Čeprav je še pred mesci kazalo, da Ministrstvo za infrastrukturo ne bo prekategoriziralo obalne ceste Koper-Izola v lokalno in tako odprlo vrata možnosti, da jo lokalni skupnosti zapreta in namenita novi najdaljši slovenski plaži, so prvi koraki v tej smeri bili narejeni v preteklih dneh.
Že pred dobrim mesecem smo poročali o tem, da so na sestanku predstavniki ministrstva s predstavniki lokalnih skupnosti dosegli dogovor o prekategorizaciji, ki se tako lahko prične. Včeraj pa se je z ministrom Petrom Gašperšičem in sekretarjem Klemnom Grebenškom znova sestal izolski župan Igor Kolenc.
“Udeleženci sestanka so izmenjali poglede glede bodoče ureditve območja obalne ceste med Izolo in Koprom. Dogovorili so se, da bo ministrstvo sprožilo postopke, da se obalna cesta po prekategorizaciji prenese v upravljanje (pozneje pa v last) Občine Izola in Mestne občine Koper,” so pojasnili v kabinetu izolskega župana.
Težava ostajajo vinjete in zastoji
Ministrstvo bo skupaj z Darsom proučilo pobudo županov Izole in Kopra, da se predor Markovec ne vključi v vinjetni cestninski sistem. Ministrstvo sicer ne trdi, da je edina možna obvozna cesta obalna, a večkrat je bilo slišati, da je cesta čez Markovec neprimerna alternative. Prav tako pa bo ministrstvo poiskalo možne rešitve za boljšo pretočnost prometa na Belvederju, kjer se bo hitra cesta končala in gre pričakovati zastoje, ki danes predvsem v poletnih mesecih nastajajo v Žusterni.
bolj učinkovito bi bilo in uspeh zagotovljen, če bi lobirala pri Zemljariču. v zameno bi mu prodali ali odstopili zemljišče Delamarisa. pa še s sodišči ne bi imela problema.
Primer iz Francije:neurja so tam bolj silovita ker je morje bolj odprto:
http://www.alpix.com/nice/pictures/Nice_Promenade_des_Anglais_4_xl.jpg
PROTI betoniranju, za TRAJNOSTNI razvoj naše Obale!
To je stoletna priložnost, da je ne boste zapravili za lastne interese.