"Zdravnik se je odzval ustrezno"

Pred časom smo pisali o domnevno spornem ravnanju dežurnega zdravnika CUS (centrale urgentnih služb), ki naj bi zavlačeval z odločitvijo, da po starejšo gospo, ki se je slabo počutila, pošlje rešilca. Sedaj smo prejeli tudi obljubljene odgovore. 

Zgodba, o kateri smo pisali, je zelo odmevala, sedaj pa smo dobili tudi odgovore s strani ZD Izola, ki je bil omenjeno noč dežuren in dolžan razporediti zdravnike na CUS. Na vprašanje, ali ni bolje kdaj poslati rešilca tudi po nepotrebnem, kot pa da bi prišlo do nepotrebnih zapletov, ker se ga ne pošlje, pa je stanje lahko resno, nam je Maja Praček, pomočnica direktorja za zdravstveno nego, odgovorila: "Vsekakor se strinjamo z vašim stališčem. Po pregledu vseh okoliščin in opravljenih poizvedovanjih pri vpletenih ocenjujemo, da se je v konkretnem primeru zdravnik ustrezno odzval. Sicer je nekaj neskladij med vsebinami pogovora, ki ste nam jih posredovali, in tem, kar so povedali člani ekipe. A ostaja dejstvo, da je zdravnik po tem, ko je govoril s pacientko in klic sprejel, v 10 minutah bil ob njej."



Glede na občutljivost dogodka so v ZD Izola tudi govorili z zdravnikom, ki je obravnaval pacientko, ti razgovori so sicer stalnica. Glede "spornih" dogodkov pa so zapisali: "Verjamemo, da tovrstni dogodki pri uporabnikih povzročajo nelagodje, a je tudi dejstvo, da ni vsak dogodek, ki se predstavi v medijih, sporen. Predvsem pa menimo, da posamezni sporni dogodki ne odražajo prakse službe, ki letno opravi približno 2000 intervencij."

Pred časom smo sicer bili priča neljubemu dogodku, ki bi se skoraj končal tragično, ko zdravnik ni želel poslati rešilca po pacienta, ki je bil v nezavesti, ker ga je zadel infarkt. Še vedno je slišati, da imajo zdravniki (velikokrat tudi (pre)utrujeni, kar je sistemska težava) preveč svobode pri ocenjevanju stanja pacienta. V kratkem naj bi prišli v veljavo novi pravilniki in protokoli, ki bodo točno določali postopanje zdravnika glede na primer.

Več iz rubrike Pod lupo: 

Sami svoji šefici, malomarnost dežurnih zdravnikov in dobra menjava

Približujemo se rekordni brezposelnosti

Nov primer malomarnosti javnega zdravstva

Deli novico: