centre na evropskem jugu, severni Jadran pa je le ena od možnosti, ki se jim ponujajo," so pojasnili.
Kitajska je za Luko Koper eden od pomembnejših prekomorskih trgov, saj so v zadnjem letu za to državo pretovorili skoraj milijon ton različnega blaga, vključno s 100.000 kontejnerskimi enotami. Tedensko jih s kitajskimi pristanišči povezujeta dve direktni kontejnerski liniji ter več feeder povezav preko sredozemskih prekladalnih pristanišč.
Skupaj s pristanišči združenja Napa se bo Luka Koper sredi junija udeležila tudi pomembnega logističnega sejma Trasnport Logistic China, ki poteka vsake dve leti v Šanghaju in je priložnost za krepitev prepoznavnosti severno-jadranske transportne poti.
V Trstu konferenca o investicijskih načrtih
V Trstu bo v četrtek potekala konferenca o investicijskih načrtih za jugovzhodno Evropo v okviru pobude za novodobno svilno cesto in o njihovih učinkih na regijsko gospodarstvo. Na njej bodo sodelovali predstavniki Evropske komisije, mednarodnih finančnih ustanov, kitajskih oblasti in vlad ter podjetij iz regije.
Željo, da bi poti nastajajoče novodobne svilne ceste povezali s Slovenijo, je ta teden v latvijski Rigi na konferenci prometnih ministrov srednjeevropskih držav in Kitajske (16+1) izrazil tudi slovenski minister Peter Gašperšič.
Ta diskriminacija znotraj Luke se mora končati!!!!
Velika večina (to so pogodbeni) dobi komaj za položnice, zato da ima lahko nekdo drugi čudovito službico.
Ti pogodbeni hodijo trdo delat, zato da večina luških lahko "hodi v službo".
Ne živim od Luke, hvala bogu. Ne rabim Luke d.d. sem pa človek, ki spoštuje druge, zato sem poizkušal razumeti tudi luško jaro gospodo. Vendar nisem našel pravega odgovora, ker vem, da luškim zaposlenim, še manj odgovornim ni hudega; živijo dobro in srečno, za razliko od novodobnih luških sužnjev, ki jim polpismeni delodajalci stiskajo zanko okoli vratu.
Frustracije so mi tuje in sem sposoben spopasti se z bilo kom a z osebki brez karakterja se tega ne da narediti. Poglej si komentarje pod prispevki o Luki d.d. in njenem poslovanju. Morda bo razumel, kaj pišem in kaj je resnica.
Jutri boš uradno izvedel, da je sedanji predsednik sveta delavcev novi nadzornik Luke, zvedel boš tudi kdo bo novi predsednik sveta delavcev.
No ja, če vidiš v vsakem pisanju, ki ni namenjeno hvali Luke d.d., frustracije, potem te razumem in ne obsojam. Pzz.