TOŽILKI DRAGICI KOTNIK OČITAJO DVE KAZNIVI DEJANJI: Zadeva "bulmastifi" še ni zastarala

Koper

Na ljubljanskem okrajnem sodišču in vrhovnem tožilstvu so potrdili, da so koprski policisti danes z domačega naslova v Kopru na Okrajno sodišče v Ljubljani privedli tožilko Dragico Kotnik. Sodišče jo je iskalo zaradi kaznivih dejanj zlorabe uradnega položaja v zadevi bulmastifi. Kazenski pregon v tej zadevi še ni zastaral, so pojasnili na sodišču.

Na vrhovnem državnem tožilstvu so zapisali, da so koprski policisti suspendirano državno tožilko Kotnikovo v Kopru pridržali na podlagi trajne odredbe za privedbo, ki jo je izdalo Okrajno sodišče v Ljubljani. Kot so navedli, gre za izvršitev ukrepa sodišča, ki ga na vrhovnem državnem tožilstvu pozdravljajo in obžalujejo, da do tega ni prišlo že prej.

Po navedbah tožilstva je Kotnikova v suspenzu, ki bo trajal do konca kazenskega postopka. "Kazenski pregon v tej zadevi še ni zastaral, ker zastaranje ni teklo v času, ko se je tožilka izmikala sodišču," so navedli. O tem, koliko časa zastaranje ni teklo, pa bo po njihovih navedbah moralo odločiti sodišče, pred katerim teče kazenski postopek.

Informacijo so za STA potrdili tudi na Okrajnem sodišču v Ljubljani. Zoper Kotnikovo po njihovih navedbah teče postopek zaradi dveh kaznivih dejanj zlorabe uradnega položaja ali uradnih pravic, privedba pa je bila odrejena zaradi vročitve vabila na glavno obravnavo. Prav tako so na sodišču potrdili, da kazenski pregon zoper Kotnikovo v tej zadevi ni zastaral.

Ljubljansko okrajno sodišče je Kotnikovi očitalo, da naj bi novinarju Mitji Lomovšku predala zaupni dokument v zadevi bulmastifi. Tožilstvo Kotnikovi v obtožnem predlogu očita kaznivi dejanji zlorabe uradnega položaja ali uradnih pravic, za kar je predviden zapor do enega leta.

Deli novico:

@ |  30 .03. 2017 ob  14: 05
@ pribijanje na križ | danes ob 13:51, no točno o tem govorim ampak kako lahko pričakujemo, da bo na sodišču merili enako, če pa že tukaj čisto spodaj merimo različno. Seveda to ni izgovor za merjenje na sodišču! Samo na to sem opozoril tiste, ki za ene merijo tako za druge drugače. Toliko o tem!
pribijanje na križ |  30 .03. 2017 ob  13: 51
@ danes ob 10: 39
Saj se jaz tudi strinjam, da bi pred sodiščem morali biti vsi enaki, ne glede na to, za kogarkoli gre! A žal pri nas (verjetno ne samo pri nas) pač ni tako. In takšni primeri, kot je tale s Kotnikovo, so dobrodošli tudi zato, KER RAVNO TO NA NAJBOLJ NAZOREN NAČIN RAZKRIVAJO! Da smo pred sodiščem različno obravnavani in različno zaščiteni! Oseba, ki ni poznana, a se ji na sodišču dogaja še tako huda krivica, nikoli ne bo požela toliko zanimanja kot neka znana, javna oseba, ki je vpletena v neko zadevo javnega zanimanja. S tem pa se razgaljajo tudi sodišča in centri moči. Ne glede na to, da bodo te "skrite sile" tudi zdaj strahovito mobilizirale svoje moči in vplive...
@  |  30 .03. 2017 ob  10: 39
@ pribijanje na križ | danes ob 09:13, se opravičujem da sem s tem, ko sem opozoril na to, da nekateri v istih zadevah (sodišče) enkrat razlagajo zadevo tako, drugič drugače, odvisno kdo je v postopku, kogarkoli užalil ali prizadel!. Sam, pač menim, da pred sodiščem moramo biti vsi enaki neglede na to za kogarkoli gre, ali je to Kotnikova, Bavčar, Senica, Zidar, Janković, Popović, Pinko Palinko, Srečko Srečković,....
V kolikor bi tako bilo pač pribijanja na križ ne bi bilo!
pribijanje na križ |  30 .03. 2017 ob  09: 13
Tukaj ne gre za Popoviča, Bavčarja, Zidarja, Jankoviča.... Tisti, ki jih vedno znova omenjate, tudi tam, kjer to res ni potrebno, samo odvračate pozornost. Tukaj gre za to, da s svojim komentiranjem vsaj na tak način izražamo solidarnost do posameznika, ki se je znašel v neusmiljenem primežu mogočnega (vse prej kot pravičnega) državnega aparata. Meni osebno politična usmerjenost tožilke Kotnikove ne odgovarja. A v tej zadevi to ni pomembno.
@ |  30 .03. 2017 ob  08: 10
nevem in ne poznam v podrobnosti zadevo Baričevič ali Kotnik, da bi lahko o tem dal kakršno koli mnenje. Sem vas hotel spomnit samo na to kako ste v nekaterih zadevah natančni v nekaterih pa domači. Pa naj gre za Kotnik, Baričevič, Bavčar, Popović,... Govorim le o tem, da bi moral bit meter v pravni državi za vse enak. Kdor razume vredu kdor pa ne pač ne.
pinkopalinko |  30 .03. 2017 ob  04: 50
@ @lovec
a je ta članek o Popoviču ali o discipliniranju državne uslužbenke ki si je upala drezniti v naše elite
ubogi narod ki si na volitvah sam izbira takšne elite in se potem jezi da pa so te elite na oblast postavili vesoljci
Lovec |  29 .03. 2017 ob  22: 35
@ Lovec, ma lej evo en stavek smešen sem za tebe napisal, pa sem ga zbrisal. Sam zaradi Dragice. Na tej strani pa jst ne mislim z nikomer razglabljat o županu.
@@ |  29 .03. 2017 ob  22: 19
Ja, imaš prav. Pa tudi tožilcev ni veliko. To so posamezniki, ki si upajo. Večina se jih pač ne, ne glede na to, da se z marsičem ne strinjajo. A raje ostanejo varni znotraj svojega ceha in igrajo po pravilih, ki jih ceh narekuje. Ti posamezniki pa tvegajo vse, saj ostanejo popolnoma sami in brez zaščite. Kdo vse je zadaj pregonu te tožilke, je bolje niti ne razmišljati. Pri aferi Baričevič je toliko nepojasnjenega, prikritega, pomanjkljivo raziskanega, toliko osnovnošolskih napak v postopkih, da je prozorno jasno, da so nekateri vplivni in mogočni akterji temeljito poskrbeli za svojo zaščito. Nastradala bo pa ta tožilka, ki je res prekršila kodeks, a njen "zločin" daleč nima takšne teže od teže tistih, ki bodo ostali nedotaknjeni.
@ Lovec | danes ob 14:03  |  29 .03. 2017 ob  22: 16
nevem ali nočeš razumet ali pa res ne razumeš. Nikakor ne zmanjšujem dejanj za katere se sumi Senico in kompanijo, in menim, da si v svojem prvem komentarju zadel bistvo, žal si z drugim komentarjem ko praviš, da meter ne more bit enak za vse, negiral tisto kar si najprej povedal. Za vse primere in za vse udeležence je potrebno imet enak meter ne glede na to koga se meri. To, da smo vsi enaki pred zakonom in da je meter enak za vse to je poanta pravne države. Če razumeš je prav, če ne pa tudi vredu, si pač povedal to kar misliš, torej za ene ja za druge ne ali drugače za naše ne za druge ja!
@ |  29 .03. 2017 ob  21: 59
Takih posameznikov je v zdravstvu zelo malo.. dva ali trije...
@@pribijanje |  29 .03. 2017 ob  21: 38
Posamezni zdravniki, ki ne delajo po pravilih njihovega ceha, ampak po svoji človeški vesti. Ceh izrabi vse prednosti svojega mogočnega monopola, da te posameznike zmelje v prah.
@pribijanje |  29 .03. 2017 ob  21: 22
Kaj je iz zdravstvenega področja?
1