"Facebook morda ni biznis, lahko pa zelo koristi vašemu biznisu!"

Simpatični Primorec Boštjan Klun, ki že nekaj časa prihaja na Obalo le kot "gost", se je lotil novega projekta. Potem, ko smo ga bili vajeni na televiziji, radiu in številnih družbenih prireditvah, je sedaj zaplaval v nove vode. Še vedno nastop, vednar ne na način, kot je to počel prej. V bistvu sedaj predava in predaja znanje o Facebook-u in vseh možnostih za zaslužek, ki jih ponuja to socialno omrežje.

Kaj dela Primorec v Mariboru? Ponavadi je pot obratna ...

Primorec v Mariboru? Kaj dela? Dela! (smeh) Najprej je Chief Inspiration Officer pri iMadeapp-u, potem je popoldan še malo varuška svojima otrokoma, proti koncu dneva pa postori še kaj, česar ni uspel v prvi polovici dneva. Ker radi rečemo, da so otroci naložba v prihodnost, bomo morali na uspešnost starševstva še malo počakati. Pri iMadeapp-u pa je osrednja tema Facebook in navduševanje uporabnikov nad metodami in orodji, kako iz oboževalcev delati kupce. Če bom v obeh službah uspešen, bo pot morda res (tudi zame) obratna.

S čim se sedaj ukvarjaš? Poznamo te kot TV voditelja, moderatorja dogodkov, ... 

Kot Chief Inspiration Officer pri iMadeapp-u vodim delavnice in seminarje, kjer navdušujem nad idejo in orodji, da lahko vsak sam, v nekaj korakih, tiste, ki stisnejo "Všeč mi je", spremeni v tiste, ki kliknejo "Kupi"! Nekaj se spogledujem s televizijo, vendar, ker sem se že trikrat vrnil, bom raje počakal, da si pomahamo z zaslonov, kot pa, da bi se moral opravičevati za zarečen kruh.  

Mnogi pravijo, da je Facebook izguba časa. Je temu res tako? Slišati je, da je lahko tudi "biznis".

Ljudje marsikaj rečejo! Sama sreča, da obstajajo statistike, številke in primeri praks, ki jih postavljajo na laž. Samo v Sloveniji je na Facebooku registriranih skoraj 750.000 uporabniških imen, in četudi poslušamo očitke o lažnih profilih, je teh 750.000 uporabnikov aktivnih 55 minut na dan! S primernim pristopom, ustreznim nagovarjanjem, ustvarjanjem pravega razpoloženja in podobno, boste lahko v tem bazenu iskali oboževalce, ki vam bodo dovolili, da jih obveščate o svoji ponudbi in povabite k nakupu. Da ne bom tako virtualen … Si predstavljate, da odpirate trgovino in samo s pomočjo Facebooka privabite 290 kupcev, ki vnovčijo bon v vrednosti 20 evrov popusta, a le ob nakupu nad 80 evrov? Če se za konec malo pošalim, Facebook morda ni biznis, lahko pa zelo koristi vašemu biznisu!  

Kdaj prihajaš v Koper in s kakšnim namenom?

Ker sem vseeno bil malo priden (smeh), se v Koper vračam že prihodnji teden. V torek, 19. marca, bom imel v Univerzitetnem razvojnem centru in inkubatorju Primorske seminar z naslovom iMadeapp – spremenite oboževalce v kupce. Na njem bom predstavil številne uspešne nastope na Facebooku, zmagovalne komunikacijske taktike in načine pridobivanja resničnih oboževalcev ter naučil sodelujoče uporabljati iMadeapp. Sami bodo naredili zavihek, viralno Facebook aplikacijo, profesionalni email, foto in videogalerijo ter dodobra spoznali napreden CRM – Data Master.

Več iz rubrike Intervju:

Boštjan Klun: Absolutno za proteste, mirne proteste!

"Primorci so zelo dobra publika!"

Martina Lenassi: "Nikoli ne spim!"

Deli novico: