TROBLA: Leseni zvočnik odslej na prodajnih policah

Slovenija

Prenosni leseni zvočnik Trobla oblikovalskega tria Tok Tok je po zelo uspešni lanski kampanji na vodilnem portalu za množično financiranje Kicstarter, v kateri so zbrali skoraj 60.000 dolarjev, prišel na prodajne police. Trenutno je na voljo v trgovini Ika v Ljubljani, v načrtu pa so tudi druge lokacije, je povedal Matej Rodela iz tria Tok Tok.

S pomočjo množičnega financiranja so poleti odprli tudi podjetje, pod katerim bodo še naprej razvijali lesene izdelke - od manjših kosov pohištva do drugih predmetov. Trenutno jim Trobla zavzame večino časa, saj se je oktobra ekipa skrčila. Eden izmed članov tria Tok Tok, Andrej Koruza, se je namreč odločil, da se bo posvetil svojim umetniškim projektom, je še povedal Rodela.

Produkt oblikovalskega tria Tok Tok je v lanski kampanji na Kickstarterju prvotni cilj presegel za več kot petkrat. Namesto zastavljenih 10.700 evrov so namreč zbrali kar 60.000 dolarjev oziroma dobrih 50.000 evrov. Do sedaj so že izdelali nekaj več kot 1500 Trobel, pravkar pa so v procesu izdelave novih 500 kosov, ki bodo nared do konca februarja.

Trobla je lesen ojačevalnik zvoka, ki deluje po fizikalnih načelih širjenja zvoka. Za ojačanje glasbe, ki jo predvajamo na pametnih telefonih, namreč ne potrebuje baterij ali dodatnih elektronskih komponent. Lijak namreč ojača zvok za enkrat, kar je podobno, kot če bi dali roke ob usta in želeli nekaj povedati glasneje, pravijo v trgovini Ika.

Trobla doživela spremembo dizajna

Trobla je sicer po uspešni kampanji na Kickstarterju doživela spremembo dizajna. "V procesu izdelave Kickstarter naročil smo bolje spoznali izdelovalne tehnologije in smo jih lahko tako bolje izrabili in ustvarili gladek lijak in povečali komoro za nizke tone," je povedal Rodela.

S pomočjo kampanje na Kickstarterju so pridobili tudi partnerja na Nizozemskem, ki se ukvarja s prodajo in zalaga s Troblami nizozemski in belgijski trg. Poleg tega so začeli sodelovati tudi z agentom iz Južne Koreje.

Trenutno novih izdelkov še niso začeli razvijati, a ko bodo pripravljeni, bodo z njimi zagotovo šli tudi na Kickstarter, pravi Rodela. "S crowdfundanjem imamo dobro izkušnjo in pridobili smo znanje, ki bi ga radi izrabili," dodaja.

Deli novico: