Blagovne znamke leta: Tina Maze, Anže Kopitar in NK Maribor

Smučarka Tina Maze, hokejist Anže Kopitar in Nogometni klub Maribor so po izboru širše javnosti športne blagovne znamke leta 2012. Nagrajence so razglasili včeraj na slovesni večerji konference Sporto o marketingu in sponzorstvih v športu, ki poteka v Portorožu.

Nagrade Sporto so bile podeljene sedmič, tokrat prvič v partnerstvu z Društvom za marketing Slovenije (DMS) in prvič tudi z novo, mednarodno kategorijo Sporto International Award, v katero se je poleg slovenskih prijavilo tudi enajst projektov iz regije. Vsega skupaj je na naslov DMS prišlo 52 kreativnih in inovativnih projektov, ki so se potegovali za nagrade v petih kategorijah, zmagovalce pa je - tudi s pomočjo spletnega glasovanja med širšo strokovno javnostjo - določila strokovna žirija, ki ji je predsedovala Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta in DMS).

Med blagovnimi znamkami leta po izboru širše javnosti večjih dilem ni bilo. Po raziskavi, ki je bila izvedena v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, je alpska smučarka Tina Maze ohranila prvo mesto med športnicami, medtem ko je med športniki lanskega zmagovalca Dejana Zavca na vrhu zamenjal prvi Slovenec, ki je osvojil Stanleyjev pokal, hokejist Anže Kopitar. Med športnimi klubi je zmagal NK Maribor, ki se mu je drugič zapored uspelo uvrstiti v evropsko ligo.

Olimpijske igre London 2012 niso zaznamovale le športnega poletja, temveč tudi športno-marketinško industrijo. V osrednji kategoriji - najboljše športno sponzorstvo - je v letu 2012 zmagala družba Petrol s sponzorstvom Olimpijskega komiteja Slovenije OKS z akcijo Pokaži, za koga utripa tvoje srce.

Posebni omembi sta prejeli še dve kampanji, in sicer Vražje Slovenke skačejo dlje (sponzorstvo svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske Ljubno 2012) agencije Saatchi&Saatchi, ter hrvaško podjetje Dalmacijavino ter klub KK Split (nekdanja Jugoplastika), ki sta s projektom Splitska košarkarska pravljica za "Pipi" stopila izven okvirjev klasičnega športnega sponzorstva in obrnila vlogi.

"Olimpijska" je bila tudi nagrada za najboljše celovite športno-marketinške dejavnosti. Nagrade so se namreč razveselili pri OKS; prejeli so jo za svoje dejavnosti v sklopu Teama Slovenie oziroma olimpijskih iger. Glavni cilj, ki so mu pri OKS sledili, je bila nadgradnja odnosov z navijači, kar jim je prek lastne, pa tudi komunikacije v povezavi s sponzorji, dobro uspelo.

Tudi v kategoriji najboljši oglas ni šlo brez Londona 2012. Nagrado sta si namreč razdelili dve kampanji, in sicer Z vsem srcem, ki jo je pripravil Telekom Slovenije, ter kampanja podjetja Kraft&Werk Doping zaznamuje. Za vedno.

Vedno bolj se v sponzorstvih uveljavlja tudi digitalna komunikacija; letos je nagrado za najboljšo že drugič prejelo podjetje TSmedia za dirko po Sloveniji. Obilo pozornosti je požela tudi nova, mednarodna kategorija Sporto. V konkurenci odličnih projektov iz Slovenije in regije je žirijo najbolj prepričala kampanja zagrebške agencije CiV z naslovom Paraolimpijski športni dan, v kateri so hrvaški paraolimpijci osveščali mlade o pomembnosti tega, da se kljub gibalni omejenosti redno ukvarjajo s športom.

Sorodne vsebine:

Tino Maze ujel Bryan Adams!

Kopitarjeva hokejska palica na dražbi

Tifozi praznujejo 25. rojstni dan!

Deli novico: