V Luki Koper pojasnjujejo, da ne gre za nenadne spremembe, temveč reorganizacijske. V veljavo naj bi po poročanju Primorskih novic stopile z aprilom. Vodenje PC Evropskega energetskega terminala in PC terminala za sipke tovore bodo združili pod eno streho.
LUKA KOPER GRE V REORGANIZACIJO: Kdo bo odslej pod eno streho?
Koper
Ivan Petrič ni več vodja PC terminala za sipke tovore. V Luki Koper so ob tem pojasnili, da gre za prvo fazo reorganizacije, ki ji bo sledila formalna združitev obeh profitnih centrov.
Za takšno potezo so se odločili zaradi sorodnosti na tehnološko-tehničnem, operativnem, kadrovskem in organizacijskem nivoju. Kot poudarjajo v Luki, se prilagajajo spremembam na trgu in operativnim potrebam, da bi izkoristili sinergije med terminali in na ta način racionalizirali ter optimizirali poslovne procese.
Nadzorna kamera |
23 .02. 2017 ob 22: 42
1
Poglej si nadzorne kamere v Supernovi, pa boš videl varnostno službo s pištolani okoli pasu med službenim časom v Sparju.po nakupih. Zanimivi tej vaški šerifi.
In zakaj frajer ne da izjave, da bo delavnice INPA prevzel njegov kolega MOMO? Zakaj ne stopiš pred njih in jim razložiš to reorganizacijo in to skupaj s svojim sindikatom ki ti je zlezez v rit? SRAMOTA !!!!!!!!!!
Matič, kdaj pa boš šel malo v "reogranizacijo" in "optimizacijo" generalnih tovorov (GT). Vsak najbolj navaden delavec ve, kako je tam delo neorganizirano in kako posamezniki (imena in priimke šefičev tudi vsi poznajo) delajo izključno na koruptivni pogon.
Saj so sindikati in svet delavcev lepo podprli spremembe. Kaj se zdaj bunite.
je moč, in včasih so bli tam tudi dobri golaži. Tu pa se je nekomu očitno fejst razmagnetila igla.
Kakšna reorganizacija.Matič se je hotel znebiti Petriča pa ni vedel na kakšen način. Šel je v reorganizacijo.Še iz Marsa se vidi za kaj gre. Tomišič, da bi vodil oba terminala, ne ga srat. Puhlice za javnost in neuko rajo.
Kaj je zdaj s tistimi, ki imajo s.p.-je? Kaj lahko vstopajo in delajo v luki, ali je to dokončno prepovedano?
Kakšne oguljene in ponavljajoče se fraze!
Spremembe so vedno dobrodošle, tako v organizacijskem, operativnem še najbolj pa na tehnološko-tehničnem smislu, saj brez spremeb slednjega ne more biti sprememb na boljše.
To govorim zato, ker je terminal sipkih tovorov v koprskem pristanišču najbolj zaostal v tehnološko-tehničnem smislu in se je vanj v zadnjih 20 letih vlagalo bolj malo sredstev. Procesi pretovora se vršijo enako kot pred 50 leti, posledično se zato prašni delci vseskozi prisotni na območju Kopra in okolice.
Luka Koper d.d. upravlja s pristaniščem v katerem se pretovarjajo skoraj vsi tovori. Sama določa in odloča katerim bo dala prednost. Razdeljena je na terminale ali profitne organizacije, ki so z leti postale med seboj konkurenčne ali nekako tekmujejo v storilnosti. Posledica je ta, da si recimo prenakazujejo sredstva za najete prikolice in ostalo pristaniško mehanizacijo. Še več, če eden od terminalov zasledi rahlo izgubo pri določeni storitvi, se brez dogovarjanja in sodelovanja, odloči zaračunati za svojo storitev več. In tako se lahjo poruši cela veriga storitev od proizvajalca do kupca v prekomorski deželi....
Zanimivo je pri tej novici, da ne izvemo pravzaprav ničesar več kot to, da se bosta dva terminala združila. in?
Spremembe so vedno dobrodošle, tako v organizacijskem, operativnem še najbolj pa na tehnološko-tehničnem smislu, saj brez spremeb slednjega ne more biti sprememb na boljše.
To govorim zato, ker je terminal sipkih tovorov v koprskem pristanišču najbolj zaostal v tehnološko-tehničnem smislu in se je vanj v zadnjih 20 letih vlagalo bolj malo sredstev. Procesi pretovora se vršijo enako kot pred 50 leti, posledično se zato prašni delci vseskozi prisotni na območju Kopra in okolice.
Luka Koper d.d. upravlja s pristaniščem v katerem se pretovarjajo skoraj vsi tovori. Sama določa in odloča katerim bo dala prednost. Razdeljena je na terminale ali profitne organizacije, ki so z leti postale med seboj konkurenčne ali nekako tekmujejo v storilnosti. Posledica je ta, da si recimo prenakazujejo sredstva za najete prikolice in ostalo pristaniško mehanizacijo. Še več, če eden od terminalov zasledi rahlo izgubo pri določeni storitvi, se brez dogovarjanja in sodelovanja, odloči zaračunati za svojo storitev več. In tako se lahjo poruši cela veriga storitev od proizvajalca do kupca v prekomorski deželi....
Zanimivo je pri tej novici, da ne izvemo pravzaprav ničesar več kot to, da se bosta dva terminala združila. in?
Regional priporoča
Več kronike
TRAGEDIJA NA NAŠIH CESTAH: Ena oseba izgubila življenje, nesrečo še preiskujejo
A.S.
-
včeraj ob 07:43
IZPLEN DVEH HIŠNIH PREISKAV: Najprej našli kokain, po enem mesecu še ekstazi (FOTO)
T.R.
-
24.4.2024 ob 10:36
Več trendov
Novo iz Slovenije
SDS IN NSi ZA USTAVNO PRESOJO IN ZADRŽANJE ODLOKOV: Se bodo referendumi zamaknili?
T.K.
-
danes ob 14:59
POSLANCI O DVIGU TROŠARIN: Po predlogu bodo spremembe začele veljati z junijem
T.R.
-
danes ob 08:11