PROMETNA STRATEGIJA ZA KOPER SPREJETA: Do leta 2022 za desetino več peš con

Koper

Koprski občinski svetniki so na današnji redni seji med drugim sprejeli celostno prometno strategijo občine, katere namen je zagotoviti boljšo dostopnost in mobilnost prebivalcev ter spodbuditi uravnotežen razvoj vseh načinov mobilnosti. V zvezi s problematiko koprskega pristanišča pa bodo svetniki ponovno zasedali v ponedeljek na izredni seji.

Omenjena celostna prometna strategija temelji na spodbujanju pešačenja kot pomembnem načinu potovanja, optimalnem izkoriščanju potenciala kolesarjenja, oblikovanju privlačnega javnega potniškega prometa, uveljavitvi optimiziranega cestnega prometa ter vzpostavitvi celostnega prometnega načrtovanja.

Strategija je usmerjena predvsem v koriščenje alternativnih oblik mobilnosti, je pojasnil Aljoša Žerjal iz podjetja Harpha Sea, ki je bilo zadolženo za pripravo strategije.

Konkretno naj bi med drugim do leta 2022 za deset odstotkov povečali območja za pešce, v roku desetih let vzpostavili celovito kolesarsko omrežje iz mestnega središča do primestnih naselij, zniževanje povprečnih hitrosti avtomobilov znotraj območij umirjenega prometa ter postopno zmanjševanje deleža uličnega dolgotrajnega parkiranja v širšem območju mestnega središča do popolne zapore mestnega središča za promet leta 2025.

So pa svetniki danes izglasovali tudi sklep o izstopu Mestne občine Koper iz Skupnosti občin Slovenije (SOS).

Kot je poudarila direktorica občinske uprave Sabina Mozetič, danes delujejo tri različna združenja občin, pri čemer pa se stališča mestnih občin zaradi njihovih specifik v marsičem razlikujejo od stališč ostalih občin. V preteklosti so potekali pogovori o možnosti združitve vseh treh združenj v enovito organizacijo. Župani mestnih občin so aprila na seji Združenja mestnih občin Slovenije ugotovili, da niso podane možnosti, da bi v kratkem prišlo do združitve, zato so sklenili, da vse mestne občine izstopijo iz SOS ter ostanejo zgolj članice združenja mestnih občin. Razen Velenja in Maribora naj bi podoben sklep sprejele tudi ostale slovenske mestne občine.

Kot je izpostavil tudi podžupan Peter Bolčič, bi bile občine z nekim enovitim telesom enakovrednejši partner v pogovorih z vlado oz. državo. Z izstopom iz SOS si mestne občine nadejajo pohitritev procesa poenotenja različnih združenj občin.

Deli novico:

sara |  29 .05. 2017 ob  09: 04
Odgovor vsem ki so odgovarjali na moje sporočilo: Ne vem zakaj bi se mogli primerjat z Dubrovnikom ali katerikolim drugim mestom. Smo kar pač smo... Ampak dejstvo je, da je Koper v zadnjih letih LEP, da turisti prihajajo v Koper, da tudi jaz, ki ne živim v Kopru, rade volje pridem v mesto. Nekoč smo se raje zapeljali do Portoroža, sedaj mi niti na misel ne pride.
Tako ne razumem vsega tega...kako naj se izrazim... zavisti? zavidanja? sovraštva?
To je kar neki..metanje polen kar tako...
Ma,kaj |  26 .05. 2017 ob  20: 23
Imamo na naši Občini same strokovnjake za promet in zveze in delajo plane za 15 let naprej?Smo videli,kaj so naredili z zaprtjem obalne ceste,da imamo v Semedeli prometni kaos,pravtako je kaos tudi na sami obalni cesti,ki ni ljudem povsem jasno kam kdo spada.Kaj bo šele poleti.Mislim,da bi bilo bolj smiselno,da take stvari prepustijo nekomu,ki je bolj strokoven in misli na bodočnost ne samo od danes do jutri,ker jutri itak pridejo drugi.
@sara |  26 .05. 2017 ob  17: 44
kako lep bo šele, ko bo vhod v mesto trg krasil kip dolgonosega .
felicec |  26 .05. 2017 ob  13: 03
-1
manj parkirišč in več javnega prevoza
@sara |  26 .05. 2017 ob  09: 38
res je, našo plažo zavistno gledajo celo v Dubrovniku
sara |  26 .05. 2017 ob  08: 26
-2
Bravo,bravo...Koper postaja vse lepši in lepši...
muffa |  26 .05. 2017 ob  08: 17
in še več linij v primestnem prometu, že ki so vsa parkirišča plačljiva !!!!!!
@@pinko |  25 .05. 2017 ob  22: 33
Hoja s telefonom v roki (še) ni prepovedana, vožnja vozil po pločniku pa.
bruno |  25 .05. 2017 ob  22: 13
upam, da v strategiji piše, da se bo ukinil promet z motornimi vozili pod obema podvozoma (ulica.15 maja in pri Slavčku) saj se je tam uvedel promet samo začasno dokler se je delala avtocesta oz. predor Markovec. Zdaj pa je že lep čas kar je to zgrajeno in bi lahko uvedli zaporo prometa za motorna vozila pod obe,a podvozoma! Če se to ne zgodi potem nevem če na MOK resno mislijo z idejo o ideji za desetino več peš con.
@pinko |  25 .05. 2017 ob  21: 36
Kaj v strategije tudi piše da se pešci sprehajajo po cesti in po kolesarski s telefon v roki?
pinko.palinko |  25 .05. 2017 ob  18: 59
12
Kaj v strategiji tudi piše, da naj se po širokih mestnih pločnikih vozijo kolesarju, skuterji in motoristi?