INTERVENCIJA PO IZTIRJENJU VLAKA TEČE PO NAČRTIH: Odstraniti morajo še dva vagona

Kronika

Po torkovem iztirjenju tovornega vlaka, ob čemer je izteklo okoli 10.000 litrov kerozina, intervencija na terenu teče po načrtih. Po pojasnilih vodje intervencije Dragana Puzića iz Gasilske brigade Koper, morajo iz predora Hrastovlje odstraniti še dva vagona. Promet na progi bo po napovedih Slovenskih železnic predvidoma stekel v petek.

Do nesreče vlaka je prišlo v torek popoldne, ko se je v predoru v Dolu pri Hrastovljah od kompozicije 18 vagonov tovornega vlaka iztirilo šest vagonov in se nagnilo na steno predora. Pri iztirjenju je prišlo do iztekanja kerozina, zato so gasilci teren prekrili s peno. Kot je pojasnil Puzić, pena preprečuje izhlapevanje kerozina in možnost vžiga. Intervencija sicer po njegovih besedah teče v skladu z načrti. Na Slovenskih železnicah so pojasnili, da bodo, potem ko bodo vagone odstranili, intenzivno začeli s sanacijo proge Koper-Divača, da bi bila ta v petek prevozna. A ob tem izpostavljajo, da je varnost na prvem mestu.

Vzrok za nesrečo še ni znan

Generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes je v sredo dejal, da je velika verjetnost, da je bila poškodovana kretnica, manjša verjetnost pa je, da je bil poškodovan vagon. "Človeška napaka je izključena. Tudi sama kretnica je bila letos pregledana z vsemi ustreznimi napravami. Obstajajo tudi zapisniki, da je bila nepoškodovana oz. v dobrem stanju. Ugotavljanje, ali je bila napaka na materialu ali pri proizvajalcu, bo stvar nadaljnjih preiskav," je dodal.

Prizorišče iztirjenja tovornega vlaka na progi si bo danes ogledal tudi okoljski minister Simon Zajc. Ena glavnih skrbi je ogroženost izvira Rižane, vira pitne vode za Obalo. V Rižanskem vodovodu so v sredo zagotovili, da je vsa voda v njihovem sistemu vodooskrbe pitna in varna, a se pripravljajo na to, da bo del razlitega kerozina odtekel v podtalnico in bodo prisiljeni vodni vir izločiti.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija