Gorenje na sejmu IFA z dvema blagovnima znamkama

Velenjsko Gorenje se je na največjem mednarodnem sejmu zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov IFA, ki se je v Berlinu začel v petek, trajal pa bo do srede, tokrat prvič predstavil z dvema blagovnima znamkama, Gorenje in Asko. V družbi pričakujejo, da bodo globalno prisotnost gradili ravno s tema znamkama.

Kot so danes sporočili iz Gorenja, je v ospredju Gorenjevega razstavnega prostora, ki se razteza na 750 kvadratnih metrih, najnovejša generacija hladilno-zamrzovalnih aparatov Gorenje ION generation s tehnologijo AdaptCool.

Posebno pozornost so namenili tudi večkrat nagrajenemu indukcijskemu kuhališču IQcook, ki kot prvo kuhališče na svetu omogoča samodejne načine kuhanja v pari, in ga predstavljajo v kombinaciji s prototipom inteligentne nape IQhood.

Gorenje na sejmu letos predstavlja nekaj manj kot 1500 razstavljavcev.

Gorenje je na sejmu, na katerem se letos predstavlja nekaj manj kot 1500 razstavljavcev iz okoli 30 držav, premierno predstavilo dve najnovejši kolekciji aparatov: Gorenje Classico z videzom retro, ki je namenjena predvsem ruskemu in ukrajinskemu trgu, ter Gorenje Simplicity, ki je naslednica prodajno uspešne istoimenske linije izpred nekaj let. Kot vodilni proizvajalec barvnih gospodinjskih aparatov v Nemčiji Gorenje na sejmu izpostavlja tudi raznobarvne hladilnike, pralne stroje in sušilnike.

Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac pravi, da so novi izdelki pomemben generator rasti, zato v skupini Gorenje neprekinjeno vlagajo v njihov razvoj.

"Tudi letos bomo izkoristili odmevnost sejma IFA v mednarodnem prostoru za predstavitev najnovejših aparatov širši javnosti, vendar tokrat pod dvema lastnima blagovnima znamkama: Gorenje in Asko. Obe znamki imata tradicijo dolgo več desetletij in v prihajajočih letih bomo globalno prisotnost skupine Gorenje gradili ravno z njima," pravi prvi mož velenjske družbe.