Japonska, ki je pomembna partnerica držav EU, predstavlja trg z veliko potenciala za koprsko pristanišče, ki pa še ni izkoriščen. Luka Koper je zato v sredo v Tokiu organizirala luški dan, ki se ga je udeležilo več kot 60 predstavnikov tamkajšnjih logističnih podjetij in ladjarjev.
V trgovinski izmenjavi med Japonsko in EU prevladujejo stroji in transportna oprema ter kemični in kmetijski proizvodi, podpis prihodnjega sporazuma o prosti trgovini, ki naj bi bil dosežen do konca letošnjega leta, pa bo še okrepil to sodelovanje, so sporočili iz Luke Koper.
Na Japonskem tudi predstavniki lokalnih špediterjev
"Luka Koper je zainteresirana in pripravljena odigrati svojo vlogo v primeru pričakovane rasti pretovora", poudarja predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matić, vodja delegacije na Japonskem, v kateri so tudi predstavniki sedmih lokalnih špediterjev na čelu s predsednikom sekcije pristaniških špediterjev Čedomirjem Bojaničem.
Kot pravi Matić, je koprska luka s tremi tedenskimi neposrednimi kontejnerskimi povezavami z Daljnim vzhodom, s konkurenčnimi ladijskimi vozninami in gosto mrežo železniških povezav s zalednimi trgi postala privlačen poslovni partner za japonske trgovce in proizvajalce, za katere je lahko pot do Evrope prek Kopra nekaj dni krajša kot prek severno-zahodnih evropskih pristanišč.