ITALIJA POSODABLJA TRŽAŠKO PRISTANIŠČE: 70 milijonov za povezavo z železniškim omrežjem

Trst

V Rimu so podpisali dogovor med Deželo Furlanijo Julijsko krajino, tržaškim pristaniščem in družbo Rete Ferroviaria italiana (RFI). Za boljšo povezavo med tržaškim pristaniščem in italijanskim železniškim omrežjem bodo namenili 70 milijonov evrov.

S tem bo Italija poskrbela za posodbitev infrastrukture znotraj tržaškega pristanišča in na tresi med njim ter postajo na Marsovem polju (Campo Marzio).

RFI bo s 50 milijoni evrov poskrbela za racionalizacijo infrastrukturnega omrežja na postaji Marsovo polje. Tržaško pristanišče bo z 20 milijoni evrov svojo interno železniško mrežo prilagodilo priključkom z zunanjim železniškim omrežjem.

Dežela Furlanija Julijska krajina bo poskrbela za odpravo zakonskih ovir, prav tako se je obvezala, da bo reševala morebitne sprotne birokratske zaplete.

Investicija bo omogočila, da se blago po pretovoru v tržaškem pristanišču hitreje vključi v sredozemski in baltsko-jadranski koridor omrežja Ten-T. Prvi koridor poteka od Iberskega politika do vzhodne Evrope, drugi koridor teče navpično po Evropi.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
DUTB mafia |  17 .11. 2016 ob  18: 04
Ne se bat..dokler imamo v kopru poceni delovnu silu pri GAZDAH nobeno pristanisce ne more konkurirat Kopru...
torej |  17 .11. 2016 ob  14: 35
sedaj vemo zakaj luka Koper nima perspektive v bodočnosti (nekatere študije našega ministra in vlade ter izjave ministra in vladnih uslužbencev): tuji (Italijanski) lobisti so že zdavnaj izlobirali mogoče podkupili 'naše' v Ljubljani da minirajo 2.tir (kar seveda počnejo). W Slovenjia - mačeha Obali.
Pokvarjenci. |  16 .11. 2016 ob  15: 26
Oni bodo porabili 1.5 milijard samo za projekte naši poslanci, in potem razumno da ne bo denarja za 2 tir.
To je naša velikodušna pokvarjena vlada. In gusar Cerar to vodi. Boljšega nebi morali imeti.
Da bi naši poslanci tako delali v Arabskih Emiratih, bi jim vse ude odstranili.
Tujega nočemo svojega nimamo |  16 .11. 2016 ob  14: 27
Mi pa imamo projektno podjetje 2TDK, ki ta dnar porabi v 6. mesecih za pred pripravo preliminarnih pred projektnih osnutkov možnosti izgradnje drugega tira.
Nato sledi 2-5 let projektiranja in 10-15 let za izgradnjo tira.
inženir |  16 .11. 2016 ob  13: 03
naši bodo delali raje nespametno cesto KP- Dragonja za 0.5 milijarde €.
klsydfiopfdkmćč |  16 .11. 2016 ob  12: 48
CAO LUKA KOPER
Slovenija |  16 .11. 2016 ob  09: 17
-1
Spet nasi pokvarjeni poslanci strasijo.