Namesto čakanja na drugi tir, ukinitev potniškega prometa?

Slovenske železnice so vladi predlagale ukinitev potniškega prometa do Obale. Tako bi lahko povečali tovorni promet ne da bi čakali na izgradnjo drugega tira med Koprom in Divačo, poroča TV Slovenija.

Na račun ukinitve nerentabilnega potniškega prometa bi železnice pridobile deset tovornih vlakov dnevno. V petih letih utegne namreč tovor preseči zdajšnje zmogljivosti železnice, a ladjarji bi ob tem lahko iskali druga pristanišča za pretovor.

Poleg ukinitve potniškega prometa na železniški povezavi Ljubljana – Koper, kjer zaradi posledic žledoloma še vedno vozijo avtobusi namesto vlakov, razmišljajo tudi o železniški povezavi med Luko Koper in Trstom. Kot so iz luke povedali za televizijo, pa je ta rešitev zaenkrat le zamisel, o kateri še ne potekajo konkretni načrti.

Deli novico:

jaz sem se |  03 .02. 2015 ob  13: 43
Odgovarjam "jast56": jaz sem se večkrat peljala na obalo z vlakom. Nimam avta. Celo odlično se mi je zdelo vedno, da obstajajo tisti kombi-taksiji, ki so nas potem iz železniške postaje za 2 eur peljali v Izolo, ipd. super zadeva! Vozni red je bil sicer malce trapast, pa čas dolg, ampak saj se da knjige brati na vlaku, pa itak se človek zna prilagajati.
presenecen |  03 .02. 2015 ob  13: 39
To ne more biti res! Namesto da bi pocenili karte, reklamirali družinske popuste in promovirali, kako lahko kolesarimo po obali tako, da se s kolesi do obale pripeljemo z vlakom - ukinitev?!
Nedopustno.
anonimni glas |  30 .01. 2015 ob  19: 28
upam da se to nebo zgodilo, žalostno da so železnice same za to, očitno so potrebne spremembe z takšnimi cenenimi rešitvami ne bomo nikamor prišli in le odlagamo problem, je pa tudi žalostno da potrebujemo toliko časa za drugi tir, še v času avstro ogrske, kljub preprostejši tehnologiji bi se ta problem hitreje rešil... upam da nom bojo v prihodnosti železnice lahko v ponos
Psi lajajo in karavana gre naprej |  30 .01. 2015 ob  10: 46
Ta država je nesposobna.... oz ne - to ni nesposobnost.... Eltia krade in krade....
Viva... |  29 .01. 2015 ob  18: 18
-1
...Parenzana... že naši nonći so vedli, da more vlak vozit u Trst...in še manj šoldi bo šlo za obnovo, kot za drugi tir..Ha,ha...
Slovenske železnice - BANDA NESPOSOBNA! |  29 .01. 2015 ob  17: 17
Slovenske železnice, vi ste BANDA GNILA NESPOSOBNA. Ni dovolj grde besede za vas. Za ta "predlog" morajo predlagatelji leteti s položajev TAKOJ!
clovek |  29 .01. 2015 ob  11: 52
Ljudje se ne vozijo z vlakom,ker je cas voznje med KP in LJ zelo dolg. Cas voznje pa je zelo dolg,ker imamo nesposobno drzavo,ki ne more najti sredstva za obnovo zelezniske infrastrukture ki bi skrajsalo vse poti. Ce bi imeli ta prave vlake in ta prave tire bi iz KP v LJ prispeli prej kot z avtom. Samo kaj ko je nasi drzavi bol pomembno metati denar za oklepnike Patrija,vojaska plovila,zdaj baje bomo kupili robotsko letalo vredno vec kot milijon eur.... Cez deset let ne bomo bili v stanju imeti sploh zeleznic. Ce bi imeli zeleznico urejeno tako kot v Nemciji (ze ki se neprestano primerjamo z Nemci) bi na vlakih bila guzva da bi se trlo ljudi na zelezniski postaji v Kopru. Tako pa imamo samo klosare in pet taksistov,ki ne vedo koga cakajo.
Luke na Jadran-u  |  29 .01. 2015 ob  08: 32
Ni nerentabilnega potniškega prometa na tej progi. Povezovanje luk na Jadran-u, z Luko Pula in Luko Reka bi prineslo dodatne ugodnosti. Povezava z Luko Trst ni tako pomembna.
se ena o LJ-KP |  28 .01. 2015 ob  19: 06
za primerjavo, par let nazaj je bila karta za vlak KP-LJ enako draga kot karta Trst-Benetke, cas voznje je bil tudi tam nekje enak. Edina razilka je da relacija Trst-Benetke dvakrat daljsa kot KP-LJ.

Naj ukinejo potniski vlak, ampak naj dajo v zameno vec avtobusov. In naj nekaterim terminom odstranijo polovico in vec postaj, tako da bo vsaj nekaterih povezav hitrih. Sej se par let nazaj sem se enkrat vozila z zadnjim busom iz LJ, in je dejansko bil veolia kombi ki se ni nikjer ustavil, v 45ih minutah smo bili v Kopru.

Aja, in poleti naj uvedejo en vecerni bus KP-TS po sedmi uri, ker sem ze veckrat dozivela tuje turiste v trstu ki so sprasevali kako pridet v Slovenijo za en dan, pa sem jim mogla razlozit da je brezveze ker po peti uri, iz Kopra ni vec busov.
jazst56 |  28 .01. 2015 ob  18: 46
najprej vprašanje. kdo od Vas, ki komentirate, se je nazadnje peljal z vlakom na relaciji Lj - Kp.? ker, če bi se peljal, bi se vprašal, kako je ta vlak sploh rentabilen. da o času potovanja ne govorim. in sedaj še eno za poznavalce. to vprašanje sem že večkrat zastavi, pa do sedaj nisem dobil odgovora. mogoče bo zdaj več sreče. a kdo mogoče kaj ve o velikem železniškem projektu na relaciji Zg. - Delnice - Rijeka v katerega naj bi se z enim krakom vključila tudi Slovenija preko Kočevja. sicer mi ni jasno kako, vendar naj bi ravno iz tega razloga tudi obnavljali staro železniško progo na relaciji Lj.- Grosuplje - Kočevje...
Mario sz Puč |  28 .01. 2015 ob  18: 12
Lahko pa tudi ARRIVA pol uvede potniške vlake, če že jih ima v tujini...
Mario sz Koštabone |  28 .01. 2015 ob  18: 11
-1
Točno tako, potrebno je ukiniti vse potniške vlake!!!
Saj imamo ARRIVO po celi Sloveniji, kamlu tudi na gorenjskem kjer kupujejo Alpetour. Če so že uvedli direktne avtobuse IC-BUS na relaciji Zagreb-Ljubljana-Munchen, zakaj nebi še po celi Sloveniji...
1