Težko je pričakovati dobre poslovne rezultate, če turistični ponudniki med seboj ne sodelujejo. Ena lastovka še ne prinese pomladi, pravijo, zgolj nekaj metrov neurejene obale pa lahko odžene marsikaterega turista.
ZANEMARJENA PLAŽA V LUCIJI: Hrvaški lastniki Metropola: Ne komentiramo!
Piran
Foto: Facebook
Lucijčane tako v preteklih dneh močno razburja zanemarjeno stanje plaže s katero upravlja hotel Metropol, sicer v lasti hrvaških lastnikov Cavtat, ki spadajo v skupino Liburnia Riviera Hoteli.
Plaža hotela Metropol je popolnoma prazna. Kako tudi ne bi bila, saj poleg betona in morja potencialnim kopalcem ne ponuja prav ničesar. Če se je piransko Okolje v preteklih letih potrudilo in povsem spodobno uredilo portoroško centralno plažo, zgledno urejene pa so tudi plaže v upravljanju večine ostalih hotelov, nekateri “solisti” še vedno mečjo izredno slabo luč na enega največjih turističnih biserov v Sloveniji.
Stanja plaže ne komentirajo in to v hrvaščini
Na hotel Metropol smo se obrnili z vprašanji, kako plažo vidijo sami in kako na njo gledajo njihovi gostje. Vprašali smo jih tudi, kako skrbijo za vzdrževanje plaže tekom turistične sezone in koliko so vložili v pripravo plažo pred pričetkom poletja. Zanimalo nas je tudi, kakšne načrte imajo s plažo v prihodnje in ali nemara res držijo govorice, da se je za upravljanje s plažo zanimala piranska občina, a do dogovora med lokalno skupnostjo in hoteli ni prišlo.
Hotelov naša vprašanja pretirano niso ganila. V kratkem sporočilu je Sonja Klingor v hrvaškem jeziku odgovorila, da na naša vprašanja nimajo komentarja.
In ti so prvi v vrsti za izmišljene napake in odpoved. Zato da zaposlijo njihove. Hrano in potrošniški material dobavljajo iz hrvaške, najslabše kakovosti. itd. Pa itak naši vse prodajajo, samo da si trenutno napolnijo žepe. Boli jih za prihodnost
Marko Gregorcu, pa priporočam, da jih še enkrat vpraša isto še v angleščini in francoščini in sicer tako dolgo dokler ne bodo odgovorili v slovenščini!