Ob 14.32 je prišlo do hude prometne nesreče na cesti med Belvederjem in Strunjanom, poroča Uprava za zaščito in reševanje. Trčila sta osebno vozilo in motorist. Motorist se je pri tem poškodoval, motor pa je zagorel. Na kraju so posredovali koprski poklicni gasilci, ki so motor pogasili. Poškodovanega motorista pa so reševalci nujne medicinske pomoči prepeljali na zdravljenje v izolsko bolnišnico.
HUDA NESREČA MED BELVEDERJEM IN STRUNJANOM: Motor zagorel, motorist poškodovan
Kronika
T.R.
-
Uredništvo/Uredništvo/Uprava za zaščito in reševanje/K.T. Foto:The Injury Firm
-
07.04.2018 ob 18:12
Slika je simbolična.
Motorist na Belvederju |
09 .04. 2018 ob 12: 40
0
A ve kdo kaj tocno se je zgodilo, kaksen je vzrok nesrece ?
Popolnoma se strinjam z tabo,moti pa me da ni piste za cestne motorje v sloveniji,največ je nesreč prav z cestnimi motorji,sam sem motorist in na cesti vidim vse mogoče,res hitra vožnja je nevarna,ampak dokler ne žastekaš,da če se ne umiriš boš ziher slabo končal,kod motorist vedno pri vsakem križišču ali cesti ki se priključuje na prednostno vedno zmanjšam hitrost tudi ko sem na prednostni,saj nekateri ne znajo ocenit razdalje,kljub da vozim po pravilih,marsi gdi mi je izsilil prednost,zato vse motoriste in voznike naprišam pamet v glavo,škoda izgubiti življenje,samo da se dokazujemo na cesti,ker na koncu največ trpi družina.
Kot avtomobilist sporočam vsem motoristom:
Neprilagojena hitrost je eden glavnih razlogov za nezgode med motoristi. Tu moramo sami motoristi doumeti, da je vse odvisno od nas samih in ne od drugih.
Vse je v motoristovem 'desnem zapestju' in samokontroli. Potem nas avtomobilisti 'kot po čudežu' ne bodo več izsiljevali. To povem vsakemu motoristu, ker je to najboljši nasvet, ki ga lahko dam.
Vožnja v počasni koloni je za avtomobilista prav tako stresna kot za motorista. Če se kot motorist že pelješ mimo, naredi to varno in obzirno.
Prehiteva se po levi strani in ne malo levo, malo desno. Počasno ali stoječo kolono se prehiteva počasi, če se kot avtomobilist umaknem in naredim prostor, bom hvaležen tudi drobne geste za zahvalo. Saj na koncu smo vsi del prometa in iste gneče, kajne?
Navijanje plina na semaforju in štart, kot da si na dirki prvenstva MotoGP, je nadležno. Še bolj takrat, ko se na naslednjem semaforju spet srečava, štekaš?! S tem ponavadi ne pridobiš nič. Morda le jezne avtomobiliste okoli sebe, ki jim gredo potem vsi motoristi na živce. Če bi rad dirkal, pojdi na dirkališče!
Vožnja po ovinkih je seveda eden od tistih večjih užitkov, ki ga prinaša motor. Ampak pazi, ko se nagneš v levo, da mi ne pripelješ nasproti nagnjen s telesom na moj pas. Ne morem se ti umakniti nikamor. Srečanje tvoje glave in moje jeklene kletke ne bo prijetno.
Sproščanje adrenalina na motorju in na cesti ni najboljša kombinacija.
Za športno vožnjo v današnjem prometu je bistveno bolj primerno dirkališče. Tam ga lahko nagneš do skrajnih meja in ožameš ročico plina do konca, pa se ti ne bo nihče pripeljal nasproti, ne bo oljnega madeža ali udarne jame na voznem pasu. In če slučajno narediš napako, so dirkališča zasnovana tako, da se lahko varno rešiš. Ob cestah pa rastejo drevesa, stojijo prometni znaki in robniki, da prometa sploh ne omenjam.
Dirkališče napake odpušča, cesta žal ne! Adrenalin lahko varno sprostiš na dirkališču, ki jih je v naši okolici kar nekaj, na kartodromih s supermoto motorjem na motokros stezah ali celo na trialu, saj je odličen trening koncentracije, ravnotežja in pogleda.
Zagotavljam, da bo adrenalin preplavil telo, čeprav so hitrosti zelo nizke. Potem se na cesto odpraviš dosti bolj umirjen in adrenalinsko potešen, da lažje voziš varno.
Neprilagojena hitrost je eden glavnih razlogov za nezgode med motoristi. Tu moramo sami motoristi doumeti, da je vse odvisno od nas samih in ne od drugih.
Vse je v motoristovem 'desnem zapestju' in samokontroli. Potem nas avtomobilisti 'kot po čudežu' ne bodo več izsiljevali. To povem vsakemu motoristu, ker je to najboljši nasvet, ki ga lahko dam.
Vožnja v počasni koloni je za avtomobilista prav tako stresna kot za motorista. Če se kot motorist že pelješ mimo, naredi to varno in obzirno.
Prehiteva se po levi strani in ne malo levo, malo desno. Počasno ali stoječo kolono se prehiteva počasi, če se kot avtomobilist umaknem in naredim prostor, bom hvaležen tudi drobne geste za zahvalo. Saj na koncu smo vsi del prometa in iste gneče, kajne?
Navijanje plina na semaforju in štart, kot da si na dirki prvenstva MotoGP, je nadležno. Še bolj takrat, ko se na naslednjem semaforju spet srečava, štekaš?! S tem ponavadi ne pridobiš nič. Morda le jezne avtomobiliste okoli sebe, ki jim gredo potem vsi motoristi na živce. Če bi rad dirkal, pojdi na dirkališče!
Vožnja po ovinkih je seveda eden od tistih večjih užitkov, ki ga prinaša motor. Ampak pazi, ko se nagneš v levo, da mi ne pripelješ nasproti nagnjen s telesom na moj pas. Ne morem se ti umakniti nikamor. Srečanje tvoje glave in moje jeklene kletke ne bo prijetno.
Sproščanje adrenalina na motorju in na cesti ni najboljša kombinacija.
Za športno vožnjo v današnjem prometu je bistveno bolj primerno dirkališče. Tam ga lahko nagneš do skrajnih meja in ožameš ročico plina do konca, pa se ti ne bo nihče pripeljal nasproti, ne bo oljnega madeža ali udarne jame na voznem pasu. In če slučajno narediš napako, so dirkališča zasnovana tako, da se lahko varno rešiš. Ob cestah pa rastejo drevesa, stojijo prometni znaki in robniki, da prometa sploh ne omenjam.
Dirkališče napake odpušča, cesta žal ne! Adrenalin lahko varno sprostiš na dirkališču, ki jih je v naši okolici kar nekaj, na kartodromih s supermoto motorjem na motokros stezah ali celo na trialu, saj je odličen trening koncentracije, ravnotežja in pogleda.
Zagotavljam, da bo adrenalin preplavil telo, čeprav so hitrosti zelo nizke. Potem se na cesto odpraviš dosti bolj umirjen in adrenalinsko potešen, da lažje voziš varno.
Kot motorist sporočam vsem avtomobilistom:
Motoristi nismo norci, ki smo odvisni od adrenalina ali imamo samomorilska nagnjenja. Vsak izkušen motorist ve, da je varno sesti na motor le takrat, ko je glava zbrana in ne utrujena.
Kot motorist sedim višje od vas v avtu, zato vsakič, ko se peljem le v službo, lahko naštejem vsaj 4 do 5 primerov, ko odtavate z mislimi nekam po svoje s telefonom v roki. Vozniki ste pogosto zatopljeni v svojo vožnjo, niste osredotočeni na dogajanje v prometu in nimate očesnega stika z ostalimi udeleženci prometa.
Zame je ključnega pomena, da nenehno skeniram okolico – ali je to pešec na pločniku, kolesar ob robu ceste ali pa voznik pred, ob ali za mano. Le takrat, ko mi vrneš pogled, vem, da si me opazil, sicer sem v sivem območju, ki je potencialno nevarno.
Prehitevanje stoječe ali počasne kolone (seveda zmerno počasi, z le za odtenek hitrejšim tempom) ni postavljanje pred avtomobilisti, ampak zgolj preživetje v poletni vročini ali nalivu. Čakanje motorista na soncu v opremi je kot bi čakal v vroči pečici.
Alkohol in motor ne gresta skupaj, zato se ga vsi motoristi ne 'nalivamo' in potem dokazujemo svoj pogum pred drugimi. Žal so med motoristi tudi posebneži, ki se igrajo z vašim in svojim življenjem.
Če vidite motorista, ki vam prihaja naproti ali vas dohiteva, upoštevajte, da obstaja možnost, da bo dosti hitrejši od vas. Dinamika pospeškov je namreč dosti višja.
Na primer: motor od 0 do 100 km/h pospeši v treh do štirih sekundah. Če se motorist odloči za prehitevanje ali pospeševanje, bo trikrat hitreje pri vas kot z avtomobilom. Če boste zavijali s ceste, pravočasno vključite smernike, vzemite si dovolj časa in dovolj jasno nakažite svoj manever. Tako bo bolje za vse.
Nepremišljenemu ali nepazljivemu motoristu in seveda tudi sebi boste rešili glavo ali pa se vsaj izognili resnim poškodbam in gmotni škodi.
Pod vsako čelado in za vsakim oklepom je skrit človek. Morda ima družino, morda je mož, oče, dedek, babica, lahko je mlad in neizkušen fant ali dekle. Tudi če naredi napako, naj ne bo usodna. Zato potrebuje vašo pozornost, potrebuje vas, da spremljate, kaj se dogaja na cesti. Imejte to v mislih, ko sedite za volanom vašega avtomobila.
Motoristi nismo norci, ki smo odvisni od adrenalina ali imamo samomorilska nagnjenja. Vsak izkušen motorist ve, da je varno sesti na motor le takrat, ko je glava zbrana in ne utrujena.
Kot motorist sedim višje od vas v avtu, zato vsakič, ko se peljem le v službo, lahko naštejem vsaj 4 do 5 primerov, ko odtavate z mislimi nekam po svoje s telefonom v roki. Vozniki ste pogosto zatopljeni v svojo vožnjo, niste osredotočeni na dogajanje v prometu in nimate očesnega stika z ostalimi udeleženci prometa.
Zame je ključnega pomena, da nenehno skeniram okolico – ali je to pešec na pločniku, kolesar ob robu ceste ali pa voznik pred, ob ali za mano. Le takrat, ko mi vrneš pogled, vem, da si me opazil, sicer sem v sivem območju, ki je potencialno nevarno.
Prehitevanje stoječe ali počasne kolone (seveda zmerno počasi, z le za odtenek hitrejšim tempom) ni postavljanje pred avtomobilisti, ampak zgolj preživetje v poletni vročini ali nalivu. Čakanje motorista na soncu v opremi je kot bi čakal v vroči pečici.
Alkohol in motor ne gresta skupaj, zato se ga vsi motoristi ne 'nalivamo' in potem dokazujemo svoj pogum pred drugimi. Žal so med motoristi tudi posebneži, ki se igrajo z vašim in svojim življenjem.
Če vidite motorista, ki vam prihaja naproti ali vas dohiteva, upoštevajte, da obstaja možnost, da bo dosti hitrejši od vas. Dinamika pospeškov je namreč dosti višja.
Na primer: motor od 0 do 100 km/h pospeši v treh do štirih sekundah. Če se motorist odloči za prehitevanje ali pospeševanje, bo trikrat hitreje pri vas kot z avtomobilom. Če boste zavijali s ceste, pravočasno vključite smernike, vzemite si dovolj časa in dovolj jasno nakažite svoj manever. Tako bo bolje za vse.
Nepremišljenemu ali nepazljivemu motoristu in seveda tudi sebi boste rešili glavo ali pa se vsaj izognili resnim poškodbam in gmotni škodi.
Pod vsako čelado in za vsakim oklepom je skrit človek. Morda ima družino, morda je mož, oče, dedek, babica, lahko je mlad in neizkušen fant ali dekle. Tudi če naredi napako, naj ne bo usodna. Zato potrebuje vašo pozornost, potrebuje vas, da spremljate, kaj se dogaja na cesti. Imejte to v mislih, ko sedite za volanom vašega avtomobila.
...zato ne bom komentirat clanka..vidim pa, da so nekateri komentarji tukaj prav butasti!
tudi sama sem motoristka, skoraj vsak dan sem na motorju in ne bom pretiravala, ce napisem, da mi tudi skoraj vsakic nekdo izsili prednost oz. me spravlja v nevarnost!
zato prosim za vec strpnosti in previdnosti na cestah, saj gre za nasa in vasa zivljenja
motoristu pa zelim hitro okrevanje!
tudi sama sem motoristka, skoraj vsak dan sem na motorju in ne bom pretiravala, ce napisem, da mi tudi skoraj vsakic nekdo izsili prednost oz. me spravlja v nevarnost!
zato prosim za vec strpnosti in previdnosti na cestah, saj gre za nasa in vasa zivljenja
motoristu pa zelim hitro okrevanje!
Jaz sem iz avtobusa videla nesrečo. Izgledalo je kot da ga je avto za nalašč zbil iz ceste. Katastrofa.
Kadar je na cesti motorist nimam nikoli prednosti in ne izzivam. Podarjam mu življenje.
Nekaterim motoristom se zdi normalno, pri koloni prehitevati polno črro, prehitevati cik-cak brez kakršnihkoli signalov, vozit 50% hitreje kot je dovoljeno in če se le da še po zadnji.
Nekaterim avtomobilistom se zdi normalno , da povozijo motorista ali kolesarja
Gora ni nora,nor je tisti, ki gre gor~motor ni nor,nor je tisti,ki gre gor!
1
Regional priporoča
Več kronike
TRUPLO PRI SEŽANI IZVLEKLI IZ JAME: Moški ni imel plezalne oziroma jamarske opreme
A.S.
-
včeraj ob 08:39
V ISTRI OGENJ UNIČIL AVTOMOBIL: V njem je bila slovenska družina z otrokoma (FOTO)
T.R.
-
3.5.2024 ob 13:47
V PARECAGU POŠKODOVAL TRI VOZILA: Nato pa v vrtni kuhinji v vedru zanetil ogenj
T.R.
-
3.5.2024 ob 12:23
Več trendov
Novo iz Slovenije
UMRLA JE MANCA KOŠIR: Namesto sožalja družina vabi k praznovanju njenega bivanja
A.P.
-
2.5.2024 ob 18:54
BI SE PRIDRUŽILI RAZISKAVI ŽIVLJENJA V VESOLJU?: Za 60 dni ležanja ponujajo 12.500 evrov
A.P.
-
2.5.2024 ob 18:05
RAZISKAVA ZADOVOLJSTVA Z DELOM ŽUPANOV: Kdo je najbolje ocenjen župan v Sloveniji?
A.P.
-
2.5.2024 ob 09:13