Mesto direktorja po pravilu povezujemo z veliko, svetlo in lepo opremljeno pisarno, v kateri ne nazadnje ne sme manjkati fikus. A iz Pirana prihaja zgodba, ki ji bo kdo v teh časih, ko se toliko daje na statusne simbole, prav težko verjel. Direktorica Hotela Tartini Andreja Frelih se je namreč letos odpovedala svoji pisarni v pritličju hotela in jo namenila za varno hrambo koles njihovih kolesarskih gostov, ki jih imajo v Piranu vsako leto več.
KOLESARNICA: Direktorica se je odpovedala svoji pisarni
Piran
"V naši branži itak ni poanta v tem, da veliko časa preživiš v svoji pisarni. Pisarno z mojo mizo in računalnikom si sedaj delim s tajnico in vodjem gostinstva. Uporabljam še en računalnik, ki je v recepciji hotela, tako da sem bliže gostom, poslovne sestanke pa imam v hotelski Taverni in če je lepo vreme še raje na terasi hotela," pravi Andreja Frelih in skromno dodaja, da se njej to, da se je odpovedala svoji pisarni, ne zdi nič tako nenavadnega.
V kolesarnici je prostora za 35 koles, da je bila odločitev pravilna, pa pove podatek, da ni tako malokrat čisto polna koles. Kolesarskih gostov imajo v hotelu iz leta v leto več in letos predstavljajo že 10 % njihovih obiskovalcev. "Kolesarske ture in potovanja so trend in vedno več je tudi agencij, ki jih organizirajo. Gre izključno za tujce, ki prihajajo iz Avstrije, Nemčije, Nizozemske, Belgije, Skandinavije, pa tudi iz ZDA, Avstralije in Nove Zelandije. Slovenija je zanje atraktivna dežela. Na takih potovanjih je Piran lahko vmesna postaja, vse več pa se jih tudi konča prav pri nas. Tako že pravim, da se vse kolesarske poti končajo v tem mestu In ni jih malo, ki si nato vzamejo še kak dan bivanja pri nas,« pravi Frelihova.
Kot je povedala, je poleg lažjih tedenskih organiziranih kolesarskih potovanj, ki ne zgrešijo Pirana, tudi več celo desetdnevnih težjih tur čez Alpe. Tako so priljubljena kolesarjenja iz Krajnske Gore preko Vršiča in doline Soče v Piran, ali pa iz Avstrije, čez Bled, Kras do Pirana. Nekateri se radi odločajo tudi za ture iz Benetk v Poreč ali pa iz Trsta v Pulo.
O kolesarnici pa Frelihova še pravi: "Pomemben razlog za našo kolesarnico je bila tudi varnost koles. Ta so vse dražja, saj lahko stanejo tudi tisoč evrov in več, tu pa so še električna kolesa. Tako si ne moremo dovoliti, da ti turisti ne bi prihajali k nam, ker je slabo poskrbljeno za varnost njihovih koles."