NOV RED V KRAJEVNIH PRISTANIŠČIH: Koliko bo treba odšteti za privez v piranski občini?

Piran

V piranski občini so se po več kot desetletju odločili posodobiti odlok o pristaniščih. Ta bo vključeval piranski in novi portoroški mandrač, kjer trenutno končujejo montažo plavajočih pomolov. Z novim odlokom bodo po besedah direktorja javnega podjetja Okolje Piran Alena Radojkoviča opredelili kriterije za dodelitev privezov v obeh krajevnih pristaniščih. Prednost naj bi imeli občani piranske občine.

Kot je poudaril Radojkovič, sprememba odloka ne bo posegala v pravice sedanjih najemnikov privezov. Bo pa po novem možno prehajanje iz enega v drugo pristanišče, če se bo kje sprostilo mesto.

Sprememba odloka je tudi posledica uskladitve stanja po ureditvi ribiškega pristanišča v Piranu, ki je botrovala izgubi nekaterih privezov. Pri dodeljevanju novih privezov bodo tako najprej prišli na vsto tisto prosilci, ki so bili prikrajšani zaradi urejanja ribiškega dela piranskega mandrača, je še pojasnil Radojkovič. Sicer je vseh prosilcev za privez trenutno okoli 350.

V Portorožu bo namesto dosedanjih 40 na voljo 109 stalnih mest ter še 17 mest za dnevni privez. Prva plovila bodo po načrtih Okolja sprejeli že v prvi polovici marca, cenik pa bo usklajen za oba mandrača. Letni privez za plovila, krajša od 4,5 metra, naj bi znašal 178 evrov, za tista, daljša od 12 metrov, pa dobrih 1600 evrov.

Z novim odlokom, ki ga mora potrditi še občinski svet, naj bi ceno dnevnega priveza določili v razponu od 155 do skoraj 1340 evrov.

Deli novico:

Pantakan |  20 .02. 2017 ob  22: 13
Eno so občani in drugo domorodci...e Radojković-fašist!
Kopernik |  14 .02. 2017 ob  12: 12
Namenska ohlapna zakonodaja sluzi, da si odgovorni polnijo zepe s korupcijo!
Eho |  13 .02. 2017 ob  18: 38
Plaža je že sedaj razpotegnjena skozi celoten Portorož, razen na tem edinem 120 metrov dolgem pasu. Na tej lokaciji imajo v Portorožu priveze že več kot 100 let. Za to, da so v tem delu privezi že veliko let so zagotovo tehtni razlogi. Prednost te marine je tudi ta, da je mobilna, premaknejo jo lahko kamor koli, tudi na območje skladišč soli. Bi pa vsaj po moje morali tam zgraditi fiksni valobran zato, da bi bila plovila na varnem vsaj toliko kot na tem edinem 120 metrov dolgem pasu Portoroža, ki ga še ne zaseda plaža. Odločitev občine, da tukaj postavi plavajoče pomole ter plavajoči valobran se mi zdi zelo dobra. Upam, da tale komaj 120 metrski priobalni pas v Portorožu ne bo nikoli postal plaža, saj je še edini del obale v Portorožu kjer se lahko sprehodiš brez, da bi se v poletni sezoni mešal s kopalci na plaži.


@koper |  13 .02. 2017 ob  17: 01
Koper je metropola na Obali in je vse dražje,ker je barka od 5m s tomosovo štirko luksuz in je privezana na ekskluzivnem mestu po mnenju našega župana in to ima svojo ceno.
boris |  13 .02. 2017 ob  15: 02
bravo vejsil in mejra....dnevni privez naj bo se drazji...bo veliko povprasevanja..glede na to da je v marini cena za 10 metrov okrog 60€....
koper |  13 .02. 2017 ob  14: 02
Kako so lahko v treh obalnih občinah tako različne cene komunalnih privezov, seveda Koper tolče vse rekorde.
@občan |  13 .02. 2017 ob  13: 37
se strinjam s teboj...a občinske glave so tako odločile
občan |  13 .02. 2017 ob  12: 13
Čigava je bila briljantna ideja da se postavijo plavajoči pomoli sredi portoroža?
zakaj se niso šli delat pri sladiščih soli
in bi lahko naredili čez cel portorož plažo?