Novi dizelski motorji naj bi že v bližnji prihodnosti porabili manj kot tri litre na sto kilometrov, bencinski motorji pa manj kot štiri litre. Vprašanje pa je, ali bodo najbolj učinkoviti motorji cenovno dostopni.
10 VARČNIH AVTOV ZA VSAK ŽEP: Za majhen denar majhna poraba
Avtomoto
poraba l/100 km | izpust g/km | cena v evrih | |
Toyota yaris hybrid | 3,5 | 75 | 13.950 |
Peugeot 208 blueHDI75 start & stop | 3,0 | 79 | 12.304 |
Toyota auris 1.4 D-4D | 3,4 | 84 | 16.200 |
Renault clio DCi90 start & stop | 3,3 | 85 | 11.400 |
Citroen C4 blue HDI100 | 3,3 | 86 | 15.105 |
Citroen C3 blue HD100 | 3,4 | 87 | 11.440 |
Ford fiesta 1,5 TDCi 90 econetic | 3,3 | 87 | 13.730 |
Dacia sandero DCi75 | 3,5 | 90 | 10.090 |
Renault Megane DCi110 | 3,5 | 90 | 15.200 |
Citroen C4 cactus HDI100 | 3,4 | 90 | 15.500 |
Na lestvici so večinoma dizelski motorji, zaradi manjših izpustov ogljikovega dioksida. Čeprav so njihovi izpusti dušikovih odkisov večji kot pri bencinskih motorji. Z vsemi izbranimi je mogoče dejansko dosegati porabo okoli štiri litre na sto kilometrov. Pri bencinskih motorjih je razpon porabe dosti večji. Avti so bili ocenjeni glede na izpuste, glede na ceno, uporabnost, glede na opremo in zmogljivost.
Okoljsko učinkoviti so tudi dražji!
Če bodo dizelski motorji v kratkem porabili manj kot tri litre nafte na sto kilometrov in bencinski manj kot štiri litre, je vprašanje, ali bodo na voljo po dostopnih cenah. Praksa je pokazala, da proizvajalci okoljsko učinkovite motorje zaračunavajo dražje, kupcem pa istočasno za nižjo ceno ponudijo staro in manj učinkovito tehnologijo.
podatek o porabi X 1,33 = mešana vožnja
podatek o porabi X 1,50 = mestna vožnja